język angielski lub polski w hp4150 oraz BT

• 3 Odpowiedzi
  • 655 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Październik 05, 2004, 22:47:17 »
kupiłem dzisiaj w/w model ipaq (mój pierwszy palmtop więc jestem lekko "zielon7) - jedyne dwa moje problemy na początek to :
1. język niemiecki - nie znalazłem żadnego innego co zrobić aby mieć chociaż angielskojęzyczny system - a najlepiej to polski

2. BT - próbowałem połączyć telefon z tym ipaq - więc nokia ngage autoryzuje się bez problemu natomiast nokia 6230 nie chce się zautoryzować - co może być winą? czy należy zrobić upgrade softu w ipaq?

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 05, 2004, 22:52:19 »
Przeczytaj regulamin i staraj sie do niego stosowac, czyli czytamy FAQ, dzial dla poczatkujacych, przeszukujemy forum/strone i dopiero zadajemy pytanie.

Wpisz sobie 6230 w polu szukaj na stronie glownej PDAclub - to "prawie" zalatwia drugi problem. Co do zmiany jezyka to nie bedzie to proste. Sa pakiety lokalizacyjne ale nie da sie ich wgrac na niemiecki system - nie ma szans na polskie okienka. Chyba ze zmienisz ROM z niemieckiego na angielski, co po pierwsze jest nielegalne a po drugie drudne do wykonania, takze nie zdziw sie ze nikt nie poprowadzi cie za raczke jak to zrobic.

« Odpowiedź #2 dnia: Październik 05, 2004, 23:06:17 »
dzięki za pomoc i przepraszam za niepotrzebne drugie pytanie, a co do pierwszego to nie za bardzo rozumiem dlaczego to jest nie legalne. co z tego że mam ipaq z innego kraju (czyt. niemcy) jeśli mam cały komplet czyli nie kradziony. to w serwisie nie mogą mi zmienić ROM? mogę poprosić o wytłumaczenie ?

[Dodano: 2004-10-05 23:15:00]
ewentualnie zadam dokładniejsze pytanie - czy w 4150 zmiana ROM przebiega tak samo jak w wersjach 39xx?
Czy jest to jednak bardziej proste?

c

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 06, 2004, 00:03:11 »