iPAQ5450 i odbiornik GPS Rikaline 6030 Bluetooth

• 4 Odpowiedzi
  • 578 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Grudzień 20, 2004, 23:11:29 »
stałem sie posiadaczem takiego zestawu i ... masy kłopotow, bo nie umiem tego scalic w nawigator GPS do samochodu. Czy to sie w ogole da polaczyc? Ktora eMapa sie do tego nada?
Edward

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 20, 2004, 23:18:54 »
A niby czemu nie mozna tego polaczyc? Mapa nada sie do tego kazda, ktora dziala na Pocket PC 2002 lub nowszym. Najlepsza bedzie Automapa.

« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 21, 2004, 08:00:13 »
musisz
wykryć GPS w bluetooth menadżerze na ipaku i sparowac urządzenia
ustawić transmisję na odpowiednim porcie COM
no i oczywiście mieć mapę, żeby mieć nawigajcę

« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 21, 2004, 13:39:51 »
Witaj, Jakubie
Bardzo Ci dziękuję za tę opinię. Jestem początkującym użytkownikiem PPC, wprawdzie w PC jestem niemal od początku, ale to nie to samo.Próbowałem ten zestaw uruchomić, ale rezultaty były mizerne - ciągle nie wiem, czego ta maszynka ode mnie chce!  Zacząłem wątpić, czy te oddzielne zakupy iPAQ'a i GPS nie były chybione i czy nie wpędziłem się tą chytrością w "kozi róg". Nazywam to chytrością, bo mogłem kupić gotowy zestaw - palm, mapa i odbiornik, ale ja chciałem mieć dobrego PPC i jeszcze lepszy odbiornik. Mapy na razie nie mam, bo już nie chciałem ryzykować i wydać sporo pieniędzy nie mając pewności czy kupię dobrze. No, ale skoro taki autorytet, jak Ty, twierdzi, że to się da zrobić, to biorę się do roboty.
Czy aktualnie reklamowana wersja GPMapa 3.0 (www.gpmapa.pl/prezentacja.php) będzie dobrym nabytkiem?
Serdecznie Ci dziękuję za poradę i pozdrawiam!
Z okazji Świąt i Nowego Roku - najlepsze życzenia!
Edward Weksej
e_mail: edward.weksej@neostrada.pl

« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 21, 2004, 13:50:39 »
Cytat: edward
Czy aktualnie reklamowana wersja GPMapa 3.0