Czekamy w takim razie na filmiki 
Jak testy? Program calkiem mi sie podoba i chetnie bym go zainstalowal na moim htc hd mini
A ja się ostatecznie zawiodłem na CHT.
Od początku miałem problem z pogodzeniem używania telefonu na co dzień a zabawą z CHT. Kończyło się to źle bo wszystkie dupsy wymagają ciągłego resetowania telefonu. W dodatku tak ze 30% dodatków nie działa a kilka z nich zmusiło mnie do fizycznego twardego resetu. Nie jestem studentem, który może bite 7dni w tygodniu poświęcić na zabawę z telefon i ciągle ślęczenie na forach.
CHT samo w sobie nie gwarantuje prostoty rozwiązań a czemu?
> Niestety mimo portu dla HVGA to CHT jest przede wszystkim aplikacją dla Leo (HD2) i każdy widget jest pod jego rozdzielczość ustawiany. Efektem tego jest za mała rozdzielczość elementów na ekranie i stają się nieczytelne.
> Większość dodatków stosuje gotowe grafiki i wszystko mamy wtedy w języku EN.
> CHT słabo integruje się z Sense 2.5 przez co wiele razy mamy do czynienia z uciążliwą nawigacją i lekkimi "dogrywaniami". Przykładowo taki SPB Mobile Shell całkowicie zastępuje Sense i to zdaje rezultat.
> Wiele opcji CHT jest nieintuicyjna i efekty są wku... denerwujące powiedzmy. Nawigacja nie jest tym co chcielibyśmy mieć.
> Na koniec sposób publikacji dodatków do CHT. Autorzy to albo zaawansowani koderzy, którzy nie udzielają wskazówek i wypuszczają kompleksowe paczki. Wtedy zmuszeni jesteśmy na ich wizję artystyczna co do całości a całość mija się często ze screenami, które udostępniają. Amatorzy natomiast zasypują fora swoimi paczkami, których wizualna jakość jest tragiczna. Innymi słowy mają wiedzę jak działać ale za grosz talentu.
Po tygodniach zmagań z CHT i kolejnym twardym resecie postanowiłem olać ten dodatek gdyż za dużo z nim miałem problemów. nigdy nie uzyskałem ciekawego efektu końcowego.
Wróciłem do dwóch wcześniejszych opcji:
1. Klasyczny sense (czyli manila 2.5)