problem z siecią....zasięgiem :(

• 5 Odpowiedzi
  • 761 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

problem z siecią....zasięgiem :(
« dnia: Sierpień 31, 2009, 23:34:11 »
WItam.To jest mój pierwszy post więc za wszelkie niedoskonałosci z góry przepraszam.Mój problem z moim hermesem rozpoczął sie kilka miesięcy temu. Wszystko super śmigało a tu nagle nie mogłem ani wysłać smsa ani zadzwonic mimo tego ze miałem zasięg....Próbowałem hard reset i nie nie pomogło. Ponieważ jestem w tym zielony , postanowiłem zawieżć telefon do serwisu. dy własnie go wiozłem do miasta do tego serwisu(ja mieszkam w niewielkiej wsi), nagle wszystko zaczeło działac. Pomyslałem wiec ze wszystko jest ok i nie oddalem go do naprawy. Ale gdy wróciłem do domu, chwile normalnie wszystko było dobrze, a potem znów ten sam problem. WTedy juz go odwiozlem do tego serwisu.Wgrali nowy soft ale stwierdzili ze to nie wina oprogramowania, lecz ze raczej sprzetowa.POwiedzieli że cos moze byc nie tak ze switchem zmieniającym zasięgi czy cos w tym stylu(ja sie tam na tym nie znam).Wymienili wiec tego switcha.Gdy odbierałem telefon z serwisu wszystko było ok...ale gdy znów dojechałem do domu,problem sie powtórzył. Przez jakis czas nic z ni nie robiłem.Mimo tego ze zasięg miałem full, nie mozna było ani zadzwonic ani napisac czy odebrac smsa,do mne dzwonic tez nikt nie mógł.JEdnak co jakis czas na chwile zdażało sie że działał normalnie, ale po chwili znów sie działo to samo.Jak wyjezdzałem do miasta to działał normalnie.Dziś znów wgrałem od nowa softa i radio ROma 1.47....no ale nic to nie dało.Juz sam nie wiem w czym tkwi problem.Może jestescie w stanie mi jakoś pomóc.

*

Offline rechot

• *
  • 56
  • Sprzęt: XDA Trion
Odp: problem z siecią....zasięgiem :(
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 31, 2009, 23:59:59 »