PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Hermes => Wątek zaczęty przez: zemiel w Marzec 11, 2008, 20:47:12
-
Witam wszystkich.Chciałbym sie zapytac czy moze ktos wie dokladniej jak jest z gwarancja na MDA Vario II w sieci Era,czy jest 12 czy 24 miesieczna,niby wczesniej byla na 12 miesiecy a od polowy 2007roku czy troszke pozniej zwiekszono do 24,jak to z tym jest,moze ktos lepiej sie orjentuje i mogłby odpowiedziec.Z gory dzieki
-
zgodnie z papierem jaki otrzymalem to wynika ze jest 12mies. co do 24 mies to bym sie ucieszyl jesli rzeczywiscie ja przedluzyli.
-
Gwarancja jest dokładnie taka, jaką dostałeś na papierze. Ekstra dodatkowo masz 24 miesiące ustawowej ochrony, ale tylko u Ery, a nie u producenta. (to drugie tylko jak nic nie pokręciłem i też zależy od daty zakupu - musi być po wejściu w życie nowelizacji ustawy o prawach konsumenta).
-
Ok,wielkie dzieki za odpowiedzi, i tak gwarancja w erze juz sie konczy a padla płyta glowna i MDA zostal oddany do naprawy w CRC no ale niestety chyba maja tam niezly b... bo aparat gdzies im zaginal w serwisie i musieli w tym wypadku dac nowy,nakleili stickery w srodku gwarancyjne ale w pismie serwisowym wpisali ze byla wymiana płyty,troche mnie to dziwi bo jak daja nowy aparat to powinni dac nowa gwarancje a nie wpisywac wymiane z poprzedniego MDA
-
Niestety to prawda. Miałem kiedyś wątpliwą przyjemność oddać im sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Czekałem dwa miesiące i gdybym nie był upierxxxxx to pewnie czekałbym do dzisiaj na patałachów. Dobra rada: dzwoń do nich dwa trzy razy w tygodniu i nie odpuszczaj, bo Cię zleją i będziesz czekał w nieskończoność.
-
Ok,wielkie dzieki za odpowiedzi, i tak gwarancja w erze juz sie konczy a padla płyta glowna i MDA zostal oddany do naprawy w CRC no ale niestety chyba maja tam niezly b... bo aparat gdzies im zaginal w serwisie i musieli w tym wypadku dac nowy,nakleili stickery w srodku gwarancyjne ale w pismie serwisowym wpisali ze byla wymiana płyty,troche mnie to dziwi bo jak daja nowy aparat to powinni dac nowa gwarancje a nie wpisywac wymiane z poprzedniego MDA
i tak gwarancja leci ci od nowa wiec spokojnie - nie mniej jednak wpis powinien opisywac stan faktyczny,czyli wydanie nowego sprzetu
-
no wlasnie oto mi chodzi,powinni wpisac ze wydali nowy w ramach zaginiecia uzadzenia czy jak by tam sobie uznali(uszkodzenia)z winy serwisu a nie wpisywac wymiane a dali nowy
-
zakładam, że trochę upatrują swój interes. Jakby szefostwo zobaczyła cos takiego w protokołach to by głowy poleciały. Jakby nie patrzeć, nowe urządzenie więcej kosztuje niż wymiana płyty.