[hermes] kompletne zawieszenie

  • 9 Odpowiedzi
  • 1013 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline jacekb20002

  • 7
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MDA VARIO II
[hermes] kompletne zawieszenie
« dnia: Styczeń 19, 2010, 18:20:45 »
Witam,

na początek powiem ze jestem laikiem jesli chodzi o wiedze na temat WM dlatego prosze o wyrozumialosc. Od dwoch tygodni jestem tzn bylem szczesliwym posiadaczem Vario II. Wczoraj gdy rozładowala mi sie bateria wylaczylem telefon i podlaczylem go pod ladowarke. Gdy sie naladowal uruchomilem go ponownie. Telefon uruchomil sie normalnie do pewnego momentu a mianowicie gdy zaladowal sie windows 6.1 i na ekranie pokazaly sie wszystkie ikony tzn zegar pogoda kontakty itd ikonka zasiegu pali sie na czerwono i zaden z guzikow czy tez ekran dotykowy nie reaguje telefon sie zawiesza w tym momencie. Jesli to pomoże to przed rozladowaniem baterii odinstalowalem spb mobile shell i po rzeskanowaniu karty pamieci okazalo sie ze mam na niej virus ktory usunalem. A bateria po pelnym naladowaniu pokazuje caly czas 10% nie wiem czy to ostatni obraz zapamietany czy co?Telefon reaguje prawidlowo na ladowarke tzn laduje a po podlaczeniu pod usb system wykrywa nieznane urzadzenie bo nie moge wlaczyc transmisji danych.
Załączam foto
http://www.image-share.com/ijpg-142-224.html

BŁAGAM POMÓŻCIE
« Ostatnia zmiana: Styczeń 19, 2010, 21:20:59 wysłana przez jacekb20002 »

*

Offline IronWolf

  • ****
  • 893
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 5s, iPad mini
Odp: BŁAGAM O POMOC!!!!!!!!!!!
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 19, 2010, 18:27:03 »
Wykonaj HR i nie krzycz.

*

Offline tomaszkap

  • *****
  • 8932
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mój avatar to Sawyer
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A52 5G
Odp: BŁAGAM O POMOC!!!!!!!!!!!
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 19, 2010, 18:38:26 »
Popraw temat, poczytaj Regulamin bo poleci do kosza !!
Było:Asus A696->SPV M650->Nuvifone M20->i5700->Kaiser-> SGSI,SGSII,SGSIV,Huawei,PALM Centro, Xiaomi Mi Mix 2s, Samsung Galaxy J4, Xiaomi Redmi Note 4 64/4 GB, Huawei P20 ProRealme 8Pro/8GB/128GB, Samsung A52s/A54 5G

*

Offline jacekb20002

  • 7
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MDA VARIO II
Odp: błagam o pomoc
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 19, 2010, 19:04:30 »
a moglby mi ktos powiedzec co to znaczy HR i podac pokladna instrukcje jak to wykonać?
Napisane: Styczeń 19, 2010, 19:01:22
bo jesli jest to reset tym guzikiem kolo irdy to robilem i nic nie dało :(

*

Offline IronWolf

  • ****
  • 893
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 5s, iPad mini
Odp: błagam o pomoc
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 19, 2010, 19:07:37 »
Ty zrobiłeś SR (Soft Reset).
HR (Hard Reset) robisz przez wciśnięcie obu softkey które są pod wyświetlaczem i w tedy wciśnięciu reset. Urządzenie cię zapyta czy na pewno chcesz to zrobić, potwierdzasz "R".

*

Offline jacekb20002

  • 7
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MDA VARIO II
Odp: kompletne zawieszenie vario II
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 19, 2010, 21:19:24 »
a czy po zrobieniu HR trzeba od nowa lamac blokade cid? bo narazie laduje telefon

*

Offline IronWolf

  • ****
  • 893
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 5s, iPad mini
Odp: [hermes] kompletne zawieszenie
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 19, 2010, 21:34:33 »
Nie, po zrobieniu HR nie masz ani z powrotem nałożonego cida ani simlocka.

*

Offline Arii3

  • *
  • 61
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Wizard
Odp: [hermes] kompletne zawieszenie
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 20, 2010, 12:59:02 »
przeciez HR można wykonac w inny sposób wchodzimy w star-ustawienia-system-wyczyszsc pamiec masowa :)

*

Offline IronWolf

  • ****
  • 893
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 5s, iPad mini
Odp: [hermes] kompletne zawieszenie
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 20, 2010, 13:17:48 »
przeciez HR można wykonac w inny sposób wchodzimy w star-ustawienia-system-wyczyszsc pamiec masowa :)

Dobrze geniuszu, to powiedz mi jak wejść w start->ustawienia->system potem jeszcze w "wyczyść pamięć masową" mając zawieszony system.

*

Offline jacekb20002

  • 7
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MDA VARIO II
Odp: [hermes] kompletne zawieszenie
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 20, 2010, 15:50:34 »
IronWolf dziękuje bardzo za pomoc. Telefon znow działa, dzięki tobie mogę nadal cieszyc się swoim wymarzonym Hermesem
Pozdrawiam i dziekuje :mrgreen: