PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HP/Compaq => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => h31xx/36xx/37xx/38xx/39xx/54xx/55xx => Wątek zaczęty przez: lysy29 w Kwiecień 03, 2007, 13:10:56
-
witam mam pytanko.Czy moze ktos mi powiedziec gdzie w tym urzadzeniu robi sie hard reset i napisac mi to poniewaz próbuje kolega zainstalowac mapy i pojawia sie blad w synchronizacji ,albo ktos mi pomoze przynjmniej co to moze byc(czy jest mozliwopsc ze moze byc windols zepsuty )pozdrawiam i czekam na odpowiedz moj gg 3588584
-
witam mam pytanko.Czy moze ktos mi powiedziec gdzie wtym uzadzeniuipaq czyli (ipaq compaq model 3630) robi sie hard reset i napisac mi to poniewaz prubuje kolega zainstalowac mapy i pojawia sie blad w synchronizacji ,albo ktos mi pomoze przynjmniej co to moze byc(czy jest mozliwopsc ze moze byc windols zepsuty )pozdrawiam i czekam na odpowiedz moj gg 3588584
moze przynjamniej kots mi powie jak zrobic wtym hard reset w tym modelu ipaq compaq model 3630
-
w starych ipaqach był taki przełącznik na spodzie, nie masz czegoś takiego?
-
w starych ipaqach był taki przełącznik na spodzie, nie masz czegoś takiego?
jest takie cos czyli mam zrobic tam hard reset
-
no nie wiem, pytałeś jak zrobić HR więc podaję jak zrobić (za pomoca tego prztyczka)
natomiast czy hard reset pomoże na problem z synchronizacją - nie mam pojęcia, nic nie napisałeś jaką masz wersję ActiveSync, czy wyskakuje jakiś błąd czy też po prostu nie można się połączyć, a może problem występuje podczas samej instalacji - za mało danych żeby coś stwierdzić
musisz jeszcze pamiętać że po HR stracisz wszystkie dane na tym ipaqu
-
no nie wiem, pytałeś jak zrobić HR więc podaję jak zrobić (za pomoca tego prztyczka)
natomiast czy hard reset pomoże na problem z synchronizacją - nie mam pojęcia, nic nie napisałeś jaką masz wersję ActiveSync, czy wyskakuje jakiś błąd czy też po prostu nie można się połączyć, a może problem występuje podczas samej instalacji - za mało danych żeby coś stwierdzić
musisz jeszcze pamiętać że po HR stracisz wszystkie dane na tym ipaqu
czesc wystepuje mi wlasnie takie cos przy samej instalacji a podac dane podam ci zaraz jak sie dowiem ok system itd pozdrawiam
-
no nie wiem, pytałeś jak zrobić HR więc podaję jak zrobić (za pomoca tego prztyczka)
natomiast czy hard reset pomoże na problem z synchronizacją - nie mam pojęcia, nic nie napisałeś jaką masz wersję ActiveSync, czy wyskakuje jakiś błąd czy też po prostu nie można się połączyć, a może problem występuje podczas samej instalacji - za mało danych żeby coś stwierdzić
musisz jeszcze pamiętać że po HR stracisz wszystkie dane na tym ipaqu
czesc wystepuje mi wlasnie takie cos przy samej instalacji a podac dane podam ci zaraz jak sie dowiem ok system itd pozdrawiam
witam mam jeszcze jedno pytanko czy üposiada ktos ta strone ale w jezyku polski jezeli tak prosze dac znac pozdrowienia http://home.nyc.rr.com/mdgpage/ipaqfaq.htm