XCOM UFO kolejna wersja wyszla 1,17

  • 13 Odpowiedzi
  • 2758 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline xsrx

  • 29

*

Offline mandor

  • **
  • 229
    • http://rait.republika.pl
XCOM UFO kolejna wersja wyszla 1,17
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 26, 2005, 13:18:34 »
Świetnie. Ciekawe czy savy z 1.15 będą pasować.

Hajda na ufoka :)

*

Offline xsrx

  • 29
XCOM UFO kolejna wersja wyszla 1,17
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 26, 2005, 15:14:23 »
a tobie tez na 1.15 po ataku na baze albo misji obrony miasta sie gra wywalala na plecy ?
U mnie robilo jakies niewidzialne postacie hehe :) a sejvy czesto sie mieszaly i ginely calkowicie

*

Offline mandor

  • **
  • 229
    • http://rait.republika.pl
XCOM UFO kolejna wersja wyszla 1,17
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 26, 2005, 16:04:01 »
W czasie obrony miasta 2 komandosów bylo niezdolnych do użytku tzn mieli w każdym slocie small launcher :) a wywalało się dopiero jak ich chciałem przesunac - albo uzbroic normalnie. W trybie dodawania uzbrojenia przed misją wszystko bylo normalnie. Aha i to bylo tylko przy odczycie save'u, jesli nie zapisywałem można bylo przejść misję noramlnie. Natomiast bazy jeszcze nie atakowałem wiec nie wiem.

*

Offline xsrx

  • 29
XCOM UFO kolejna wersja wyszla 1,17
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 26, 2005, 17:00:35 »
ponoc w 1.17 chlopaki nie znalezli bledow z pdaground.com  
Ty pisales to na podstawie 1.15 ?

Szkoda, ze nie ma oryginalnej muzy z gry.. jeszcze pamietam jak to szlo :) a tyle lat minelo.. mam nawet oryginala wszystkich czesci :)

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
XCOM UFO kolejna wersja wyszla 1,17
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 26, 2005, 19:30:03 »
Nie ma muzy oryginalnej? Niektore kawalki sa! Moze nie wszystkie... ale wszystkich nie pamietam...

*

Offline xsrx

  • 29
XCOM UFO kolejna wersja wyszla 1,17
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 26, 2005, 20:58:12 »
pisalem z mysla o muzyczka, ktora zaczynala gre.. element klasyczny :)

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
XCOM UFO kolejna wersja wyszla 1,17
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 27, 2005, 09:10:11 »
Tzn chodzi o demko? :)
Tak... to byl super filmik. :))

*

Offline mandor

  • **
  • 229
    • http://rait.republika.pl
XCOM UFO kolejna wersja wyszla 1,17
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 27, 2005, 13:07:37 »
Niestety w wersji 1.17 błędy przy obronie miasta dalej występują. :(

*

Offline Claude

  • *****
  • 2086
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: htc hd7, ipad2, acer iconia tab w501,
XCOM UFO kolejna wersja wyszla 1,17
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 27, 2005, 14:03:55 »
Ale i tak jest cool :), zamiasta zajac sie praca walcze z ufo-ludkami ;)
1942, irgendwo im Nordatlantik - "Alaaarm!"....

*

Offline xsrx

  • 29
XCOM UFO kolejna wersja wyszla 1,17
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 27, 2005, 18:33:05 »
nop wlasnie tez doswiadczylem tego .. porzuucilem palmowe ufo :) walcze na kompie.. nie ma to jak 26 latek siedzacy przed stara giera zamiast pracowac... dobrze ze robie dla siebie bo by mnie wylali :)

*

Offline Klimer

  • ***
  • 344
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.klimer.dkp.pl
  • Sprzęt: Palmax GPS
XCOM UFO kolejna wersja wyszla 1,17
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 28, 2005, 20:53:10 »
eeee... to tylko ja tak mam czy rysikiem trza klikac pod ikonka ktora chce sie wybrac a nie w ?
To nie tablica ogłoszeń!! Ostatni raz bez warna.

*

Offline Claude

  • *****
  • 2086
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: htc hd7, ipad2, acer iconia tab w501,
XCOM UFO kolejna wersja wyszla 1,17
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 28, 2005, 21:41:12 »
Chyba tylko Ty tak masz , u mnie jest normalnie
1942, irgendwo im Nordatlantik - "Alaaarm!"....

*

Offline mandor

  • **
  • 229
    • http://rait.republika.pl
XCOM UFO kolejna wersja wyszla 1,17
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 29, 2005, 08:51:57 »
U mnie tez klika się w ikonkę. Natomiast efekt przesunęcia jest na mapie świata. Wtedy gdy się waypoint ustawia.