PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Hermes => Wątek zaczęty przez: Kanapa70 w Czerwiec 21, 2008, 14:53:36
-
Mam Hermesa z dowodem zakupu w De z początku 2007 a właśnie kupuję Kajzerkę. :O~
Pytanie dotyczy "możliwości" naprawy - wymiany używanego Hermesa na gwarancji (24 miesiące). :]
Obudowa lekko poprzecierana, małe odpryski farby ale wszystko działa ok.
Jakieś pomysły czy sprzedać w takim stanie i nie kombinować?
Pozdr
K..a
-
Jestem prawie pewien, że podstawą do wymiany gwarancyjnej nie mogą być tzw. "normalne ślady użytkowania".
Radzę przeczytać dobrze postanowienia gwarancji
-
Jestem prawie pewien, że podstawą do wymiany gwarancyjnej nie mogą być tzw. "normalne ślady użytkowania".
:wink: Wiem, że nie są podstawą uszkodzenie mechaniczne ani normalne ślady użytkowania. Kwestią jest: jakie uszkodzenie mogło by być podstawą do wymiany na nowy.
-
:wink: Wiem, że nie są podstawą uszkodzenie mechaniczne ani normalne ślady użytkowania. Kwestią jest: jakie uszkodzenie mogło by być podstawą do wymiany na nowy.
Każde uszkodzenie, które nie zostało wykluczone w gwarancji :).
Oczywiście zdajesz sobie sprawę, że kazde umyślne uszkodzenie sprzętu powoduje wyłączenie ochrony gwarancyjnej. Oczywiście sprzedawca może odrzucić reklamację również z powodu zdjętego CID-Locka, nie fabrycznego ROMu ........
-
ja bym sie nie bawil i sprzedal w takim stanie jak jeste ... bo inaczej to bedzie skorka za wyprawke :D
-
Sprawdź tez jakie są warunki tej gwarancji - bo czasami zupełnie się różnią od tego co sobie o tym myślimy - zwłaszcza o zakresie i czasie naprawy
-
Sprawdź tez jakie są warunki tej gwarancji - bo czasami zupełnie się różnią od tego co sobie o tym myślimy - zwłaszcza o zakresie i czasie naprawy
no tak, tylko ze w tym przypadku nic sie nie uszkodzilo a obdrapalo ... i zuytkownik duma co by zepsuc zeby podciagnac to pod wymiano-naprawe ....
po pierwsze o ile pamietam to musi sie 3 razy zepsuc i nie moze byc to de facto naprawialne i wtedy I TYLKO WTEDY mozna zadac wymiany na nowy egz
-
nie wiem jak z gwarancja HTC w noki jest tak że 4 poważne naprawy w serwisie głównym pod warszawa i dopiero jest wymiana na nowy ja swoja nokie oddawałem15 razy an to samo i za każdym razem twierdzili że to nie jest zaliczane do poważnej naprawy wiec sprzedałem telefon w komisie
-
W szczególności nie mówimy o gwarancji w PL tylko w D - dlatego proponuję dokładne zapoznanie się z zapisami- bo 24 miesiące były tylko w kilku kanałach sprzedaży - a czas napraw gwarancyjnych wynosił chyba 16 tygodni :))
-
W szczególności nie mówimy o gwarancji w PL tylko w D
Sprzęt jest z T-Mobile i na aukcji było info o 24 miesiącach od daty zakupu na podstawie paragonu. :ok:
- dlatego proponuję dokładne zapoznanie się z zapisami
:smile: Poszukamy, znajdziemy.
a czas napraw gwarancyjnych wynosił chyba 16 tygodni :))
:mrgreen: Znając aktualny styl pracy w De to muszę przyznać rację.
Hermes chyba pójdzie do sprzedaży taki jaki jest. B)
Pozdr
K..a
-
Czy istnieje sposób żeby otworzyć hermeska ale nie stracić gwarancji z powodu samego rozkręcenia?
Pytam bo mam pomysł dla autora topicu, mianowicie...
Kilka lat temu możliwy był taki myk (nie wiem jak teraz, bo może serwisy mają sposoby wykrycia), że paliło się chipset płyty głównej - mówię o płycie z kompa, desktopa. Po prostu zwarcie, cyk pyk i płyta nie działa. Serwis oczywiście wymieniał na nową, bo nie dało się naprawić uszkodzonej płyty.
Do tego celu wystarczył zapalnik z zapalniczki (ale takiej elektrycznej, a nie zwykłej na kamyczki). Przykładało się obydwa końce z zapalnika do chipsetu, pstryk, iskra szła, płyty nie ma ;)
Nie wiem czy taki sposób zadziała na Hermesa, no i czy w ogóle jest możliwe dostanie się do płyty nie naruszając zasad gwarancji (naruszenie plomb jeśli istnieją itp.).