PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Hermes => Wątek zaczęty przez: Mazak w Maj 30, 2007, 21:20:31
-
Witam, posiadam tytna kupionego od polskiego dystrybutora. Ma juz około 8 miesiecy i do tej pory nic sie z nim nie działo. Od kilku dni ekran pare razy dziennie sie rozkalibrowuje, zgodnie ze skazówkami użyłem wizytówki i luzowałem śrubki- nic nie pomogło. Na dodatek tego nieraz po naładowaniu nie chce sie włączyć(podświetlić), pomaga wtedy SR. Mam oryginalny rom htc i nic nie zmieniałem żeby gwarancja obejmowała. Może ktoś już spotkał sie z takimi problemami? :(
-
Moze oddaj go do serwisu ... jak masz gwarancje. wiem ze to nie pomoc ale nic innego nie przychodzi mi do glowy
-
Serwis to ostateczność. Tam panowie nie zawsze wiedzą o co chodzi (był już raz w serwisie). Podobno ma być niedługo nowy rom od HTC WM6, może to pomoże???
-
Serwis to ostateczność. Tam panowie nie zawsze wiedzą o co chodzi (był już raz w serwisie). Podobno ma być niedługo nowy rom od HTC WM6, może to pomoże???
Ja bym na to na twoim miejscu nie liczył ale może nowe stery zdziałają cos
-
Witam
Też mam MDA Vario II z Ery - używam go jakieś 5 miesięcy...
Co prawda ekran mi się nie rozkalibrowuje ale czasem mi się zdarzało że nie chciał sie obudzić przez wciśnięcie powera i często się wieszał (praktycznie raz dziennie), przed oddaniem do serwisu zrobiłem Hard Reset i o dziwo pomogło...
Poza tym jeśli masz sprzęt oryginalnie z HTC bez simlocka i CID-locka to spróbuj wgrać nowy oryginalny ROM HTC nie sadzę że w ten sposób stracisz gwarancję a myślę że powinno pomoc bo z tego co pamiętam oryginalnie w HTC był strasznie stary ROM
-
Wszystko fajnie tylko skąd wziąć najnowszy oryginalny rom htc do Tytn. Może ktoś z was posiada link, ja nie mogę znaleźć :(
-
Trzeba tylko poszukać, wątków jest kilka z odnośnikami i z opisem co i jak:
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=60589.0
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=59550.0
Co do gwarancji to nie dam sobie głowy uciąć, wszystko zależy od serwisu.
Pozdrawiam
-
Mam to samo. Najpierw spróbuję zmienić folię ba jest za miękka i dziurawi się na słońcu od rysika.
-
Imho jedyna opcja to serwis(zadne z porad ktore nie pozbawialy mnie gwarancji niestety nie zadzialaly), tyle ze jesli chodzi o crc-polska to trzeba sie z nimi klocic, po pierwszym oddaniu mojego tytna twierdzili ze wszystko jest ok i.... oddali mi tel z rozkalibrowanym ekranem, takze po awanturze na miejscu, moj tytn czeka na wymiane plyty glownej i zobaczymy co to da. W oczekiwaniu na tytna przesiadlem sie na trinity i powiem Wam ze jest to bardzo mily sprzecik.
-
No niestety u mnie też nic nie pomogło i tytn znalazł sie crc. Dokładnie ta sama sytuacja jak u kolegi. Kilka razy twierdzono że jest wszystko ok do momentu gdy oddano mi rozkalibrowany ekran , twierdząc że jest zrobiony. Po tym incydencie przyznali sie do winy i został wymieniony wyświetlacz. Jedynym pocieszającym aspektem jest to że wgrali mi stabilny rom z radiem 1.38.Mineły dwa tygodnie i narazie jest wszystko ok.
-
Witam, posiadam tytna kupionego od polskiego dystrybutora. Ma juz około 8 miesiecy i do tej pory nic sie z nim nie działo. Od kilku dni ekran pare razy dziennie sie rozkalibrowuje, zgodnie ze skazówkami użyłem wizytówki i luzowałem śrubki- nic nie pomogło. Na dodatek tego nieraz po naładowaniu nie chce sie włączyć(podświetlić), pomaga wtedy SR. Mam oryginalny rom htc i nic nie zmieniałem żeby gwarancja obejmowała. Może ktoś już spotkał sie z takimi problemami? :(
mialem podobny problem - ekran rozkalibrowywal sie kilka razy dziennie i tez czesto nie chcial sie wybudzic ze stanu wstrzymania (dodatkowo glosnik padl). kupilem TyTn w USA (odblokowanego). oddalem go w polsce do Infopolis (KRK) i odeslali go gdzies do norwegi czy szwecji. wymienili mi ekran, wymienili glosniczek, zgrali najnowszy soft i wszystkie poroblemy zniknely. wczesniej probowalem triku z poluzowywaniem srubek i wizytowka ale nie pomagalo
edit:
zapomnialem najwaznejszego - nie zaplacilem ani zlotowki!! (nawet za przesylke)
-
I u mnie zauważyłem taką przypadłość przez jakiś czas - ale po kilkunastu godzinach i dokładnym przeczyszczeniu folii uspokoiło się (na szczęście - tfu [nie zapeszać]).
