PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Oprogramowanie PPC => Gry => Wątek zaczęty przez: Sanjuro w Grudzień 05, 2006, 23:04:50

Tytuł: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: Sanjuro w Grudzień 05, 2006, 23:04:50
Drodzy państwo oto jest!!! Wreszcie doczekaliśmy się konwersji Fallouta na PocketPC!!! Co prawda narazie tylko wersja alfa (0.001) i na dodatek w rodzimym języku grupy portującej (jak zwykle Ruscy musza robić to czego innym się nie chce :( ), ale jest!!!. Zaraz biorę się za testy :D

Zeby dopełnić obraz:
(http://i-gent.com/fallout/scr_1.gif)
(http://i-gent.com/fallout/scr_2.gif)
(http://i-gent.com/fallout/scr_3.gif)

Oraz porcik:
http://i-gent.com/fallout/FalloutPPC_001.zip
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: Tomcio-Paluszek w Grudzień 05, 2006, 23:11:53
No no no  :))
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: PawelP7 w Grudzień 05, 2006, 23:20:45
He he zwiesił mi system  :)) Niestety aplikacja się wywala po paru sekundach.
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: cynik w Grudzień 05, 2006, 23:21:13
JKJP!
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: tab0reqq w Grudzień 05, 2006, 23:22:33
Sprawdzam !!!!!!!!! Uwielbialem ta gre... :)

SPRAWDZONE: wylacza sie po okolo 10sec od uruchomienia arroyo :)

Nawet gdyby miala nie byc darmowa, to w rozsadnej cenie kupie. To jest dopiero pomysl!!
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: Sanjuro w Grudzień 05, 2006, 23:28:08
Ok odpaliłem i... jest to w zasadzie preview engine'u i muszę powiedzieć że bardzo ładnie to chodzi :D Tylko coś nie do końca, bo wychodzi mi z gry po kilku sekundach od startu już gry :( Ale to wkońcu alfa :P
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: nothin w Grudzień 05, 2006, 23:48:39
wywala się losowo, polecam po starcie kliknąc info( drugi hm button).
jeśli jest tak, jak jest napisane... oby z falla coś zostało poza grafą...(muza..kliimat...)...
bardzo wczesna sprawa, moze zbyt wcześnie się autor pochwalił...

ale i ZALETA!
czyste, gotowe do użycia w kilku celach grafiki i składniki falla:)
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: shaggie w Grudzień 05, 2006, 23:49:39
Ee tam, czekam na Baldur's Gate. Może ktoś się zainteresuje przeportowieniem IE/GemRB na PPC?
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: silentjob w Grudzień 05, 2006, 23:54:01
Tak tak tak, po 1000-kroć tak :), jeśli tylko sprawy potoczą się tak jak tego sobie życzymy, to może już niedługo zobaczymy w pełni działający port tej kultowej gry :O~.
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: nothin w Grudzień 06, 2006, 00:02:16
2 lata...chyba, zę twórca jest szaleńcem.
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: silentjob w Grudzień 06, 2006, 00:05:07
Pożyjemy, zobaczymy ;).
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: vikelf w Grudzień 06, 2006, 01:18:00
Super. Tylko skąd brać czas na granie w takie gry :(.
Jeszcze przydał by się Test Drive 3 albo TNFS1. To były gry!
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: Adamerso w Grudzień 06, 2006, 02:47:42
w kwestii koncertu życzeń: mogliby airline tycoon... :) Albo jakąś inną ciut zaawansowaną ekonomiczną (bo fish/plant/lemonade to imo cienizna ;-) ).
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: kuba88 w Grudzień 06, 2006, 16:17:52
NO NARESZCIE zaraz sprawdzam czy działa. Przydałby się jeszcze starcraft a airlane tycoon też był boski.
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: mjarczak w Grudzień 06, 2006, 16:59:13
http://anonym.to/?http://i-gent.com/fallout/FalloutPPC_001.zip jeszcze jeden link
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: DinthKSC w Grudzień 06, 2006, 17:11:21
to ten sam link :P
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: silentjob w Grudzień 06, 2006, 17:25:40
Przepuszczony przez anonym'a :)).
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: mjarczak w Grudzień 06, 2006, 17:33:07
dla wygody  :))
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: Sanjuro w Grudzień 06, 2006, 18:13:09
Dla jakiej kurcze wygody :/ Jeszcze nie zauwazylem zeby procz dluzszego adresu i kilku sekund dluzszego oczekiwania na docelowa strone cos by dawal ten anonym :/
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: kuba88 w Grudzień 06, 2006, 18:50:07
Wracając do tematu port niby działa ale czy jest ktoś  komu się nie wysypuje?? Mimo wszystko zapowiada się fantastycznie, płynność rozgrywki powala na kolana!!!

