PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Oprogramowanie PPC => Gry => Wątek zaczęty przez: MasterXardas w Marzec 10, 2009, 20:26:40

Tytuł: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: MasterXardas w Marzec 10, 2009, 20:26:40
Wielu oczekujących tej gry wiedziało, że gra będzie po angielsku. Sporo czasu temu podjąłem się napisania spolszczenia do tej wspaniałej gry. Niekórzy w oczekiwaniu mogli oczywiście pomyśleć, z eporjekt upadł ponieważ od dość długiego czasu nikt nie pisał w temacie poświęconym spolszczeniu tej gry. I tu muszę was zaskoczyć. Z grafikami co prawda nadal mam problem (nie posiadam nawet komputera w tej chwili), ale sporo z gry zostało spolszczone. Spolszczenie oceniam na jakieś 78%. Pozostały nazwy przemdmiotów, opisy przedmiotów i miejsc, i popawki niektórych grafik z ruskich na polskie. W chwili obecnej udostępniam wam wersję beta spolszczenie.
Podziękowania oczywiście należą się (od was, nie ode mnie :D) CLAy-owi, Kapitan Pazur-owi (nie wiem, czy powinienem to odmieniać :D)(www.pdaclub.pl), Maskinowi i jego ekipie (www.pocketfallout.net)teksty spalszczałem ja. Wrazie literówek, błędów (ort i nie ort) proszę pisać w tym temacie.
http://rapidshare.com/files/207654637/pocketfalloutPL.rar
jesli chodzi o rozpowszechnianie spolszczenia na sieci...feel free to share. SPolszczenie jest za darmo dla wszytskich w takim własnie celu je tworzyłem ( i tworzę :D)
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: Czesiorazdwatrzy w Marzec 10, 2009, 20:46:23
Respect. Niestety ostania próba u mnie skończyła się wyłączeniem gry po zabiciu mrówki :P
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: MasterXardas w Marzec 10, 2009, 20:49:45
pamietam ten problem bo sam go mialem. Przejdz na kompie swiatynie, zapiszi save przenies do pocketa. Dalej jakos powinno poleciec. Z reszta wyszedl patch I tego problemu nie ma (poza skorpionami w swiatynii bo teraz na nich wywala :p)
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: Jacerro w Marzec 14, 2009, 13:48:29
pamietam ten problem bo sam go mialem. Przejdz na kompie swiatynie, zapiszi save przenies do pocketa. Dalej jakos powinno poleciec. Z reszta wyszedl patch I tego problemu nie ma (poza skorpionami w swiatynii bo teraz na nich wywala :p)


Mógłbyś podrzucić link do patcha?
Mi tez się wiesza.
THX za PL.
edit
A najlepiej jakbys podrzucil linka z savem po przejsciu swiatyni;D
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: MasterXardas w Marzec 15, 2009, 23:01:08
Sory, nic nie moge na razie wrzucic bo nie posiadam kompa:( patch jest na www.pocketfallout.net
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: purasx w Lipiec 01, 2009, 20:47:11
I jak idą prace na dzień dzisiejszy?
Btw. czy ten Fallout jest w ogóle grywalny na PPC?
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: Kuboslaw w Lipiec 02, 2009, 12:46:01
Sam niedawno pisałem post z tym zapytaniem :)

I jak idą prace na dzień dzisiejszy?
Btw. czy ten Fallout jest w ogóle grywalny na PPC?

