hp 4155 internet przez Wifi i Vpn'a

• 4 Odpowiedzi
  • 664 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Październik 28, 2004, 09:09:40 »
Czesc,
Jestem troszke zielony jesli chodzi o Palmy wiec potrzebuje troszke pomocy.
Mam dostep na uczelni do neta przez wifi. Sprawa wyglada tak, ze najpierw laczyc sie trzeba do sieci Wifi a pozniej zestawia sie Vpn do sieci, z ktorej jest dostep do Internetu. Probowalem, probowalem i nic :(
Nie moge tego zrobic...
Do sieci Wifi sie laczy (dostaje adresik IP) ale mam problemy z tym Vpn.
Jak to zrobic ??

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 28, 2004, 09:18:38 »
Jesli dobrze pamietam to ktos juz na ten temat pisal na forum - poszukaj.

« Odpowiedź #2 dnia: Październik 28, 2004, 11:56:26 »
Bawie sie tym i bawie i zauwazylem, ze jak daje jakies polaczenie do Internetu i do tego polaczeine Work z moim VPN'em,  to wszystko wyglada ok.
Lacze sie do Wifi, pozniej Connecto to VPN i wszystko wyglada niby ok.
Na VPN pojawia sie licznik czasu polaczen. Ale jak wlacze jakas aplikacje (np. IE i wpisze adresik http://www.pdaclub.pl i mi wywala "cannot open/find page") , sprawdzam w statusie polaczen i okazuje sie ze nie jestem polaczony do VPN ?!?!??!
Tak jakby mnie rozlaczalo automatycznie przy probie polaczenia.
Nie wiem czy to istotne ale mam soft 1.0 bez upgradow, moze upgrade by pomogl, co myslicie ??
Jeszcze jedna sprawa, zauwazylem, ze przy ustawianiu jakiegos polaczenia na Internet (polaczenie 1) i innego polaczenia na WORK (polaczenie2) i jak chce zmienic w ustawieniach proxy polaczenia1 ze "this network connects to internet" zatwierdzam OK ale ustawienia sie nie zapisuja?!?!?! Po ponownym wejsciu jest nadal odznaczone, czy tak ma byc???

*

Offline darekkot

• 705
  • Sprzęt: Acer n311,HTC Touch Pro
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 09, 2004, 17:13:49 »