Jeśli chodzi zaś o serwisy HTC w Polsce - mój już raz był w AC Serwis w W-awie - miałem problem z gniazdem rysika - naprawili i działa.
A z uzyskanych informacji - jeśli sprzęt nie może być naprawiony w Polsce wysyłany jest do Danii.
-
Coś mi się wydaje że to jakaś seryjna wada Hermesa.
Niedawno jeszcze takiego miałem i sprzedałem bo już nie wytrzymywałem nerwowo, kiedy musiałem nawet kilka razy dziennie kalibrować ekran. Czasami pomagało to na pół godziny, czasami na dwa dni.
Mój kolega ma taki sam model i też skarży się na taki sam problem.
Zastanawiam się czy serwis tutaj pomoże. Ewentualnie kilkakrotna reklamacja, aż wreszcie (chyba za trzecim razem) masz prawo zażądać nowego urządzenia.
-
Tez kalibrowałem hermesa kilka razy dziennie, wymiana LCD pomogła.
-
witam,
moje vario też różnie się zachowuje. Nieraz przez dlugi czas nie trzeba go kalibrować, ale są dni kiedy ekran rozalibrowuje się już po kilku sekundach. nie mam na niego gwarancji, więc serwis odpada. Jesli chodzi o oprogramowanie, to chodzi pod wm6 black shadow4. Co może być przyczyną i jakie lekarstwo?
za wszelkie info dziękuję.
-
to ja chyba mam fart hermes ma prawie rok, ladowany codziennie co swiadczy o tym ile go uzytkuje a ekran kalibruje tylko po zmianie romu, zadnych problemow z rysikiem, ektanem, klawiatura itd.
-
witam,
moje vario też różnie się zachowuje. Nieraz przez dlugi czas nie trzeba go kalibrować, ale są dni kiedy ekran rozalibrowuje się już po kilku sekundach. nie mam na niego gwarancji, więc serwis odpada. Jesli chodzi o oprogramowanie, to chodzi pod wm6 black shadow4. Co może być przyczyną i jakie lekarstwo?
za wszelkie info dziękuję.
Serwis.
-
Coś mi się wydaje że to jakaś seryjna wada Hermesa.
dokładnie, to jest wada fabryczna, widać to choćby tutaj:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=277861
wynik ankiety: 55% urządzeń posiada wadliwe, rozkalibrowywujące się wyświetlacze.
tutaj więcej i usterkach HTC Hermes:
http://wiki.xda-developers.com/index.php?pagename=Hermes_Problems
mój sprzęt właśnie wrócił z serwisu, oczywiście ich zdaniem w pełni sprawny!
Właśnie oddaję urządzenie do niezależnej płatnej ekspertyzy i zamierzam sprawę kontynuować w sądzie. W cywilizowanych europejskich krajach wadliwe Hermesy były wymieniane na inne, niestety nie w PL. sprawdźcie sobie dokładnie te linki które podałem.
Jeśli ktoś ma problemy z wadliwym Hermesem i chce powalczyć o swoje prawa, zapraszam na priva. Wspólnie można więcej zawojować.
plumbumTutajJestMalpkago2.pl
-
dokładnie, to jest wada fabryczna, widać to choćby tutaj:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=277861
wynik ankiety: 55% urządzeń posiada wadliwe, rozkalibrowywujące się wyświetlacze.
tutaj więcej i usterkach HTC Hermes:
http://wiki.xda-developers.com/index.php?pagename=Hermes_Problems
mój sprzęt właśnie wrócił z serwisu, oczywiście ich zdaniem w pełni sprawny!
Właśnie oddaję urządzenie do niezależnej płatnej ekspertyzy i zamierzam sprawę kontynuować w sądzie. W cywilizowanych europejskich krajach wadliwe Hermesy były wymieniane na inne, niestety nie w PL. sprawdźcie sobie dokładnie te linki które podałem.
Jeśli ktoś ma problemy z wadliwym Hermesem i chce powalczyć o swoje prawa, zapraszam na priva. Wspólnie można więcej zawojować.
plumbumTutajJestMalpkago2.pl
Moj wlasnie dzisiaj wrocil po 2 miesiacach z naprawy, wymienili plyte glowna jak na razie dziala. plum.bum za 1 razem z CRC nie moglem sie dogadac dopiero po zrobieniu awantury na miejscu, przyjeli mi sprzet jeszcze raz do naprawy i czekalem 2 miechy na plyte glowna.
W naszym cywilizowanym kraju zostales nabity w butelke poniewaz do tytna nikt nie dolacza gwarancji jedynie FV zakupu. A FV zakupu zgodnie z interpretacja UOKiK nie jest umowa gwarancyjna, ktora jest dolaczana i podpisana gwarancja, oczywiscie mowimy o os fizycznych i tak naprawde CRC to moze taki telefon przyjac ale nie musi. Jedyna droga to dochodzic swoich praw u sprzedawcy. Powiem krotko ze serwis telefonow HTC mocno kuleje i przy kolejnym zakupie bede raczej szukal czegos innego niz marki HTC.