PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Android OS => Samsung Android => Galaxy S II (GT-i9100) => Wątek zaczęty przez: danis101 w Wrzesień 29, 2012, 18:14:50
-
Witam, kupiłem jakiś czas temu sgs2 w komisie. mam go chyba zrootowanego ponieważ mam zainstalowane aplikacje supersu i CWM, gwarancje mi w komisie sprzedali od dnia w którym telefon kupiłem, moje pytanie czy moj telefon ma tę gwarancje czy nie ma bo w internecie przeczytalem troche ze jednak root sgsa = utrata gwarancji, no i tera nie wiem juz sam nic...
-
Root anuluje gwarancję producenta, a z tego co piszesz masz gwarancję z komisu. Tak więc zależyto od ich rregulaminu co można a czego nie.
-
Goofy ma racje, dodam też, że gwarancje serwisowe zazwyczaj nie istnieją, rzadko kiedy bezpłatnie naprawią Ci cokolwiek w komisach.
-
przy sprzedazy mowila mi ze podobno wszedzie gdzie nie zaniose mam gwarancje ale wlasnie dziwi mnie to bo od razu rootowanego dostalem, a zapisuje sie moze gdzies data zrootowania czy nie? jesli tak to musi byc wczesniejsza niz data zakupu wiec powinno byc chyba ok
-
Może gdzieś głęboko w logach, ale tak nikt tego nie sprawdzi. Root anuluje gwarancję producenta, koniec kropka. Nieeważne czy takiego kupiłeś czy nie. Licznik można wyzerowac, na GB wtyczka, ICS Triangle Away, a na JB w sumie nie wiem, musialbys na xda sprawdzić.
-
tyle ze jestem w tm zielony, wolał bym jednak odrootować go w razie czego, i tak nie korzystam z tych dodatkowych mozliwosci, jakies linki do poradnika jakiegoś jak wyzerować ten licznik i odrootować telefon mogł bym dostać? z góry dziękuję za pomoc.
-
Jak "odrootujesz", licznik i tak nadal będziesz miał nabity i jak serwisant sprawdzi to ma prawo odmówić naprawy gwarancyjnej. Stracisz tylko roota i pozbędziesz się żółtego trójkącika.
-
no ktos wspominal ze da sie go zresetowac