Problem z Active Sync

  • 2 Odpowiedzi
  • 517 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Szczepan169

Problem z Active Sync
« dnia: Październik 30, 2009, 16:43:41 »
Witam. Tak jak napisałem w temacie mam problem z Active Sync.
Dokładnie tak to wygląda:
- podpinam hermesa do PC (ostatnio mój PC wogóle go nie zobaczył :mad:)
- komp go zazwyczaj wykrywa i się łączy,
- synchronizuje się,
- po pięciu minutach Active Sync się rozłącza i tak od nowa :kill:

Dodam jeszcze że jak chcę coś uaktualnić z użyciem internetu (np. pogodę) to się rozłącza :-| :-| :-| :-|

Proszę o pomoc.
Z góry dziękuję.

*

Offline adidian6

  • *
  • 73
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 6s Plus
Odp: Problem z Active Sync
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 30, 2009, 17:44:44 »
może coś z wejściem USB jest? ja miałem coś podobnego w swoim Compakcie
Nokia 3510i ->Motorola V547 ->Motorola c975 ->SPV c500 ->Mda Compact 618mhz ->Toshiba g900 624Mhz ->Iphone 2g 16gb ->Samsung Galaxy S ->iphone 4 -> LG G2 mini -> Iphone 6s Plus

*

Szczepan169

Odp: Problem z Active Sync
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 30, 2009, 21:42:30 »
Witam. Na razie się łączy dobrze i nie przerywa (zobaczymy jak długo :grin: :grin:).
Jak znowu wystąpią problemy to napiszę.

A i jeszcze jedna rada: Jak macie podobny problem to nigdy nie wyłączajcie ,,Zaawansowanych funkcji sieci" - ja tak zrobiłem (za radą kilku niedoświadczonych użytkowników) i już kompletnie przestało mi go wykrywać.