PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HP/Compaq => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => h31xx/36xx/37xx/38xx/39xx/54xx/55xx => Wątek zaczęty przez: sokrates w Marzec 19, 2005, 07:20:52
-
Szanowni forumowicze, chciałbym prosić o poradę. Jestem posiadaczem Compaq 3850 z systemem Pocket PC v. 3.0.11171. Przejrzałem FAQ i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. A problem wydaje się być banalny: na laptopie mam Windows XP professional i Outlook 2003 oraz zainstalowany ActiveSync 3.8. Po podłączeniu iPAQ kablem USB do Laptopa przy próbie synchronizacji (połączenie działa) pojawia się komunikat o treści: "program outlook nie jest już zainstalowany i ActiveSync nie może kontynuować .... ". W tle zaś jest uruchomiony Outlook 2003 na którym normalnie pracuje. Jeśli ktoś wie z czego to wynika bardzo proszę o info.
Pozdrawiam
-
Przeinstaluj Outlooka i ActiveSynca, a moze juz tego probowales?
-
Tak, ActiveSynca już przeinstalowywałem. Natomiast z przeinstalowaniem outlooka będę miał problem bowiem jest to laptop służbowy i nie posiadam u siebie licencjonowanych instalek (są w centr mojej firmy w innym mieście) w ostateczności wybiorę się do centrali. De facto Outlook jest niedawno instalowany - jakiś miesiąc temu razem z wymianą systemu windows z XP home na XP professional. I chyba tu może być problem z konfiguracją XP np. udostępnień lub zabezpieczeń przed dostepem innych urządzeń. Nie poznałem jeszcze na tyle XP professional. Mam uprawnienia administratora na moim laptopie więc możemy zmieniać ustawienia - tylko które?
Czy może być tak, że Outlook 2003 nie działa Pocket PC 2002? Zakładam że na iPAQu jest system Pocket PC 2002, ale nigdzie nie jest to napisane.
Pozdrawiam
-
Nie ma znaczenia jakiego masz Outlooka. Kazda wersja dziala z kazdym Pocket PC.
-
To czemu ActiveSync nie widzi outlooka?
-
Moze byc duzo roznych powodow... najczesciej po prostu bo tak chce :) ActiveSync to dosc niedorobiony program... wszyscy czekaja na kolejna jego odslone, ktore nie bedzie posiadac tych samych problemow, ktore nie zostaly usuniete juz od niepamietnych czasow. Czasem trzeba wszystko przeinstalowac i tyle.
-
Rzeczywiście, masz racje. Reinstalacja a ścislej "naprawa" outlooka uzdrowiła komunikację.
Dziekuję i pozdrawiam