PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Oprogramowanie PPC => Gry => Wątek zaczęty przez: usttach w Marzec 16, 2009, 18:56:36

Tytuł: Gry wykorzystujące G-sensor
Wiadomość wysłana przez: usttach w Marzec 16, 2009, 18:56:36
Witam
Poniżej umieszczam gry do diamonda wykorzystujące G-sensor. Oczywiście są to tylko te ciekawsze. Jeśli znajde coś nowego to wrzuce tutaj


Video (http://www.youtube.com/watch?v=w19B0H8YHM8#) może troche słaby filmik ale obrazuje po części grę. Wersja na filmiku jest starsza.
Video (http://www.youtube.com/watch?v=O8EgbEfaOn0&feature=related#)
Video (http://www.youtube.com/watch?v=xAlMAmX9T3c#)
Video (http://www.youtube.com/watch?v=p0VUbtctntU&feature=related#)
Video (http://www.youtube.com/watch?v=Qb1GEsRJ_Jc&feature=PlayList&p=6B09F99F10CBE048&playnext=1&playnext_from=PL&index=88#)
Video (http://www.youtube.com/watch?v=gw25VP9cQP0&feature=related#)

(http://pdaclub.pl/forum/Themes/default/images/warnpmod.gif) Linki do pirackich gier! (OleYek)
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujące G-sensor
Wiadomość wysłana przez: alien4 w Marzec 18, 2009, 02:20:14
Bardzo podoba mi sie ten bajer "Hologram v 2.02", ale niewiedziec czemu mam w nim 0,15 FPS, czyli tzw pokaz slajdow... :E
Co jest nie tak? tel wykozystany jest tylko w 51% mam wolnej pamieci na programy 52M i na C 26,6M mam oryginalny rom HTC 2.03.831.2 WWE. Czemu tak strasznie scina mi ta aplikacja? Mozliwe ze ma z tym cos wspolnego zainstalowany gyrator2? Moze w rejestrze mozna to przestwaic jakos??

EDIT: Problem rozwiazany, wystarczylo wgrac sterowniki ATI
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujące G-sensor
Wiadomość wysłana przez: longu w Marzec 18, 2009, 16:12:25
http://wmpoweruser.com/?p=1320
Pozdrowionka.
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujące G-sensor
Wiadomość wysłana przez: marcinl w Marzec 23, 2009, 08:02:28
OT i osobiste wycieczki z wątku usunięte
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujące G-sensor
Wiadomość wysłana przez: usttach w Marzec 24, 2009, 16:32:31
A może by tak przykleić temat żeby nikt nie musiał szukać gier Gsensor na forum. Nie będzie zbędnych tematów.
pozdro
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujące G-sensor
Wiadomość wysłana przez: bioly w Marzec 31, 2009, 08:18:12
EDIT: Problem rozwiazany, wystarczylo wgrac sterowniki ATI

Skąd ściągnąc sterownik ATI dla HTC TOUCH HD ??
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujące G-sensor
Wiadomość wysłana przez: tallholen w Grudzień 09, 2009, 14:28:30
A czy mógłby ktoś zamieścić instrukcję jak uruchomić te gry? Po ściągnięciu i rozpakowaniu wyżej wymienionych przez usttach gier mam kilka plików których niestety nie da się odpalić ani na komputerze ani na MDA  :(
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujące G-sensor
Wiadomość wysłana przez: eliane w Grudzień 09, 2009, 14:43:26
To są caby więc ich nie rozpakowujesz tylko kopiujesz na PDA i z tego poziomu instalujesz. :ok:
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujące G-sensor
Wiadomość wysłana przez: unperson w Grudzień 15, 2009, 10:45:20
A może by tak przykleić temat żeby nikt nie musiał szukać gier Gsensor na forum. Nie będzie zbędnych tematów.
pozdro

bardzo dobry pomysł, przyłącza sie do prośby kolegi
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujące G-sensor
Wiadomość wysłana przez: Ziem w Grudzień 29, 2009, 16:10:34
http://forum.ppcgeeks.com/showthread.php?t=47267 (http://forum.ppcgeeks.com/showthread.php?t=47267) <- nawet duży zbiór gier i aplikacji wykorzystujących G-Sensor, może się komuś przyda :wink:
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujące G-sensor
Wiadomość wysłana przez: karczok0 w Luty 27, 2010, 10:25:59
Mam małe pytanie. Czy ktoś zna nazwę takiej gry gdzie poprzez ruszenie telefonem poruszają się piersi kobiety;P?
Ci co wiedzą o co chodzi to wiedzą:)
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujące G-sensor
Wiadomość wysłana przez: Kuboslaw w Luty 27, 2010, 19:02:33
hdWooble :D
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujące G-sensor
Wiadomość wysłana przez: Curtis22PL w Marzec 16, 2010, 21:58:56
A jest może jakiś labirynt z kulką (w stylu tych labiryntów z iPhone 3G)?
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujące G-sensor
Wiadomość wysłana przez: Kuboslaw w Marzec 17, 2010, 07:12:27
Teeter   :ok: