IPAQ1930 - kilka problemow...

• 7 Odpowiedzi
  • 1208 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Sierpień 12, 2004, 11:39:22 »
Witam
Jestem swiezym i zielonym wciaz uzytkownikiem IPAQa1930 ktory (jak mi sie wydaje) nieco namieszal:
1. Instalujac pocketdivx nie zgodzilem sie na podmiane oryginalnego windowsowego dll-a natomiast zaznaczylem mp3 jako obsluga przez odtwarzacz pocketdivx. W efekcie mp3 zostaly przepisane z mediaplayera na pocketdivx ktory ich nie umie odtworzyc a filmow i tak nie daje sie ogladac. Po odinstalowaniu pocketdivx pliki mp3 wciaz sa bezpanskie - jak je z powrotem przypisac do mediaplayera by moc je odczytywac bezposrednio z exploratora win? I czy powinienem sie zgodzic na sugerowana przez pocketdivx podmiane dll?
2. W komplecie z IPAQiwm dostalem spolszczenie systemu - wszystko niemal chodzi pieknie niestety nie dzialaja miedzynarodowe klawiatury - mimo ze na karcie pamieci sa pliki to jednak nie potrafie zmusic spolszczenia by je zobaczyl. Napisalem juz maila do mediaoffice ale nie na ile moge na nia liczyc...
3. Nie wszystkie pliki doc i rtf daja sie przeslac do IPAQa - przy niektorych activsync krzyczy ze nie potrafi ich przeslac - dlaczego?
4. W plikach txt przy odczycie pocketword mam polskie literki - czy jest jakis wygodniejszy czytnik z autoscrollem ktory rowniez poprawnie by wyswietlil polskie znaki?
5. Znalazlem na stronie pdaclub przepis na film ktory da sie wyswietlic na ipaqu. Film ma rozszerzenie .ogg - czy pocket divx go odczyta a jesli nie to skad wziac odpowiednie kodeki?
6. Ciekawym rozwiazaniem do ebookow bylby microsoftReader jednak nie udalo mi sie znalezc zadnego programu konwertujacego txt czy doc. czy inne na lit.  - znalazlem jedynie nazwe "Puchacz" ale poszukiwania na googlu nie daly rezultatu.