Właśnie czy jest grywalny?
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: MasterXardas w Lipiec 09, 2009, 10:06:18
Sory za bardzo długi brak odpowiedzi, ale ne miałem palmtopa to i nie zaglądałem na to forum ;p Tak. Fallout jest jak najbardziej grywalny. W sumie w najbliższym czasie bede kupował jakieś urządzenie to sprawdzę, czy nie wymaga on porpawek w spolszczeniu (może wyszedł jakiś nowy patch ;p)
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: purasx w Lipiec 09, 2009, 13:29:02
Nie znam się na tym ale chciałem zapytać czy możliwa jest zamiana oryginalnych plików z wersji PC (oczywiście PL) na te do Pocket Fallout? Nie trzeba by było tworzyć od początku spolszczenia.
MasterXardas czy pisząc spolszczenie opierałeś się właśnie na wersji PC?
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: MasterXardas w Lipiec 09, 2009, 15:32:54
Jeśli chodzi o nazwy profitów, statystyk umiejętności oraz ich opisy to tak. Opierałem się na wersji pl. Jesli chodzi o quest itp. Tu właśnie pojawia się problem jesli chciałbym się na wersji PC opierać. Pocket fallout ma własną fabułę i wszytsko inne. To już nie jest ten sam fallout jakiego niektórzy znają, rózni się nawet miejscem w którym się toczy akcja gry (chociaż jest ona naprawdę krótka). Dzieję sie ona w Rosji, a nie w Californi. Jest oczywiście możlwiość przekonwerterowania wersji PC-towej do wersji na PPC, ale wymaga specjalnego konwertera pliów (dostępnego na www.pocketfallout.net) i drobnych umiejętności.
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: purasx w Lipiec 09, 2009, 16:59:42
Wielkie dzięki za odpowiedź. Myślałem, że Pocket Fallout, to jest to samo co wersja na PC.
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: bobo313 w Lipiec 10, 2009, 10:12:31
Gry na ppc nigdy nie są "takie same" jak na pc. Windows Mobile to inna platforma. Tak samo nie uruchomisz programu przeznaczonego na pc na ppc.
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: virusotron w Lipiec 10, 2009, 10:47:29
mozna.... programy napisane w C#.NET odpalisz na PC i PCC z tego samego exe
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: mrblur w Lipiec 10, 2009, 11:03:11
...jeśli napisany jest w przenośnym .net!
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: virusotron w Lipiec 10, 2009, 11:49:37
pod SDK jakiegos z windowsow mobilnych i  działa swego czasu próbowałem co napisać...ale ze lepszym programista jest moj brat a programowanie mnie nie pociąga  tylko sieci i telekomunikacja to nie kodziłem dalej... ale odpalałem aplikacje na PPC i PC jednak docelowo była PPC
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: bobo313 w Lipiec 10, 2009, 14:07:48
Możliwe że jest tak jak piszesz. Na tyle na programowaniu się nie znam, ale chodziło mi o gry i programy pisane na pc. Jeśli nie są one pisane z myślą o tym aby je otworzyć na pc i ppc to nie da rady. A raczej nikt nie pisze takiego firefoxa na pc z myślą żeby go otworzyć na ppc. I prawie wszystkich programów nie otworzysz jeśli nie użyjesz emulatora.
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: purasx w Lipiec 10, 2009, 23:45:38
Pobrałem najnowszą wersję gry ze strony autorów i dodałem spolszczenie MasterXardas'a. Niestety co jakiś czas wywala mnie z gry bez żadnego komunikatu. Jak u Was chodzi ta gra?
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: Krzynio23 w Lipiec 11, 2009, 13:11:05
Gra wymaga 64 mb Ram? To pogralem :( :( :(ogolnie z tego co widze to bajerancka gra tylko zeby multiplayer jescze w niej byl . Bo dla mnie gra z multiplayerem to podstawa;d
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: analfabeta w Lipiec 12, 2009, 15:28:01
Gra wymaga 64 mb Ram? To pogralem :( :( :(ogolnie z tego co widze to bajerancka gra tylko zeby multiplayer jescze w niej byl . Bo dla mnie gra z multiplayerem to podstawa;d

fallout z multi?? brzmi tak jak "saper- najlepszy MMORPG"  :grin:
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: MasterXardas w Lipiec 14, 2009, 10:45:28
jeśli chodzi o wywalanie gry.... tak się niestety składa, że jej wywalanie to normalka.... Kiedyś jak miałem Blue Angela to śmigał (wtedy nie istaniało spolszczenie ;p) potem jak miałem universala to niestety wywalał (to było zanim napisałem spolszczenie ;p) potem napisałem spolszczenie i sprzedałem palmtopa. Jesli chodzi o brak multiplayera ;p Wątpię ,żeby się pojawił, fallout od początku był grą single i podejżewam, że taką zostanie. Chyba, że zgłosicie się do maskina (jak dobrze pamiętam ;p) na forum gry i go wymęczycie tak, że napisze mp ;p  Jesli chodzi o te wymagane 64mb ram. Na unim jest 64 wbudowane, z czego średnio miałem ok 25-22 mb wolnego i dało się grać więc nie nażekajcie ;p
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: amonlb w Lipiec 29, 2009, 12:36:25
U mnie za bardzo nie chodzi :( mam trinity jak widać w podpisie i gierka w wersji 1.2 odpala pięknie i działa dopóki nie postanowię zaatakować pierwszej mrówki w świątyni czy co to tam jest gdy tylko to zrobię gierka się wyłącza bez ostrzeżenia...

