Prosze o pomoc !!! ogromny problem... :(

• 5 Odpowiedzi
  • 763 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Prosze o pomoc !!! ogromny problem... :(
« dnia: Marzec 07, 2009, 23:49:49 »
witam !!!

od wczoraj jestem wlascicielem hermesa. dzisiaj wgralem sobie program pocket mechanic i chcialem wyczyscic rejestr. potem dalem ikonke  z "kolem ratunkwym" i powiadomiono mnie o lagodnym restarcie. telefon sie zrestartowal ale proces zatrzymal sie na ladowaniu windowsa. nie chce dalej ruszyc ! ... co mam zrobic... ? jestem calkiem zielony... bardzo prosze o pomoc !!!

*

Offline 9re9

• 32
Odp: Prosze o pomoc !!! ogromny problem... :(
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 08, 2009, 00:00:17 »
zrob Hard Reset. instrukcje znajdziesz np. tu: http://www.hardreset.eu/htc_tytn_hermes_hard_reset_soft_reset.html

« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 08, 2009, 10:06:21 »
udalo sie dzieki... :) ale jest jeszcze jeden problem... teraz z kolei czesto mi gubi siec i sie czesto wiesz... :( szczegolnie jak chce wejsc na Cmanager lub zmienic dzwonek polaczenia... :( co mam teraz zrobic?

« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 08, 2009, 12:19:34 »
Spróbuj zmienić radio, ewentualnie wyłacz tryb 3G. Ale możliwe też że kupiłeś wadliwy egzemplarz ( najpierw zrob to co napisałem na początku)
mpx200 > a925 > Hermes > G900 > p552 > Kaiser > Universal > Flame > Omnia > G1 > i8510.......> Galaxy S III

« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 08, 2009, 12:46:08 »
watpie zeby byl wadliwy... na poczatku wszystko bylo w jak najlpeszym porzadku... tylko po tym HR sie cos spieprzylo... :| a 3G sie nie da wylaczyc...

czy mozecie mi napisac jak zmienic radio krok po kroku ?? jestem calkowitym leszczem w tych sprawach... kompa bez problemu naprawie ale gorzej z telefonem... heh
« Ostatnia zmiana: Marzec 08, 2009, 12:51:19 wysłana przez milloz »

*

Offline ajed

• 6004
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 08, 2009, 15:04:00 »
milloz