Kuchnia POLOKa 3.0e NORMAL (ERA BASE) [UPDATE 02-12-2007]

  • 575 Odpowiedzi
  • 127510 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Kuchnia POLOKa 3.0e NORMAL (ERA BASE) [UPDATE 02-12-2007]
« Odpowiedź #480 dnia: Kwiecień 03, 2008, 18:25:33 »
wielkie dzięki, już ugotowałem... jeszcze tylko jak go zainstalować?? sorry za takie pytania, ale jestem laikiem

Odp: Kuchnia POLOKa 3.0e NORMAL (ERA BASE) [UPDATE 02-12-2007]
« Odpowiedź #481 dnia: Kwiecień 03, 2008, 21:45:39 »
masz wszystko opisane w instrukcji:)

jak juz odpalisz buildOS i wybierzesz co chcesz odpalasz gotuj.bat
jeśli po tym Ci coś nie idzie jakieś błędy, że nie zapisuje na pulpicie etc., odpalasz gotujwrazieproblemw.bat

w jednym i drugim wypadku lecisz według poleceń wiec czytaj dość uważnie.

Moja rada: jak wybierzesz sobie rom z buildOS zostaw go otwartego. nie wiem czy to ma jakiś wpływ czy rom sie zapisuje gdzieś w tymczasowych.
Ale w razie czego masz już tylko do naciśnięcia strzałkę do wygenerowania nowych oem-ów a nie szukania kolejny raz. Choć po kilku razach już sie zna to prawie na pamiec:P

Tak btw moje pytanie, czy ktoś ma problemy z kalibracja?? mnie co pewien czas sie rozjeżdża ale po wygaszeniu i przywróceniu do rpacy wszystko działa jakiś czas normalnie.
htc hermes
rom: wm6.1 :banan:
radio rom: 1.50.00.00

*

Offline Upiory

  • 15
  • Sprzęt: HTC TyTn
Odp: Kuchnia POLOKa 3.0e NORMAL (ERA BASE) [UPDATE 02-12-2007]
« Odpowiedź #482 dnia: Kwiecień 04, 2008, 00:28:07 »
tez mam problemy z kalibracja na kuchni poloka musiałem kilka razy dziennie kalibrować wyświetlacz. Na WM 6.1 nie mam już takich problemów choć również od czasu do czasu zachodzi taka potrzeba
Htc TyTn
WM 6.1 Build  5.2.19209
Radio            1.54.30.10

Odp: Kuchnia POLOKa 3.0e NORMAL (ERA BASE) [UPDATE 02-12-2007]
« Odpowiedź #483 dnia: Kwiecień 04, 2008, 17:11:24 »
o dziwo teraz mam wszystko ok;]