Windows Mobile 6.0 - nie taki straszny - rady i porady.

• 9 Odpowiedzi
  • 1927 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

nasedo

Windows Mobile 6.0 - nie taki straszny - rady i porady.
« dnia: Sierpień 12, 2007, 21:50:21 »
Witam wszystkich mniej i bardziej doświadczonych posiadaczy MDA Vario II czyli Hemesa 300.

Do niedawna Windows Mobile 6 był dla mnie czymś, co było niedostępne, odległe a zarazem przerażające. Naczytałem się głównie postów osób wystraszonych (jak ja) oraz osób odradzających, bojących się utraty gwarancji. Nie kryję, że mnogość wersji może zmylić każdego i wprowadzało to spory zamęt.

Jednak, teraz przyglądając się na cały proces flashowania widzę, że wystarczy mieć sprawny komputer i odrobinę poczytać jak również zaopatrzyć się w niezbędne oprogramowanie.

Przede wszystkim - sprawny i działający system Windows XP (z Vistą nie mam doświadczenia, więc nie napiszę nic na ten temat). Oczywiście nie muszę zapewne przypominać, że niezbędny jest sprawny port USB oraz kabel USB który każdy z Hermesem otrzymuje w zestawie. Polecam (od razu) ściągnięcie i zainstalowanie sobie Microsoft ActiveSync w wersji 4.50 - wersja ta działa dobrze, stabilnie, wykonuje porządną synchronizację - tak, że nie musimy się martwić, że np. kontakty nam przepadną.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=9e641c34-6f7f-404d-a04b-dc09f8141141&DisplayLang=en
(jest to oprogramowanie w pełni legalne, do bezpłatnego pobrania)

Konieczne - na później będzie nam Microsoft .NET Framework Version 2.0 Redistributable Package (x86) - bez tego nie ruszą programy do flashowania.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=0856eacb-4362-4b0d-8edd-aab15c5e04f5&displaylang=en
(jest to oprogramowanie w pełni legalne, do bezpłatnego pobrania)

Zainstalujmy to wszystko, zanim zabierzemy się do pracy - wykonajmy restart komputera i sprawdźmy czy prawidłowo łączy się z telefonem przy pomocy ActiveSync'a