CRC Polska... życzę szczęścia, nie wróżę sukcesu...
Niby po dłuuuuuuugim czasie mi oddali sprzęt, ale kosztowało mnie to trochę nerwów.

Zaznacz precyzyjnie wszystkie usterki w zgłoszeniu!
Sprawdź wszystko po powrocie z serwisu od razu- mi uszkodzili mechanicznie górny klawisz skrótów

(wymienili po ponad miesiącu!!)
ERA moim zdaniem zeszła również strasznie na psy, bo sikają ciepłym moczem na to, co dzieje się z telefonem zakupionym przecież w ich salonie firmowym- tak było w moim przypadku.
Ja proponuję skorzystać z prawa do rękojmi od razu jak coś jest nie tak- wymiana na nowy. Mnie zrobili w konia, bo narzucili reżim naprawy gwarancyjnej, a później nie można przejść na rękojmię. Dowiedz się jak chcesz w Federacji Praw Konsumenta. Jeśli jednak zakup był na firmę nic nie mogą Ci pomóc.
Pozdrawiam i życzę więcej szczęścia niż w moim przypadku.
Darek.
PS Nie daj się zwodzić max 2 tygodnie na odpowiedź. W przeciwnym razie uznanie twoich roszczeń.
Ja zażądałbym wymiany na nowy- wolny od wad.