PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Android OS => Samsung Android => Galaxy S III => Wątek zaczęty przez: jari75 w Październik 26, 2012, 16:47:57

Tytuł: Klient e-mail po aktualizacji nie synchronizyje poczty
Wiadomość wysłana przez: jari75 w Październik 26, 2012, 16:47:57
Witam, dwa dni temu podłączyłem swojego galaxy s3 pod kompa i KIES wyrzucił mi dostępną aktualizacje, którą zrobiłem. W zasadzie wszystko byłoby ok gdyby nie fakt, ze klient poczty E-mail przestał automatycznie pobierać pocztę na urządzenie... Sprawdzałem w ustawieniach Harmonogram synchronizacji kilka krotnie i niestety dalej nic  :mysli: Czy ktoś spotkał się z takim już problemem? Jeżeli tak to proszę o rade jak rozwiązać ten problem?

Tytuł: Odp: Klient e-mail po aktualizacji nie synchronizyje poczty
Wiadomość wysłana przez: vonski w Październik 27, 2012, 10:26:43
Spróbuj usunąć konto, wyczyścić dane programu i dodać od nowa.
Tytuł: Odp: Klient e-mail po aktualizacji nie synchronizyje poczty
Wiadomość wysłana przez: jari75 w Październik 27, 2012, 10:50:21
Robiłem ta czynność kilkakrotnie, właśnie teraz przywracam mu ustawienia z backupa, sprzed aktualizacji... moze to mu pomoze???
Tytuł: Odp: Klient e-mail po aktualizacji nie synchronizyje poczty
Wiadomość wysłana przez: WiateR w Październik 27, 2012, 12:14:14
Oficjalny gmail? On ma czasem jakieś dzikie przebłyski, ale zwykle sam się naprawia po jakimś czasie. Miałem taki problem i nie pomagało nic, nawet skasowanie konta - po prostu nie chciało pobierać. Można spróbować gmaila przeinstalować. O ile to gmail.