PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Hermes => Wątek zaczęty przez: 01fiori w Luty 27, 2008, 14:29:59
-
Witam.
Jestem po kolejnej burzliwej rozmowie z CRC.
Mam naprawdę drobny problem z TyTN:
- nie działa gniazdo ładowania USB
- potrzebuję nową klapkę zakrywającą baterię
- mógłbym wymieć wyświetlacz (jest trochę porysowany), ale to nie jest "mus".
I co? CRC odmówiło naprawy (nawet wtedy, kiedy pisemnie wziąłem odpowiedzialność na siebie) z powodów:
- cytat: "Stwierdzono nieautoryzowana ingerencję (próba naprawy - ślady rozkręcania telefonu) oraz zastosowanie nieoryginalnego oprogramowania."
Jest to mój kolejny "zakręt" z CRC, ponieważ mam w firmie sporo sprzętu HTC. Zawsze coś wynajdują, czasem naprawa gwarancyjna trwa 2 miesiące, czasem przyślą nienaprawiony sprzęt, ...
W związku tym pytam:
- czy ktoś podejmie się pomocy w naprawie HTC (chodzi głównie o gniazdo USB)?
- czy mogę prosić o wpisy ludzi, podobnie jak ja - "załatwianych" przez CRC?
-
Witam,
Ja miałem do wymiany głośniczek do prowadzenia rozmów, przyznaje że kontakt z firmą jest utrudniony, cieżko sie do nich dodzwonic. Na maile odpisują bądz też nie. Co do samej naprawy nie mam żadnych zastrzeżeń - telefon w serwisie leżał okolo 3 tyg, po czym został naprawiony. Udzielono mi trzy miesiecznej gwarancji na przeprowadzony serwis. Dodam także że w telefonie miałem wrzuconego "nielegalnego" bootloadera, a nie sprawiło to problemu przy naprawie.
Pozdrawiam
PIVO
-
Napisz skad jestes...