PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Android OS => Samsung Android => Galaxy S II (GT-i9100) => Wątek zaczęty przez: Qba1974 w Październik 31, 2011, 12:15:45
-
Czy ktoś może zrobił overclock, a co za tym idzie testował swojego SGS2 na 1.5 Ghz?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1064894 (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1064894)
Napiszcie jak wygląda czas pracy baterii, czy fon się nie grzeje, czy faktycznie jest jeszcze szybszy itp.
Z góry dzięki :wink:
-
no ba
ponad 6600 w quadrancie
ale to zabawa dla zabawy, najbardziej wymagające gry bez problemowo chodzą na standardowym taktowaniu, co więcej nawet na underlockingu sobie radzę
oczywiście podkrecony bardziej sie grzeje (przy graniu) i bateria szybciej leci
IMO podkręcanie SGS2 to tylko zabawa w najwyższy wynik benchmarków
-
to całe podkręcanie to dobre jest dla lansu - bo zastosowanie jest czysto prestiżowe - a poza tym zdecydowanie skraca żywotność procesora który sam z siebie już się grzeje
czyżby brakowało komuś mocy w takim sprzęcie jakim jest SGS2? :p
-
SGS2 można podkręcić do max. 1696MHz z kernelem Siyah. Chyba tylko do sprawdzenia w quadrancie ;)
-
quadrant to cienko sprawdza ale antutu benchmark jest bardziej wiarygodny
-
Z profilem on demand mam na stałe ustawione 200 - 1600 MHz i nie zauważyłem, żeby dużo szybciej bateria znikała niż przy standarowych taktowaniach.
Obecnie nie mam odpowiedniego kernela, ale na wcześniejszym miałem także przetaktowane GPu z 267 na 400 MHz podczas grania.
-
hmm a jakieś gry cięły na standardowym 1200?
no i pozostaje kwestia grzania na 1600 przy graniu, chyba że undervolting zrobiłeś?
-
Nie robiłem Undervoltingu. Ogólnie SetCPU nie lubie, i za bardzo w nim nie grzebie. Wcześniej korzystałem z kernela i oprogramowania Tegrak, gdzie było to bardziej logiczne i prostsze w ustawieniu. Asphalt 6 ciął choćby. Teraz odpalam wszystkie gry 3D poprzez Chainfire3D, zmieniam tekstury z 16bit na 32, i włączam wygładzanie karwędzi na x16 :D. Telefon grzeje sie tak samo jak i bez OC. Może ma z 1-2 s. więcej jeśli by zmierzyć programem, ale ja trzymając go w dłoni nie czuje różnicy - tak czy siak gorący ;)
-
ja bawiłem sie w underlocking i Asphalt 6 Andrenaline nie ciął na 800 :)
choć artefakty w menu czasem się pojawiały
-
ja bawiłem sie w underlocking i Asphalt 6 Andrenaline nie ciął na 800 :)
choć artefakty w menu czasem się pojawiały
Mi Asphalt6 na niektórych mapach tnie przy 1,2GHz. Rom KI4 asphalt 1.0.1 oraz 1.0.5 - oba oryginalne i legalne.
-
hmm czy masz tą darmową wersję z Samsung Apps?