Quake 3 - komu udalo sie uruchomic?

  • 7 Odpowiedzi
  • 1402 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline ell

  • ****
  • 778
    • http://www.windowsmobile.pl
  • Sprzęt: Motorola Milestone @1GHz
Quake 3 - komu udalo sie uruchomic?
« dnia: Październik 06, 2005, 23:08:24 »
Probowalem juz troche na moim XDA 2 z WM 2003SE i kicha. Udalo mi sie wygospodarowac 78MB pamieci RAM, ale pomimo to gra sie nie uruchomila. Komus sie to udalo?

*

Offline wojo

  • ***
  • 478
  • Płeć: Mężczyzna
  • [move]SPV M3000 2GB Pathfinder v1.2[/move]
    • www.archos.pl
  • Sprzęt: SPV M3000 WM5.0; iPAQ hx2410 WM5.0;
Quake 3 - komu udalo sie uruchomic?
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 06, 2005, 23:48:09 »
no ja na 1940 też nie dałem rady :(
raz na wozie raz pod wozem
---------------------------------
iPAQ hx2410 WM5.0; SD 1GB & 2GB; CF 1GB
SPV M3000; miniSD 2GB
ARCHOS AV400 40GB
GPS HOLUX GPSlim 236
dodatkowo: NOKIA 6230i, MacBook C2D 2Ghz 2GB RAM

*

Offline ell

  • ****
  • 778
    • http://www.windowsmobile.pl
  • Sprzęt: Motorola Milestone @1GHz
Quake 3 - komu udalo sie uruchomic?
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 06, 2005, 23:54:37 »
No na 1940 to chyba nie masz szans tego odpalic, bo nie uda Ci sie zrobic 64MB wolnego ramu... Ale autor zapowiada juz nowa wersje :D

Version 1.1 - Coming soon!

Hardware Acceleration - We will be adding direct support for a number of chipsets through OpenGL-ES. Supported plaforms for v1.1 will include the Dell Axim x50v/x51v or greater, with the Intel 2700G chipset. Much of this is possible due to the support of Imagination Technologies. Other platforms may be supported eventually, possibly through a (slower) translation to Direct3d Mobile. I'll have to get my hands on a few WM2005 devices before that can start.
Software Optimization - We will be converting the entire codebase over to fixed point arithmetic for faster execution on handhelds.
Memory Auto-tuning - The game should use as little or as much memory as you have available, with a reasoanble lower bound, and a reasonable maximum-usage percentage.

Posiadacze Aximow X50V / X51V cieszcie sie :)

*

Offline PiKNew

  • ***
  • 437
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPaq h5550, Loox n560
Quake 3 - komu udalo sie uruchomic?
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 07, 2005, 00:25:41 »
na h5550 uruchomiłem - 2-4 fps

*

Offline ell

  • ****
  • 778
    • http://www.windowsmobile.pl
  • Sprzęt: Motorola Milestone @1GHz
Quake 3 - komu udalo sie uruchomic?
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 07, 2005, 00:40:00 »
Wow, gratulacje. Ile czasu czekales zanim Ci sie w ogole to uruchomilo? I ile dostepnej pamieci miales? Z h5550 jest ten sam problem co z h2210/2215 - czyli ten sam beznadziejny uklad graficzny :(

Quake 3 - komu udalo sie uruchomic?
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 07, 2005, 00:42:13 »
Ciekawe czy na MDA II z WM2005 pójdzie? Tutaj jest 105 MB RAM jak jest system "czysty"

*

Offline PiKNew

  • ***
  • 437
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPaq h5550, Loox n560
Quake 3 - komu udalo sie uruchomic?
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 07, 2005, 07:54:26 »
Cytat: ell
Ile czasu czekales zanim Ci sie w ogole to uruchomilo?

ze 2 czy 3 minuty ;(

Cytat: ell
I ile dostepnej pamieci miales?

ok. 75 MB

Cytat: ell
czyli ten sam beznadziejny uklad graficzny

hmm, racja :(

*

Offline ell

  • ****
  • 778
    • http://www.windowsmobile.pl
  • Sprzęt: Motorola Milestone @1GHz
Quake 3 - komu udalo sie uruchomic?
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 07, 2005, 11:55:02 »
Uruchomilem :D Poszedl bez problemow na WM 5.0 - 100MB ramu, procek przetaktowany na 530MHz i mozna sie cieszyc animacja na poziomie 8fps :D o ile bot nie pojawi sie w polu widzenia... A i udalo mi sie sposobem podanym przez autora okroic wersje demo, tak wiec zrobilem demo Q3ce ktore zajmuje ledwie 30MB :)