Odin a utrata gwarancji

  • 5 Odpowiedzi
  • 4302 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline januba

  • ***
  • 271
Odin a utrata gwarancji
« dnia: Październik 07, 2011, 13:51:12 »
Wiem, że już było na ten temat wiele wątków, ale po wczorajszej rozmowie z Samsung Polska mam wątpliwości.
Zaczęło się od tego, że w T-Mobile (niestety mam brandowany telefon) pojawił się ROM 2.3.4, którego nie mogłem wgrać przez Kiesa. Po niewiele dających rozmowach  z operatorem, skontaktowałem się z Samsung Polska. W rozmowie stwierdziłem, że wgram nowy ROM customowy, a człowiek z Samsung Pl na to, że utracę gwarancję. Pytam go skąd będzie wiedział, że kupiłem brandowany? Gość mi na to, że mają numery seryjne brandowanych telefonów i wiedzą, że nie można wgrać customa bez Odina, a ten nie ma "błogosławieństwa" i gwarancję stracę.
To takie trochę gdybanie, ale czy ktoś już miał taki przypadek? Prosze o odpowiedzi z autopsji.

*

Offline bossbusko

  • ***
  • 308
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Note III
Odp: Odin a utrata gwarancji
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 07, 2011, 14:48:09 »
Przepraszam nie na temat ale gdzie z ery mozna zassać andka 2.3.4 i jaki jest powód ze nie moza go zalodowac do telefonu?
Alcatel OT Easy db, N3210, N3310, N3510i, N6610i, Mot T720i, Jakis Ery, SE p800, SE p900, SE p910i, MDA compact III, MDA compact IV, Samsung I780, MDA Compact V, HTC HD2, Samsung Galaxy S II, Galaxy S III, Galaxy Note II, Galaxy Note III

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Odin a utrata gwarancji
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 07, 2011, 15:17:38 »
instalujesz custom przez Odina lub od razu z CWM Recovery
gwarancji - nie masz
instalujesz (w razie potrzeby serwisowej) stockowy rom, kupujesz specjalny dinks na USB który kasuje historię instalowanie custom romów i masz jak wyjęty z pudełka - bez śladów grzebania w romach - więc odzyskujesz gwarancję ;)

*

Offline bossbusko

  • ***
  • 308
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Note III
Odp: Odin a utrata gwarancji
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 08, 2011, 07:50:43 »
A gdzie mozna zassać ten rom?
Alcatel OT Easy db, N3210, N3310, N3510i, N6610i, Mot T720i, Jakis Ery, SE p800, SE p900, SE p910i, MDA compact III, MDA compact IV, Samsung I780, MDA Compact V, HTC HD2, Samsung Galaxy S II, Galaxy S III, Galaxy Note II, Galaxy Note III

*

Offline januba

  • ***
  • 271
Odp: Odin a utrata gwarancji
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 08, 2011, 09:39:53 »
Przepraszam, pomyliłem się. Miałem na myśli wgranie nie customowego tylko stockowego ROMU (i tak powiedziałem człowiekowi z Samsunga). Czyli wynika, że musiałbym powrócić do brandowanego. Gość z Samsunga powiedział, że to i tak wykryją swoim "specprogramem", dlatego pytałem o doswiadczenia kogoś kto miał taki przypadek.
Czytałem wiele i wiem, że są metody kasowania licznika itp. Abstrahując od wiedzy jaką na ten temat posiadam (niestety nie jest duża) i odwagi, żeby ingerować tak głęboko w sprzęt, na razie nie chcę ryzykować.

Przeczytałem właśnie wypowiedź Shiryu z sąsiedniego wątku (ROM 2.3.5) i tam jest odpowiedź na udzielone mi pytanie. Wynika z niej także, że albo człowiek z Samsunga chciał mnie "postraszyć" albo nie miał wiedzy na ten temat.
Pozdrawiam wszystkich.
« Ostatnia zmiana: Październik 08, 2011, 09:45:02 wysłana przez januba »

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Odin a utrata gwarancji
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 08, 2011, 10:24:52 »
nie wykryją jak przywrócisz stocka i użyjesz JIG USB