@@HP IPAQ H1930 i GPS RoyalTek RGM-2000 POMOCY NIE DZIAŁA@@

• 1 Odpowiedzi
  • 599 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

@@HP IPAQ H1930 i GPS RoyalTek RGM-2000 POMOCY NIE DZIAŁA@@
« dnia: Czerwiec 03, 2006, 22:55:51 »
Witam panów i panie jeśli są, otóż mam taki problem, otrzymałem Gps za free taki jak w tytule, na medionie działa normalnie no ale na Hp już nie!!!. Działa tylko ładowanie lecz nie ma sygnału GPS. Po przeszukaniu forum, dowiedziałem się co nie co, lecz jestem laikiem i nie mam pewnośći jak to przerobić.

1) Ponoć trzeba jakieś kable odlutować. Moje pytanie to jakie i gdzie, czy we wtyczce od zapalniczki czy w GPS, czy też moze we wtyczce którą się podłacza do palma (22 pinowa). znalazłem schematy ale nic z nich nie rozumię.

2) Ponoć trzeba zmienić protokuł na NMEA, próbowałe zgodnie z opisem na forum jednak nie widzi GPS-u, moje pytanie to czy jest to wina tego kabla tzn. tego iż nie są odlutowane te kabelki.

Prosze o pomoc pilną i wyczerpującą za wszelkie dobre słowo Bóg zapłać... .

*

Offline angler22

• Redaktor
  • 4803
  • Sprzęt: Blow 50YBT, Goclever 5010, Wayteq X960, AM XL
Re: @@HP IPAQ H1930 i GPS RoyalTek RGM-2000 POMOCY NIE DZIA
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 04, 2006, 09:31:40 »
Cytat: "kisza_"
Witam panów i panie jeśli są, otóż mam taki problem, otrzymałem Gps za free taki jak w tytule, na medionie działa normalnie no ale na Hp już nie!!!. Działa tylko ładowanie lecz nie ma sygnału GPS. Po przeszukaniu forum, dowiedziałem się co nie co, lecz jestem laikiem i nie mam pewnośći jak to przerobić.
1) Ponoć trzeba jakieś kable odlutować. Moje pytanie to jakie i gdzie, czy we wtyczce od zapalniczki czy w GPS, czy też moze we wtyczce którą się podłacza do palma (22 pinowa). znalazłem schematy ale nic z nich nie rozumię.
2) Ponoć trzeba zmienić protokuł na NMEA, próbowałe zgodnie z opisem na forum jednak nie widzi GPS-u, moje pytanie to czy jest to wina tego kabla tzn. tego iż nie są odlutowane te kabelki.