Jeszcze jedno z tego co pamiętam pierwszy fallout zaczynał się w bunkrze (chodziło o dostarczenie do tego bunkru jakiejś części od której zależą zapasy wody) a Fallout 2 (tam chodziło o znalezienie jakiejś skrzynki dzięki której można było stworzyć oazę na pustyni) na jakimś pustkowiu tak jak w porcie. Czyli jest to port Fallouta, Fallouta 2 czy jest to jakaś mapa autora portu??
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: _TB_TB_ w Grudzień 06, 2006, 19:51:08
kuba88, ta skrzynka z F2 to GECK - Garden of Eden Creation Kit ;)
A w F1 szukało sie water chip'a :)

BTW: ponoć bodaj F2 dało się przejść w ~kwadrans  :terrified:
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: DinthKSC w Grudzień 06, 2006, 19:57:27
nie wierze :/
przy naprawde super ekspresowej grze po kwadansie dopiero enklawe wybijalem
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: zorg w Grudzień 06, 2006, 20:29:05
powiem wam że kwadrans to dla zaawansowanego i to bardzo gracza ktory wszystko zna na pamiec wie co i jak robić gdzie szukac i czego aby wykonać GŁÓWNY WĄTEK to samo z morrowindem rekord to bodajze 27 minut ... chodzi tu o wątek GŁÓWNY a szczerze mowiąc to ja w morowinda jak grałem to mi 10 minut schodziło aby stworzyć postać a po godzinie nadal niczego (żadnego questa) nie wykonałem nawet z solucją ... i dałem sobie spokój
Dla tego nie mowcie że to nie możliwe :) bo to jest jak najbardziej realne tlyko trzeba poprawnie rozumieć pojęcie ukończenia gry :)
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: bern w Grudzień 06, 2006, 21:32:54
_TB_TB_
aj widzialem filmik z przejsciem w 18 minut - super sprawa i to bez oddania strzalu :)
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: slammer w Grudzień 06, 2006, 21:35:08
a ja jestem jednym z tych, ktorzy nigdy nie znali fallouta :( na komputerze nie mam czasu grać, a na ppc z chęcią bym poznał tą grę . czekam :)
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: Sanjuro w Grudzień 06, 2006, 22:05:47
Jak wskazal nothin (wskazal na 2 button) mozna przeczytac ze autor portu zdaje sobie sprawe z praw autorskich wiec robi swojego Fallout'a
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: tab0reqq w Grudzień 06, 2006, 23:15:11
Jeżeli to będzie jego wizja Fallouta to może być jeszcze ciekawiej. Na prawdę  mam chrapkę na niego :)
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: silentjob w Grudzień 07, 2006, 00:22:54
Dla nie zaznajomionych w temacie przechodzenia F1 i F2 w kilkanaście minut :)):
http://www.archive.org/download-eu/Fallout_SS_1117/Fallout_SS_1117.avi
http://www.archive.org/download/Fallout2_SS_1751/Fallout2_SS_1751.avi
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: edmun w Grudzień 07, 2006, 09:29:35
na acerze n35 tez sie wywala zaraz po rozpoczeciu gry. czasami kilka sekund pozniej :D
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: DinthKSC w Grudzień 07, 2006, 11:54:06
Juz jest OK, przedtem nie doczytalem ze trzeba ustawic w PPC rosyjskie locale.
Gra u mnie dziala, jedna mapka, walka nie dziala, da sie rozmawiac z dzikusem, umiejetnosci niby dzialaja ale nie maja zadnego efektu, inventory dziala, ekran postaci juz nie.
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: ziele w Grudzień 07, 2006, 12:19:45
Cytat: "silentjob"
Dla nie zaznajomionych w temacie przechodzenia F1 i F2 w kilkanaście minut :)):
http://www.archive.org/download-eu/Fallout_SS_1117/Fallout_SS_1117.avi
http://www.archive.org/download/Fallout2_SS_1751/Fallout2_SS_1751.avi

gdzieś miałem filmik jak przejść quake w 13minut :))
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: edmun w Grudzień 07, 2006, 12:27:49
quake 1 na vengeance w mniej niz 13 minut
:D
http://www.youtube.com/watch?v=VM6E1N-PyhA
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: nothin w Grudzień 08, 2006, 09:54:22
jedno mnie uderza w tym previewie... mianowicie, jeśli ktoś wnika polecam looknąć na screeny z moich prób odpalenia gry na ppc(gry nie portu)., myślę, że w porcie na qvga wszystko jest po prostu za duże. ja bym zmniejszył wszystko o połowę......mało widać imho....

btw, niezłe liinki.
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: Petros w Grudzień 09, 2006, 11:45:00
ALLELUJA !!!!!!!!!!! :D  :D  :D

Moje sny sełniły sie !!