Może ktoś ma na to lekarstwo?
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: re_ w Lipiec 29, 2009, 20:40:24
U mnie za bardzo nie chodzi :( mam trinity jak widać w podpisie i gierka w wersji 1.2 odpala pięknie i działa dopóki nie postanowię zaatakować pierwszej mrówki w świątyni czy co to tam jest gdy tylko to zrobię gierka się wyłącza bez ostrzeżenia...

Może ktoś ma na to lekarstwo?
tak, ten etap trzeba zdaje sie przejsc na kompie i wrzucic savea.
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: amonlb w Lipiec 30, 2009, 12:04:59
re_ masz na myśli przejście początku gry na emulatorze wm na PC ? jeśli tak to wystarczy że ściągnę  obojętnie jakiego SDK i odpalę na nim grę?
może ktoś po prostu wrzuci mi save z postacią która ma przyzwoicie rozłożone statsy i wybrane umiejętności żebym mógł sobie pograć fajnie by było jak by za dużo nie było zrobione w tym savie jedynie przejście tej cholernej świątyni.   
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: policemayster w Lipiec 30, 2009, 12:46:23
ja probowalem przejsc swiatynie niezabijajac zadnej mrowki ale sie nie da :(

wrzuci ktos save'a zaraz po przejsciu swiatyni? Probowalem uruchomic fallouta na jakims emulatorze ale nie moze ogarnac tego...

co to miejsca save'a to najlepsze by bylo zaraz przed ostatnimi dzwiami swiatyni, zeby nas ewentualny filmik nie ominal o ile bedzie w wersji ppc :P
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Pazur w Lipiec 30, 2009, 13:23:47
co wy z tym emulatorem
przecież jeśli w grze jest bug to co za różnica czy jest odpalana na emulatorze czy na prawdziwym ppc, no pomyślcie
w paczce jest pecetowy exec więc jaki problem odpalić grę na pc i sobie samemu zrobić tego save?
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: amonlb w Lipiec 31, 2009, 12:00:49
Gdzie ten exe pecetowy? bo na pewno nie u mnie w paczce....
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Pazur w Lipiec 31, 2009, 12:13:56
to nie wiem skąd masz niekompletną paczkę
w mojej był win32.zip
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: Fliganos w Lipiec 31, 2009, 14:02:47
ja probowalem przejsc swiatynie niezabijajac zadnej mrowki ale sie nie da :(

