PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Oprogramowanie PPC => Gry => Wątek zaczęty przez: _Morf_ w Marzec 21, 2006, 11:52:42

Tytuł: Pocket Heroes - VGA
Wiadomość wysłana przez: _Morf_ w Marzec 21, 2006, 11:52:42
Niedługo (mam nadzieje) zostanie wypuszczony Heroes of Might and Magic na PPC. Ale jest jeden mały problem. Gra będzie robiona w QVGA.

Czy są jakieś programy albo coś w tym stylu co pozwoli odpalić grę w QVGA na ekranie VGA ? Czy jest to z definicji niemożliwe ?

:arrow: http://www.tarasow.com/projects.php
Q: I really looking forward of the game, but can you give me a rough estimation when the game will out?
A: We plan to release beta version on March, 2006.

Q: Is Pocket Heroes going to be VGA compatible?
A: Not now, i.e. this is not high priority feature.
Tytuł: Pocket Heroes - VGA
Wiadomość wysłana przez: ziele w Marzec 21, 2006, 13:04:25
99% gier na pda jest pod qvga i chodzą dobrze na vga... przynajmniej na aximie.
Tytuł: Pocket Heroes - VGA
Wiadomość wysłana przez: Adamerso w Marzec 21, 2006, 21:35:33
Chodzić chodzą, ale z tego co pamiętam lepiej wyglądały mi na acerku n10...
Tytuł: Pocket Heroes - VGA
Wiadomość wysłana przez: tetraedr w Marzec 22, 2006, 15:11:09
odpalałem demko na moim Acerku n311 - chodzi po prostu miodnie :) Już nie mogę się doczekać wersji beta - miała być w zeszłym roku ale jakiś poślizg  :?

A propos: jestem wielkim fanem herosów na PC (WSZYSTKICH HEROSÓW), takie małe zboczenie ;) Jakby co pewnie trochę podłubię przy wersji PPC jak dłubałem przy innych ;)
Tytuł: Pocket Heroes - VGA
Wiadomość wysłana przez: PawelP7 w Marzec 22, 2006, 16:03:24
Skąd można pobrać demo bo na domowej stronie projektu nie ma  :?:
Tytuł: Pocket Heroes - VGA
Wiadomość wysłana przez: Pokemon 202 w Marzec 22, 2006, 17:00:18
tetraedr'owi chodziło pewnie o to:
ftp://ftp.tarasow.com/PocketHeroes/PH.GfxEngineDemo.27.05.rar
Tytuł: Pocket Heroes - VGA
Wiadomość wysłana przez: tetraedr w Marzec 23, 2006, 08:50:50
zaiste :) Niestety, mimo prób edycji tego co wyszło nie bardzo mi wyszło :( chyba to rzeczywiście jeno pokaz możliwości grafiki, bez możliwości manipulacji. Ale jestem dobrej myśli :)
Tytuł: Pocket Heroes - VGA
Wiadomość wysłana przez: _Morf_ w Marzec 26, 2006, 17:16:39
Wrzucać na główną !
http://www.tarasow.com/projects.php?page=DOWNL
:D

Napaleńców uprzedzam że jest to bardzo wczesna alpha :P z 1 mapą i bez magii.
Tytuł: Pocket Heroes - VGA
Wiadomość wysłana przez: wrona w Marzec 26, 2006, 20:40:49
Przeszlem...i to na hp1930... no to czekamy na pelna wersje.
Tyle wspomienie...Pierwszy moj Heroes to 1996 r.  na 486dx - to byl taki procesor w komputerach stacjonarnych  :wink:
Tytuł: Pocket Heroes - VGA
Wiadomość wysłana przez: tetraedr w Marzec 27, 2006, 13:08:04
Wiem, wiem, mój pierwszy działał na DOSIE (386 + 16MB Ram) ;) Mam jeszcze tą wersję, z sentymentów trzymam. Nie mam możliwości teraz pograć bo BLASC jeszcze nie oddał mi mojego Acerka!!!
Tytuł: Re: Pocket Heroes - VGA
Wiadomość wysłana przez: Umpal w Marzec 27, 2006, 15:47:27
Cytat: "_Morf_"
Czy są jakieś programy albo coś w tym stylu co pozwoli odpalić grę w QVGA na ekranie VGA ? Czy jest to z definicji niemożliwe ?


Jeśli masz na myśli grafikę gry, to fizycznie jest to niemożliwe, przynajmniej w tego typu grach. Co innego, jeśli engine jest oparty na systemie - wtedy jest duże prawdopodobieństwo, że gra "dostosuje" się do wielkości VGA (oczywiście elementy graficzne bitmapowe, nie wektorowe, optycznie zostaną zmniejszone do 1/4).
Tytuł: Pocket Heroes - VGA
Wiadomość wysłana przez: sajmonsz w Marzec 27, 2006, 16:56:28
Ehh kapitalna gra :) przypominaja sie stare dobre czasy.. przegralem w to dzis cala lekcje :P
Tytuł: Pocket Heroes - VGA
Wiadomość wysłana przez: _Morf_ w Kwiecień 02, 2006, 13:46:21
Whats new in v0.03a:
* Fixed the problem with gold and other resources leak.
* Vampires and ghosts don't resurect after hitting undeads, golems and elementals
* 'Lich Cloud' doesn't affect undeads, golems and elementals.
* Undead, golems and elementals are immune to the 'Lich Cloud' attack.
* Fixed the problem with "one ressurected skeleton".
* After fleeing, the heroe appears with only one first-level creature.
* Fixed the bug, causing game crash after clicking the 'End Turn' button or saving.
* A "scrollbar" added to the list of towns and heroes.
* This version now supports PPC2002.
* Two-checks creatures no longer get stuck after depassing the battlefield.
* If there is no room in the garrison while you are trying to recruit creatures, a message will be displayed.
* Lowerd the amount or resources at the beginning of the game
* Dead creatures of the same kind are calculated together afrer the battle.
* Fixed the problem in which the hero was moving while the tutorial button was held.
* A toolbar added at the top. Now you can always see the game date (Month/Week/Day) and the battery charge.
* Now, in order to choose the path to the building, just to click anywhere on it.
* And some other bugfixes.

Gośću całkiem często wysyła aktualicaję ale post będe pisać mniejwięcej co dwa tygodnie. Jedynym problemem jest strasznie wolny transfer pliku.
Tytuł: Pocket Heroes - VGA
Wiadomość wysłana przez: Sad w Kwiecień 02, 2006, 14:18:43
Cholera jasna nie moge nic sciagnac z tego servera.. ma ktos jakis mirror?
Tytuł: Pocket Heroes - VGA
Wiadomość wysłana przez: _Morf_ w Kwiecień 02, 2006, 15:16:13
Mi się ściągneło po godzinie :D
Poświęce moje cenne megabajty i wrzuce na stronkę po adres zapraszam na PW/e-mail  :twisted:
Zapraszam do pisania na PW bo nie orientuje się jaki jest limit :D moje servera.