Moim zdaniem F1 i F2 to najlepsze w co można by pograć na ppc. Super grywalnośc i klimat!. Przechodzenie tych gier w kilkanaście minut kompletnie mnie nie interesuje bo w końcu chodzi po to żeby sobie pozwiedzać postnuklerne USA.
Nie ma chyba innej gierki RPG w tym stylu w systemie turowym ?

Mam nadzieje że pojawi sie po Angielsku/Polsku/Niemiecku. Choć Angielskiego nauczyłem sie grając w F1 i F2 na PC ale z Rosyjskim może być gorzej :terrified:
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: serek w Grudzień 12, 2006, 12:59:37
super... moze z tego pospiechu czegos nie dopatrzylem, ale u mnie na wizardzie w ogole sie nie otwiera. Wiesza sie w sekunde po odpaleniu falloutPPC.exe :/
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: DinthKSC w Grudzień 12, 2006, 13:22:04
Cytuj
Mam nadzieje że pojawi sie po Angielsku/Polsku/Niemiecku

niech juz zrobia po rosyjsu ale grywalna wersje, pozniej bedzie czas na tlumaczenie.
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: thepgo w Grudzień 12, 2006, 17:43:07
Ja niestety nie grałem jeszcze w Fallouta(tak, wiem - mój błąd :D) ale mam od dłuższego czasu chrapkę na niego ;) więc przydałby się taki port.
Co do języka, na razie niech wyjdzie grywalna w miarę dopracowana wersja, potem autor może zapewni jakąś możliwość lokalizacji(Oby!) wtedy nawet moglibyśmy się podzielić i przetłumaczyć  :)) ... ale nie uprzedzajmy faktów - gra jest dopiero w powijakach, więc trzeba będzie dłuugo czekać zanim cokolwiek większego będzie.
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: mjarczak w Grudzień 14, 2006, 07:02:15
właśnie tylko poczekac na polski :]
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: krzysiej w Grudzień 27, 2006, 21:42:46
teraz wszystkie dyskusje powinny przeniesc sie tu,

http://www.pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=57672

podobno wyszla nowsza wersja pocket fallout. jeszcze nie sprawdzalem tego linku, gdyz kozystam z teraz z PDA, v002 to blizej niz dalej, moze fallout wyprzedzi pokket heroes, od pewnego czasu prace nad heroesem stanely tylko kase zbieraja. pozyjemy zobaczymy
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: nothin w Czerwiec 03, 2007, 16:35:45
hello, strona pocketfallout ruszyła.
http://www.pocketfallout.net/
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: Czesiorazdwatrzy w Styczeń 10, 2009, 10:10:43
Dawno nikt tutaj nic nie pisał...
A przecież 2009.1.29 wychodzi oficjalna wersja! Nie mogę się już doczekać! Tym bardziej, że silnik będzie na tyle elastyczny, że każdy kto się troszkę zna będzie mógł teraz zrobić dobrego rpg'a! Mam tylko nadzieję, że będzie chodził jak trzeba pod 2003se!
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: serek w Styczeń 10, 2009, 12:51:05
Dzięki za info. Rzeczywiście mamy na co czekać :]
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: krzysiej w Styczeń 10, 2009, 13:03:27
Cytuj
Fallout for Pocket PC is a freeware close-coded game engine for Windows Mobile 2002, 2003SE, 5.0 with open map and script editors...

wiec na 2k3se bedzie działczyć, a screeny wyglądają bdobrze :ok:
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: zielok w Styczeń 10, 2009, 22:11:18
Tym bardziej, że silnik będzie na tyle elastyczny, że każdy kto się troszkę zna będzie mógł teraz zrobić dobrego rpg'a! Mam tylko nadzieję, że będzie chodził jak trzeba pod 2003se!

