Problem z internetem.

  • 5 Odpowiedzi
  • 645 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline holohause

  • 20
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Hermes
Problem z internetem.
« dnia: Październik 10, 2009, 12:49:57 »
Cała ta historia zaczyna się od tego, że zakupiłem kochanego hermesa, potem starter z 36i6 pakiet internet zmiana romu na ten z mobione.pl i internet śmigał przecudnie.

Przedwczoraj standardowo chciałem się połączyć, poprzeglądać strony a tu klopsik.

Pojawia się napis:

"The answering modem has disconnected. To check your settings and change them if needed, tap Settings"


Dodam, że ustawienia ładowałem za pomocą Connection Manager. Wiec pomyślałem, że załaduje znów ustawienia. Niestety to nie pomogło... Sprawdzam stan pakietu... Zostało 70 mb... Sprawdzałem ręcznie ustawienia, tworzyłem nowe wszędzie to samo...

A wiec Hard Reset i nadal to samo...


Nie wiem co robić, nie mam już pomysłów...

*

Offline alfons

  • *
  • 80
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC TYTN/Hermes DV5 WM6.5 by utak3r
Odp: Problem z internetem.
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 10, 2009, 14:56:38 »
Nie wiem co robić, nie mam już pomysłów...
Na twoim miejscu wgralbym inny rom i sprawdzil czy  na nim jest tak samo
alcatel one touch >motorola v50 >sony cmd J70 >se t68i >nokia 7650 >nokia 9210 > nokia 3510i >nokia 6600 >nokia n70 >nokia 3310... >samsung j600 >htc hermes (v1605)

*

Offline Antej

  • Ekspert HTC Blueangel
  • ******
  • 3005
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Problem z internetem.
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 10, 2009, 16:23:02 »
Na takie komunikaty u mnie wystarczal SR albo restart samego GSM. Sprawdź na jakims telefonie czy przypadkiem sieć nie ma jakiegoś buga.

*

Offline holohause

  • 20
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Hermes
Odp: Problem z internetem.
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 10, 2009, 22:07:06 »
Nie wiem co robić, nie mam już pomysłów...
Na twoim miejscu wgrałbym inny rom i sprawdził czy  na nim jest tak samo


Jutro spróbuje wgrać nowy rom.


a z drugim telefonem problem bo nie mam innego żeby sprawdzić. Coś wykombinuje...
Napisane: Październik 10, 2009, 18:55:52
:/

Po prostu mnie coś strzela... zmiena romu na najnowszy i to samo. Chyba podziękuję plusowi za współprace bo chyba to już wina tylko plusa.

*

Offline Ahmed

  • **
  • 241
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje małe FortPolio
  • Sprzęt: Smart devices: Casio Cassiopeia A11 > NEC Mobile Pro 780 > Nokia 9110i > Handspring + modół GPS Samsung Omnia, HTC Universal, Samsung i780 (żony)
Odp: Problem z internetem.
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 12, 2009, 11:17:00 »
Jesteś pewien że nie zuzyles już całego transferu, albo calego promocyjnego transferu??? Sproboj moze innej karty (najlepiej innego operatora) aby potwierdzic ze to błąd sieci czy sprzętu.

*

Offline utak3r

  • Ekspert WM
  • *****
  • 1516
  • Płeć: Mężczyzna
    • Wirtualne Zacisze utak3ra
  • Sprzęt: Samsung Ace, Raphael, Hermes, Universal i inne
Odp: Problem z internetem.
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 12, 2009, 15:39:30 »
albo wyłączyłeś usługę, albo cokolwiek...
ja jakoś nigdy nie miałem żadnych problemów z Plusem - a mam w nim abonament od 10 lat.