Dwa pytanka.

• 6 Odpowiedzi
  • 706 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dwa pytanka.
« dnia: Maj 14, 2004, 18:29:57 »
Jestem początkującym użytkownikiem PDA i mam 2 pytania.
1. Jak usunąć folię ochronną z ekranu (jej krawędzie wchodzą pod obudowę, folię zakładał ktoś inny).
2. Jak usunąć kurz który dostał się pod ekran (ze szczegółami proszę).

Mój PDA to Ipaq 3630.

Dwa pytanka.
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 14, 2004, 18:40:43 »
spod ekranu kurzu raczej nie usuniesz, szczególnie jeżeli dostał się między warstwę stokową i czułą
a jak ściągnąć folię? po prostu...ostrożnie ;)

*

Offline biblo

• 3314
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Dwa pytanka.
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 14, 2004, 18:43:50 »
Cytat: benji
1. Jak usunąć folię ochronną z ekranu (jej krawędzie wchodzą pod obudowę, folię zakładał ktoś inny).

A jesteś pewien, że jest to folia ochronna???

Na wyświetlacz nałożona jest matryca dotykowa, która wykonana jest z tworzywa sztucznego (takiej grubszej folii) i pod naciskiem stylusa może się trochę uginać. Tej matrycy nie wolno wydłubywać...
Pozdrawiam,
biblo

*

Offline przygod

• 370
    • http://www.przygod.eu
  • Sprzęt: za często się to zmienia:)
Dwa pytanka.
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 14, 2004, 19:09:08 »
Cytat: biblo
Tej matrycy nie wolno wydłubywać...
Wydłubywac można bo to juz po jego własność przecież. Tylko efekt może nie do końca będzie taki jakiego się spodziewał:)

Dwa pytanka.
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 15, 2004, 07:43:44 »
Na wyświetlacz nałożona jest matryca dotykowa, która wykonana jest z tworzywa sztucznego (takiej grubszej folii) i pod naciskiem stylusa może się trochę uginać.

Tamto coś wygina się bardzo. Ponadto sprzedający powiedział mi, że folia jest nałożona.

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
Dwa pytanka.
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 15, 2004, 08:58:48 »
Cytat: benji