Skype MDA Vario II [echo]

• 6 Odpowiedzi
  • 708 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline bzul85

• **
  • 146
Skype MDA Vario II [echo]
« dnia: Luty 09, 2008, 10:12:32 »
witam
przegladnalem forum i niestety nic na ten temat nie znalazlem. a mianowicie chodzi o to ze mam spv m3100/ mda vario II
problem u mnie jes ttaki ze skype sie wlacza, loguje i moge zadzwonic do kogos lecz problem sie pojawia w momencie gdy ktos do mnie sie odzywa. nie slysze osoby z ktora rozmawiam w sluchawce (glosniczek sluchawki) tylko w glosniczku zewnetrznym przez co rozmowa staje sie niewygodna a przy okazji (co jest najbardziej denerwujace) osoba z ktora rozmawiam ma echo. co zrobic w takiej sytuacji? jestem laikiem w tych sprawach wiec prosze o wyrozumialosc i jakas rade.

motorola d520> nokia 5110> nokia 6210> nokia 6310i> nec e616v> motorola a925> ngage> mda vario II> samsung d600>  i780 > i8000

*

Offline jas_pik:: Janusz Piwiński

• 7793
    • https://www.facebook.com/mediapik/
  • Sprzęt: Athena &amp iPhone
Odp: Skype MDA Vario II [echo]
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 09, 2008, 12:15:24 »
Czekaj na nową wersję skype z rozwiązaniem tego problemu lub używaj zestawu słuchawkowego (przewodowy lub BT)
Na razie to jedyne rozwiązania. :))
potrzebna zgoda

*

Offline p77

• 422
  • Sprzęt: SGS+
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 09, 2008, 13:44:00 »
u mnie pomogło z echem.

*

Offline bzul85

• **
  • 146
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 09, 2008, 21:38:46 »
u mnie nie pomaga. poprostu dzwiek z glosnika zewnetrznego dochodzido mikrofonu i osoba rozmawiajazca ze mna slyszy siebie samego. probowalem uzywac sluchawki blue.. ale po polaczeniu wciskam przycisk na sluchawce i przez chwile (pare sek) slysze przez sluchawke osobe z ktora rozmawiam a po tej chwili wlacza mi sie opcja wybierania glosowego. cos tak jakby wlaczaly mi sie 2 opcje na raz. hmm nie iwem o co chodzi ... czy osoby posiadajace mda vario 2 tez maja taka sama sytuacje ?