PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HP/Compaq => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => h31xx/36xx/37xx/38xx/39xx/54xx/55xx => Wątek zaczęty przez: bastiann w Lipiec 26, 2002, 12:34:54
-
za www.telefon.pl
.. i wystąpili do procucenta z ostrą petycją. Domagają się poprawienia "cholernie długiej listy błędów" lub zaproponowania rekompensaty finansowej za niepełnowartościowy produkt.
Petycja zaczyna sie tak:
" My, członkowie światowej społeczności użytkowników chcemy w tym miejscu poinformować o naszym niezadowoleniu z produktów linii HP iPAQ 36xx, 37xx i 38xx. PDA z tych serii, sprzedawane na całym świecie są niepełnowartościowe na skutek usterek w samych urządzeniach jak również ich oprogramowaniu".
Lista zarzutów przedstawionych iPaqom jest długa, od kurzu i smieci pod szkłem ekranu w fabrycznie nowych urządzeniach (co jest - jak zarzucają autorzy petycji - niewłaściwego postępowania z urządzeniami podczas produkcji), poprzez problemy z głośnikiem i podświetleniem ekraniu aż po poważne błedy w systemie.
Pełną listę zarzutów, wraz z całym tekstem petycji i możliwością osobistego podpisania się pod nią znajdziecie na: www.ipaqpetition.com
-
Zgadza sie...... poczytalem petycje na stronie:
http://www.ipaqpetition.com/petition/index.htm
i musze przyznac ze ta lektura moze zrazic przed zakupem Ipaqa, np. ten przypuscmy lamiacy sie przycisk twardego resetu ktory moze zostac w polozeniu resetowanie na stale ! to jest cos!
Ja jestem zadaowolony ze swojego ale ta petycja to dobra sprawa, gdyz producenci powinni dostac po przyslowiowej "d..." za to ze testuja na nas (za ciezkie pieniadze w tys. zl. ) swoje czesto nie dopieszczone z braku czasu produkty...
-
Goście wyskoczyli jak Filip z konopii.
Każdy może wejść na stronę o iPAQ żeby się dowiedzieć, na jakie potencjalnie błędy może natknąć się użytkownik. Compaq przynajmniej uczciwie stara się rozwiązywać problemy i informuje. Skopiowanie listy potencjalnych (bo trafiających się sporadycznie i dotyczacych nie całych linii produktowych a tylko niektórych jednostek) wad, które zaraportowali inżynierowie Compaq nie było trudne.
Zawsze jeżeli uważamy, że produkt nie spełnia naszych oczekiwań (ma ukryte wady o których nie wiedzieliśmy przed zakupem itp) możemy go przecież zareklamować, prawda? Więc co to za filozofia i po co aż pisać petycję? W Polsce isnieje bezpłatna linia supportu techniczego, więc zawsze można zadzwonić w razie kłopotów.
Przy okazji. Czy komputerki innych producentów nie mają jakichś niezamierzonych wad? A czy oni informują o tym swoich obecnych i przyszłych klientów? Ha!
-
Możesz podać linka do tej strony, na której możemy się dowiedzieć, jakich wad oczekiwać po zakupie komputerków iPAQ? Warto by było to jako niejaką kontrę podać, ponieważ zamierzam napisać artykuł o tej całej sprawie, a nie chciałbym zupełnie w jedną stronę iść z wnioskami, skoro rzeczywiście HPQ ma coś na swoją obronę.
-
www.compaq.com/pcn
lub trzeba poszukać Customer Advisory
warto również subskrybować Change Notification (z listy wybrać tylko iPAQ, który nas interesuje) i mieć na gorąco dostęp do najnowszych danych