Da się. Trzeba mieć zręczność na maksa i wybraną umiejętność skradanie. Sejw przed każdą mrówką i próbujemy do skutku.
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: purasx w Lipiec 31, 2009, 18:38:59
Albo czekamy, aż pojawi się nowa wersja, w której będzie to naprawione.
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Pazur w Lipiec 31, 2009, 21:17:20
tylko że z tego co pamiętam z forum Pocket Fallouta to problem polegał na tym że autorom wszystko normalnie działało więc nie bardzo wiedzieli skąd ten błąd i jak go naprawić
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: policemayster w Sierpień 01, 2009, 14:12:36
Jest sposob na wywalanie z gry przy zabijaniu mrowek w swiatyni. Idziemy poprotu i nie zwracamy na nie uwagi, da sie przejsc nie zabijaac ich. Potem problem przy atakowaniu juz nie wystepuje. Co do gry to bardzo mi sie spodobala, dzieki wielkie xardas za spolszczenie. Grywalnosc naprwde niewiele odbiega od wersji na pc. Czsami tylko troche klatkuje co sprawia, ze plansza przesuwa sie dosyc wolno (np. w swiatyni) Irytujace jest tez wczytyanie planszy jak natrafimy na przypadkowe spotkanie na mapie swiata, trwa ono stanowczo za dlugo... Jak dla mojego Blue Angela troche niewygodne jest to ze obiekty maja podobne odcienie, wszystko maluje sie w szaro-brazowych barwach i np. zeby dostrzec szczura na brazowej ziemi trzeba wyterzac wzrok. Jak dla mnie to jest to najlepsza gra na PPC w jaka gralem :)
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: MasterXardas w Wrzesień 18, 2009, 17:41:23
w najbliższym czasie możliwe, że napiszę spolszczenie od 0 do najnowszej wersji. (nie wiem jak to jest z tym bo dawno się tym nie interesowałem ale chyba wyszła nowsza wersja od ostatniego update.) ew poprawię aktualne. Możliwe, że jesli wykorzystam najnowszą wersje i na nią napisze spolszczenie to znikną crash-e z moim spolszczeniem i będzie wszytsko działać (chyba, że już ich nie ma :D nie wiem bo mam tylko PSP ;p)
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: MasterXardas w Styczeń 10, 2010, 10:50:42
nie wiem czy kogos to jeszcze interesuje, ale wyszła beta pocket f.a.l.l.o.u.t.-a w wersji 1.4 jesli dobrze przetłumaczył mi google translator z ruskiego (tego języka niestety nie znam :D) to udało się naprawic problem z crashami na początku walki. Pytałem na forum tamtejszym forum kiedy będzie gotowa angielska wersja. Zapewne dopiero jak wyjdzie "normalna" wersja 1.4, wtedy przygotuje spolszczenie do tamtej wersji... osobiście uważam, że warto przetłumaczyc tamtą wersję skoro nie krashuje. Gdyby ktos z znajomoscią ruskiego mógłby potwierdzic??
@EDIT
czy ktos wie czego nie połączyło postów??:D
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Pazur w Styczeń 11, 2010, 11:18:25
z tego co pamiętam to wcześniej wysypywało się na wersji tłumaczonej a w rosyjskiej było ok

postów nie połączyło bo za dużo czasu między nimi upłynęło :P
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: MasterXardas w Styczeń 12, 2010, 18:52:47
no...wersji rosyjskiej nawet nie odpalałem :D uczyłem sie ruskiego przez rok i pamietam tylko alfabet (nie cały):D:D
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Pazur w Styczeń 12, 2010, 19:10:11
chyba nie myślisz że ja gram w tą wersję? Pamiętam to z forum o grze :P
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: MasterXardas w Styczeń 12, 2010, 19:14:50
szczerze mówiąc to tak własnie podejrzewałem ;p wygląda na to, że się pomyliłem :D
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: Cholek w Styczeń 26, 2010, 16:48:49
Panowie moze ktoś pomoże mi mam następujący bład podczas uruchamiania wyskakuje mi bład shell32.exe i w tle zaczyna lecieć muzyczna z fallouta może wie ktoś jak to obejść z góry dzięki
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: MasterXardas w Luty 19, 2010, 10:06:47
sory dawno tu nie zaglądałem (czekam na wersję 1.4 eng, co by ją przetłumaczyć ;p) zastanawiam się czyty nie masz urządzenia bez dotyku. U koleżki na HTC VOX wysypywał jakiś błąd podczas odpalania i to mi akurat przyszło do głowy. Ew. sproboj HR. Jeżli nie, to reflash może na inny rom, a jesli i to nie.... to spytaj na forum PF-PDA.NET ;p (może mnie nie ścignął za link :D)
@EDIT
Po dłuższej chwili zastanowienia... czy ty nie masz przypadkiem Omnii II??
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: Nightmaster w Marzec 17, 2010, 16:45:32
mam problem z tym falloutem, mianowicie gra mi się wyłącza nie tylko podczas ataku pierwszej mrówki w świątyni ale praktycznie przy każdej walce, a jak już mi się udało dojść do momentu że zabiłem 3 typów przy handlarzu to jak zabiorę jednemu rzeczy to potem gra przestaje reagować...
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: KotLarry w Marzec 18, 2010, 23:35:44
Mi również wersja 1.2 wysypuje się na walkach, dalej nie próbowałem [doszedłem do handlarza]

Osobiście podejrzewam, że to brak MHz...

BTW te dziwne spotkania na mapie w czasie podroży, to zawsze są puste?

Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: Nightmaster w Marzec 19, 2010, 10:39:35
właśnie raczej nie, bo tą wersję skopiowałem z karty w którą miałem w Hermesie i tam wszystko ładnie działało... pozatym, czy dałoby się jakoś ograniczyć ilość spotkań w podróży? są za częste i długo się ładują
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: KotLarry w Marzec 26, 2010, 15:36:31
Dziwne, mnie udało się podkręcić procka na 530 MHz [PHM, xcpu się wieszał przy tej wartości]
I nawet kilka tur udało się walczyć... Ale potem znów gra sie wyłączała... na 400mhz od razu wyskakiwało...
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: MasterXardas w Maj 15, 2010, 21:51:13
sory, że odkopuje prawie 2-miesięczny temat ;p Ale ;p
Zdaje mi sie, ze to nie jest wina mhz. Przecież na urządzeniach twórców nic nie wysypywało, a nie wierzę, że wtedy mieli oni urządzenia z niewiadomo jaką mocą ;p Bardziej mi przychodzi na myśl, że to jakiś bug w grze (ew. gra nie lubi naszych wersji systemu ;p) Zła wiadomość dla wszystkich grających w to (w tym i dla mnie nie stety), że chyba nie będzie polskiej wersji 1.4, ani żadnej innej. Projekt chyba padł :/ Strona nie działa.. Więc nie ma żadnego supportu, ani informacji o nowym release, przez co nie mogę napisać spolszczenia :/
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: specjals w Czerwiec 04, 2010, 11:29:46
ja gram w 1.4 na TG01..
snapdragon też jest za cienki :P

bo mrówki przeszedlem,

co prawda na mapie jest kaplica bo nie moge sie poruszac, ponieważ po tapnięciu gdziekolwiek postać idzie godzine i staje :P czyli po kroczku do celu a po drodze spotykam jakies no szczury i na walkach oczywiscie gra wywala do pulpitu...

jesli ktoś sie w to jeszcze bawi to dajcie znać, cos moge potestować na tośce.. jesli ona ma MHz za malo to na razie chyba nie dojde jak w to popykać ;)
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: MasterXardas w Czerwiec 28, 2010, 23:14:51
szczerze powiedziawszy dalej siedze w tym falloucie bedac wyposarzonym az w toshibe g900 :P, wiem tylko tyle, ze nie wywala :D i to wlasnie jest piekne, niestety zbyt rzwawo to to nie chodzi, i poki co nie mam zadnych informacji co do angielskiej wersji tej gry czyli, o spolszczeniu wersji 1.4 nie ma mowy. w moim przypadku (i innych nie znajacych ruskiego:P) pozostaje czakac az ktos z tamtej ekipy sie zdecyduje i przetlumaczy to na angielski:P
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: specjals w Czerwiec 28, 2010, 23:31:52
1.4 nie wywala na tośce?

masz zwykła ver z ich strony?
uu.. ja mam kupę problemów, teraz am uniacza i będę teścił dalej :D

spolszczenie nie działa z poprzedniej wersji?

może dlatego mi wywala :P

a btw, jakaś wersja eng Ci hulała w pełni?
tzn nie wywalała?
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: MasterXardas w Sierpień 11, 2010, 10:44:24
sory za opóźnienie;p zapomniałem zajrzeć do tego tematu ;p
1.4 jeszcze mi ani razu nie wywaliło na tośce (co prawda mało grałem przez ruską wersję ;p). Spolszczenie z poprzednich wersji niestety nie do końca działa na wersji 1.4b3. Parę rzeczy zostało zmienionych w plikach i trzeba popoprawiać wszytsko ;p. Wersji 1.4b3 niestety nie mogę przetłumaczyć na polski z powodu braku angielskiej wersji :/ Pisałem do maskinai na forum fallout-a niestety nikt nie odpowiedział :/. Żadna z poprzednuich wersji nie działała mi prawidłowo na żadnym moim sprzęcie (testowane na blueangelu, universalu i g900 ;p
Tytuł: Odp: pocket fallout PL
Wiadomość wysłana przez: specjals w Sierpień 11, 2010, 12:15:48
no ja wogole mialem problemów od groma.. a jaką stabilną versje ENG byś polecił?