PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Android OS => Oprogramowanie Android => Gry Android => Wątek zaczęty przez: muminisko w Marzec 06, 2011, 20:30:40
-
Witam,
jak w temacie :) Link do samej gry: https://market.android.com/details?id=pl.concat.thegolfwarlite
To moje pierwsze podejście do pisania softu na Androida więc proszę o wybaczenie i nie bicie po oczach. Nie jestem również grafikiem, ten element może również nie przypaść do gustu.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Android 2.01 i driver Open GL ES
Proszę o wszystkie opinie na temat działania samej aplikacji a również informacje o rozgrywce.
Pozdrawiam
-
Grałem. Hm, na dużą nude ujdzie.
Level po pierwszym pojawieniu się jeziora (i dwóch pagórków) gra sie ładowała jakies 3min... potem już skilowałem :)
dziwne ogólne długie ładowania następnych leveli. Życze powodzenia ;)
-
Grałem. Hm, na dużą nude ujdzie.
i to ma zachęcić zawodnika do dalszej pracy ? :mysli:
:wink:
-
lemar123 - kolega prosił o OPINIE NA TEMAT APLIKACJI takową wyraziłem.
Nie prosił o otuche, podlizywanie sie czy inne bezdety, taka jest moja opinia :) sam jestem programistą także... nie powala mnie zbytnio ta gra :) chociażby dlatego iż... nie ma pomysłu :) nie wyróżnia się niczym od setek golfów...
uważam także że sterowanie jest do bani. na HD2 mimo dużego ekranu brakuje mi miejsca (przy rogach ekranu) na wystrzelenie piłki z rogu...
a wracając do lemara, proszę bez ironii następnym razem :)
-
Potwierdzam długie ładowanie leveli, trudność celowania jak piłka jest przy boku ekranu.
Od siebie dodam jeszcze, nie wiem czy tak ma być czy to błąd ale jak się wystrzeli piłkę to w czasie lotu można w nią tapnąć i ją zatrzymać, chyba nie powinno tak być.
-
Od siebie dodam jeszcze, nie wiem czy tak ma być czy to błąd ale jak się wystrzeli piłkę to w czasie lotu można w nią tapnąć i ją zatrzymać, chyba nie powinno tak być.
Obie rzeczy celowe - jeśli piłka jest przy brzegu planszy to zawsze przyłożyć dużą siłę z drugiej strony. Potem to już tylko zasada, że kąt padania... :) Co do tapania na piłeczkę w czasie lotu - również celowe. Wspomniałem o tym w opisie w AM - bez tego ficzera zasadniczo nie możliwe jest przejście późniejszych plansz z polami minowymi i gniazdami karabinów maszynowych (dojdzie w późniejszych planszach - na razie w fazie testowania). Przedsmak jest na levelach 10-12.
-
Nawet ok, ale grafika wymaga dopracowania i dźwięk działa z opóźnieniem. Do tego na planszy z polem minowym, jak mina wybuchnie powinien pozostać lej i nie powinna już przeszkadzać (tak jak to jest z pudełkami explosive).
-
lemar123 - kolega prosił o OPINIE NA TEMAT APLIKACJI takową wyraziłem.
Nie prosił o otuche, podlizywanie sie czy inne bezdety, taka jest moja opinia :) sam jestem programistą także... nie powala mnie zbytnio ta gra :) chociażby dlatego iż... nie ma pomysłu :) nie wyróżnia się niczym od setek golfów...
Słusznie, nie prosiłem o klepanie po plecach :) Gra pewnie bez polotu (programiście ciężko to ocenić hehe), ale to moje pierwsze podejście do programowania na Andka i Javy jako takiej, a jako programista zapewne wiesz, że żadne książki i tutoriale nie są tak skuteczne w nauce jak postawienie sobie konkretnego zadania i konsekwentne jego zrealizowanie :)
Wcześniej pisałem trochę na iOSa i momentami trochę zaskakująco, ale ogólnie raczej pozytywnie (np. kolekcje w Javie miażdżą!).
Co do samej gry - jak już pisałem - przy rogach zawsze możesz "pykać" przykładając siłę z drugiej strony i odbijając od ścianki. BTW. Przetestuj plansze 10-12 poproszę :)
Połączone: Marzec 07, 2011, 11:48:16
Nawet ok, ale grafika wymaga dopracowania i dźwięk działa z opóźnieniem. Do tego na planszy z polem minowym, jak mina wybuchnie powinien pozostać lej i nie powinna już przeszkadzać (tak jak to jest z pudełkami explosive).
Cytując swój pierwszy post - Nie jestem również grafikiem, ten element może również nie przypaść do gustu. :) Tak więc kolejna gra będzie już zrobiona przy udziale uzdolnionego w tym elemencie człowieka :)
Co zaś tyczy się min - byłoby za łatwo :P
-
i to ma zachęcić zawodnika do dalszej pracy ? :mysli:
:wink:
a widzieliście emotikonki ? :ok:
-
Ja tam do grafiki nic nie mam, przecież to nie gra HD ;)
U mnie występuje coś takiego że jak gram sobie, (akurat zdarzyło się to na 8 lvl) to raz wywaliło mnie do menu wyboru leveli i jak chciałem odpalić z powrotem ten level to się nie dało, nie dało się również cofnąć do menu głównego, mogłem tylko wrócić do pulpitu, używając klawisza domku... Później chciałem to sprawdzić, pograłem trochę na 8lvl, i cofnąłem się do menu wyboru leveli i sytuacja się powtórzyła...
Btw, fajna panter ;)
-
Ja też pograłem. Mogę powiedzieć, że niestety nie wciągnęła mnie. Levele ładują się długo. Grafika mogłaby być bardziej kolorowa...
I w sumie tyle wad bo jednak pograłem i czasu nie żałuję. Poza tym gratuluję projektu! :ok: Jak na pierwszą grę jest naprawdę fajnie.
Pracuj nad nią i wrzuć poprawki. Powodzenia! :ok: