PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HP/Compaq => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => h31xx/36xx/37xx/38xx/39xx/54xx/55xx => Wątek zaczęty przez: nicco w Kwiecień 24, 2002, 13:41:03
-
Witam.
Mam pytanie do wszystkich ktorzy moga coś wiedzieć na ten temat.
Po włączeniu mojego Ipaq-a widze na ekrenie tylko papuge, ktora wyswietla sie
non-stop az do wyjecia baterii.
Czy ktos spotkał się już z podobnym problemem ? Jak tak to prosze koniecznie
o pomoc na mikolaj@killer.radom.net
Z gory dziekuje
-
Z ipaq wyjmujesz baterie?
Pewnie dlatego, że nie znalazłeś hard-reseta.
RTFM i nic więcej
Pozdrawiam Papugę.
-
a to w ipaqach sidzą papugi??...aż chyba sprawdze u siebie :)
-
Papuga pojawia się w momencie wykonywania reseta w trybie serwisowym. Tzn rysikiem w otwor na dole i trzymamy w miedzyczasie nacisniety glosniczek (tzn w dol a nie na boki czy do gory). Ale czemu Ci sie to caly czas dzieje to nie wiem. Moze wlasnie ten przycisk sie zablokowal i przy kazdym resecie sie to robi.
-
Wiem gdzie jest reset bo sciagnelem sobie manual z compaq.com :)
O papudze tez juz cos znalazlem na zachodnich sajtach. Najbardziej mnie martwi inna sprawa. Polski oddział Compaq-a to banda bebili ktorzy totalnie nie znają albo tylko sciemniają . To jest to co koleś z serwisu napisał na temat mojej papugi :http://mikolaj.orety.com/papuga.html
A baterie wyjmowałem bo znalazłem kolesi którzy biora orgyginalną baterię np: z ipaq-a:) i robia podróbkę. W ten sposób mam nowa baterie za 150 zeta
-
Z tą bandą debili to trochę przegiąłeś.
Trochę netykiety, szczególnie, że niektórzy zainteresowani forum należą do grupy, którą określiłeś takim epitetem.
Po jaką cholerę sam grzebałeś w sprzęcie? No to teraz masz... Tanią baterię i niesprawnego iPAQ ;-P
PS. Co tam u Papugi?
-
OK OK może przegiełem z epitetami ale...
Sam pracowałem w serwisie NTT i wiem jak się spławia klientów więc sam osobiście nie czuje się obrażony. Wiesz o co chodzi z tą papugą.
To teraz sobie przeczytaj treść maila od nich. I co ja mam sobie myśleć o ludziach którzy próbuja mi na siłe wcisnąć taki kit ?
Niedoinformowanie czy trick marketingowy ?
A co do baterii to nie było by problemu gdyby nie to że w palmtopie mam wszyskie dane z których na codzień korzystam w pracy, a jak serwis so wymiany baterii wysyła sprzęt do Holandii - nie to sorry coś tu jest nie tak. Co mam sobie wszystkie notatki przepisać na papier ?
Tu załatwiłem sprawe za 150 PLN i w 1 dzień i to lubie.
W każbym bądź razie przepraszam wszystkich ambitnych i uczciwych serwisantów polskich firm.
PS: Papuga trochę pobladła i schudła. A tak wogóle to ostatnio jej nie widziałem :)