Toolsy do Pocket Fallout mam już obiecane i dostanę je jak wyjdą. Szkoda tylko, ze w pierwszym oficjalnym release teksty w załączonej grze bedą przetłumaczone translatorem (z rosyjskiego na angielski) ;(
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: Czesiorazdwatrzy w Styczeń 10, 2009, 22:46:33
Cieszę się, że będą translatorem, bo po rusku to nawet alfabetu nie znam. Widać, że goście potrafią myśleć :))
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: garekpl w Styczeń 14, 2009, 17:09:40
Wreszcie będzie w co grac. Fallout 2 to dla mnie gra wszechczasow i mimo upływu kilku lat z przyjemnością raz na jakiś czas przechodzę cela i za każdym razem inaczej. Dojrzale rpg dla prawdziwych twardzieli nie tam jakaś japońska tandeta.
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: Petros w Styczeń 21, 2009, 11:47:40
alllleluja!!!!!!!!
 :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
jak zalicze sesje to zainstaluje
bedzie wersja Eng?
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: goofy3 w Styczeń 29, 2009, 13:42:13
Po wejściu na pocketfallout.net od razu przekierowuje na rapida, niestety tylko ruska wersja jest do ściągnięcia, jak się śiągnie dam znać jak wygląda :)

edit: niestety na trince nie działa, przy próbie jakiejkolwiek zmiany w ekranie wyboru postaci, lub zatwierdzeniu bez dokonywania zmian gierka wyłącza się.... W cfg zbytnio pola do popisu nie ma, więc niestety grać się nie da...
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: player_sct w Styczeń 29, 2009, 16:17:05
ja tam wlasnie wlazlem i jest download - oczywiscie z rapida, ale wersja jaka sie sciaga jest angielska, jak zreszta mowi sama nazwa pliku:

PocketFALLOUT_v.1.0_eng.zip
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: goofy3 w Styczeń 29, 2009, 18:15:14
Teraz tak, wcześniej po wpisaniu adresu stronki od razu wchodziło na rapida. Może angielska ruszy  :ok:
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Pazur w Styczeń 29, 2009, 18:32:35
ruszy ruszy :)
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: goofy3 w Styczeń 29, 2009, 19:31:06
Teraz chodzi cacy :D Chociaż jeszcze mogli by trochę dopracować, ale i tak jest to niebo a ziemia w porównaniu do 001 i 002 :D
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: SkylinePL w Styczeń 29, 2009, 20:18:15
No właśnie. Doczekałem się wersji fallouta na PDA. Katalog z grą kopiowałem na moja Tośka g910 chyba z 45 minut;)
Odpaliłem grę a tu dupa, gra chodzi na połowie ekranu.

Bawił się już ktoś może na Tośce falloutem ?
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: silentjob w Styczeń 29, 2009, 21:41:36
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=56235
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: garekpl w Styczeń 29, 2009, 22:09:19
Trochę jeszcze brakuje do doskonałości. Animacje postaci są dziwne no i wyrzuca do windowsa po 5 minutach grania. Ale wierze ze w przyszłości będzie miodzio jak chłopaki jeszcze trochę popracują:)
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: SkylinePL w Styczeń 30, 2009, 11:37:48
Witam

Posiadam Toshibę g910, do tego także posiadam problem ;) z Falloutem.
Mianowicie gra odpala się na połowie ekranu. Jak można rozwiązać ten problem ?

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: Czesiorazdwatrzy w Styczeń 30, 2009, 12:02:47
Na połowie to znaczy na 3/4 czy na połowę? Jeśli na 3/4 to nic, jeśli na połowę to wVga fix.
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: SkylinePL w Styczeń 30, 2009, 16:52:15
3/4 ehhh. Mam nadzieje ze wyjdzie jakiś fix . Dzięki wielkie
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: globalbus w Styczeń 30, 2009, 16:54:11
w G910 nawet nie kombinuj z ekranem, chyba że masz gwarancję i chcesz uceglić :P
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: SkylinePL w Styczeń 30, 2009, 17:00:08
Oczywiście, że nie mam zamiaru kombinować. Mam nadzieje, że wyjdzie fix ze strony producenta gry :)
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: beju w Luty 02, 2009, 13:57:44
jeszcze tylko 53 % i zobaczymy jak smignie u mnie na g900  :mrgreen:
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: donan w Luty 02, 2009, 15:26:35
na g900 z wVga fix dziala, moge chodzic gadac lecz gdy zabije np z poczatku mrowke gra wychodzi do windowsa...tez macie taki problem?
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: nothin w Luty 02, 2009, 15:27:57
ja mam, autor niechętnie o tym prowadzi ze mną dialog na forum PF-a... zakładam, że to kwestia wersji systemu...
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: beju w Luty 02, 2009, 22:39:22
na g900 z wVga fix dziala, moge chodzic gadac lecz gdy zabije np z poczatku mrowke gra wychodzi do windowsa...tez macie taki problem?

 u mnie tez to samo :(

zabijam pierwsza mrówe i koniec.

przykra sprawa. przetestował już ktos z qvga?
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: nothin w Luty 02, 2009, 23:15:52
przeca ja mam qvga, chyba, że chodzi Ci o WYMÓG użycia wvgafix z tośką...
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: slash95 w Luty 03, 2009, 20:57:23
Mi na G900 zamyka się jak chcę rozpocząc nową grę ,ale przyzwyczaiłem się już ,że na g900 prawie wszystko co fajne to nie działa bez tysiąca fixów i tweaków.Macie jakieś pomysły jak to odpalic??
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: garekpl w Luty 03, 2009, 21:17:42
U mnie to samo po pierwszej mrówce wysypuje się. Jeszcze daleko tej grze do doskonałości
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: slash95 w Luty 03, 2009, 21:47:30
Pozostaje nam czekac na lepszą wersje.Niedługo kupuje PSP to już nie będę grał na PDA ,który się do tego nie nadaje.
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: Mauy rocketry w Luty 12, 2009, 20:19:48
Orjentuje się ktoś czy rozdzielczość VGA będzie obsługiwana?
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: qmichalq w Luty 14, 2009, 00:10:00
na g910 to samo połowa ekranu :(
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: MasterXardas w Luty 15, 2009, 16:01:13
więc tak. Problem z wysypywaniem się przy pierwszej mrówce rozwiązałem wczoraj :D Tylko jest to dla wersji 1.0 ;p A na ekranie VGA gra się wyświetla normalnie tylko jest strasznie wypiklselowana :/ Żeby dało się grać dalej trzeba przejść świątynię na komputerze (koniecznie nową postacią. Jak odpalisz save z ppc to gra ci wysypie na kompie jeszcze podczas wczytywania) i kopiujesz save do ppc. Dalej już poleci. Mam uni i wiem to z doświadczenia (to nie jest sposób znaleziony na sieci tylko moje rozwiązanie)
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: nothin w Luty 17, 2009, 16:15:05
jest fix na zwieszki i parę innych rzeczy:

--- Hardware features
- Added new config parameter screen_orientation={<value>}.
  Where <value> :
  = 0 - No screen rotation
  = 1 - Screen rotation to 90 degrees (by default)
  = 2 - Screen rotation to 180 degrees
  = 3 - Screen rotation to 90 degrees to left
  = 4 - Screen rotation detected by system driver
  Warning! For values 0 and 4 user should understand that screen height = 240, width = 320 !

--- features
- Added normal set of items count. Long tap by stylus inc. count in geometric progression
- Added rest at pip-boy
- Optimized work of memory with graphics
- Fixed cfg-files of animation (thanx to sHaNe)
- Optimized GUI
- Open of boxes at fight process has been temporary disabled
- Added message about not enough memory (will be displayed when free memory <= 8%) user can rewrite message at game_description.txt

--- Errors
- Fixed bug with crushing game after save
- Fixed bug with reading non exists messages from txt-files
- Fixed displaying of amour AC
- Fixed bug with hanging of units at fight process
- Fixed bug with non fighting of near standing units
- Fixed bug with hiding weapons from hands
- Fixed memory leak
- Fixed bug with using on non-usable items
- Fixed algorithm of healthiness and resting
- Fixed logic of method MapBuilder.isCellFree

--- PFSL
 == Added enumeration ==
 - ObjectType.
   ObjectType.Human
   ObjectType.Misc
   ObjectType.Object
   ObjectType.Item
   ObjectType.Animation
      ObjectType.Container
 == MapObject ==
 - added method GetObjectType() : ObjectType. Return type of current object.

 == Global procedures and functions ==
 - Added function isFightMode() : Boolean. Returns true when fight mode is on

 == Events in unit_events.pfs ==
 - added new event procedure OnUnitStay(unitName : String). Called every time when some unit has been stayed.

link:
UPD:

sorry, to chyba był zły link, tu jest 1.1.
http://depositfiles.com/en/files/clb9zvqrp
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: serek w Luty 17, 2009, 19:18:58
Widać, że projekt nie jest martwy. Super.

Pytanie tylko: czy ktoś robi jakąś grę pod ten silnik? Może czas stworzyć Fallouta w klimatach centralnej Europy? ;)
Tytuł: Odp: FALLOUT dla PPC v.001!!!
Wiadomość wysłana przez: garekpl w Luty 18, 2009, 19:45:30
Po patchu nadal to samo. Atak mrowki powoduje wywalenie do windowsa