PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Android OS => Samsung Android => Galaxy S III => Wątek zaczęty przez: nataseva666 w Sierpień 30, 2012, 11:46:33

Tytuł: Gwarancja
Wiadomość wysłana przez: nataseva666 w Sierpień 30, 2012, 11:46:33
Kupiłem niedawno galaxy s iii. Nowy, w zaplombowanym pudełku z polskiej dystrybucji T-mobile. Do telefonu dostałem fakturę http://www17.speedyshare.com/WT9ym/download/CCF20120830-00002.jpg (http://www17.speedyshare.com/WT9ym/download/CCF20120830-00002.jpg)
No i tutaj moje pytanie. Czy taka faktura wystarczy żeby uzyskać gwarancję? Pytam, ponieważ nie ma na niej żadnej pieczątki.
Tytuł: Odp: Gwarancja
Wiadomość wysłana przez: slawrumia w Sierpień 30, 2012, 12:30:25
Przy samsungach potrzebna jest karta gwarancyjna bez niej ani rusz.
Tytuł: Odp: Gwarancja
Wiadomość wysłana przez: nataseva666 w Sierpień 30, 2012, 12:35:18
kartę też mam, ale nie wypełnioną, bo pudełko dostałem zaplombowane i do tego fakturę. Jeśli to nie wystarczy do uzyskania gwarancji, to wtedy będę musiał się skontaktować ze sprzedawcą.
Tytuł: Odp: Gwarancja
Wiadomość wysłana przez: tomaszkap w Sierpień 30, 2012, 13:08:37
slawrumia IMO się myli, bo:

Cytuj
Samsung->Wypełniona karta gwarancyjna + dowód zakupu z nr IMEI. Wyjątek stanowią klienci operatora T-Mobile, w przypadku których wystarczy sama faktura zakupu z nr imei.

źródło: http://www.setel.pl/serwis.php (http://www.setel.pl/serwis.php)

Oddawałem tam i serwis jest bardzo kompetentny.
Tytuł: Odp: Gwarancja
Wiadomość wysłana przez: nataseva666 w Sierpień 30, 2012, 13:21:59
Dzięki wielkie, od razu jestem spokojniejszy. Aha, jeszcze jedno. Faktura nie musi być na moje nazwisko?

edit:
Kontaktowałem się z konsultantem samsunga i powiedziano mi, że pieczątka na fakturze musi być. Na mojej nie ma. Zauważyłem też, że w dolnej części, gdzie jest zaznaczone "wpłacający" dane zostały zakryte.
Zauważyłem też na fakturze, to o co pytałem na początku tj. że nie musi być karta gwarancyjna wypełniona.

edit2:
Napisałem maila do samsunga i otrzymałem informację, że moja faktura jest ok. Problem rozwiązany, temat do zamknięcia
Tytuł: Odp: Gwarancja
Wiadomość wysłana przez: cegla66 w Luty 24, 2013, 09:59:41
Dodam z mojej strony że nie tylko T-Moble jest uprzywilejowany w tej kwestii. Pisałem do Samsunga bo sam chciałem oddać do serwisu tel. kupiony w Play bez podbicia gwarancji i dostałem odpowiedź:
"Wymaganym kompletem dokumentów gwarancyjnych jest:
-karta gwarancyjna (podstemplowana i wypełniona przez sprzedawcę)
-dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT).
W przypadku jednak zakupienia sprzętu u operatora sieci komórkowej, wówczas wystarczy jeden z powyższych dokumentów.
W związku z tym, na podstawie posiadanego paragonu, ma Pan możliwość skierowania sprzętu do serwisu. "
Telefon oddałem z niepodbitą kartą gwarancyjną oraz fakturą i wystarczyło