Płynność w Asphalt6

  • 23 Odpowiedzi
  • 6026 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline SkoreK89

  • **
  • 150
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy SII KI4
Płynność w Asphalt6
« dnia: Listopad 11, 2011, 13:16:03 »
Witam, czy Wam też Asphalt6 tnie? Kupiłem dwie wersje:
- 1.0.1 i tu widać na niektórych mapach brak płynności animacji, brak przycięć
- 1.0.5 brak płynności na większości mapach

Rom ki4. Na wcześniejszym ki3 też tak było.

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Płynność w Asphalt6
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 11, 2011, 13:28:10 »
jak masz SGS2 to masz Asphalt 6 Andrenaline za friko w Samsung App
ta wersja działa znakomicie

*

Offline SkoreK89

  • **
  • 150
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy SII KI4
Odp: Płynność w Asphalt6
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 11, 2011, 13:35:11 »
Tą też próbowałem i niektóre mapy nie mają super płynności.

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Płynność w Asphalt6
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 11, 2011, 13:36:35 »
mapy?
piszesz na pewno o A6A?
jaki masz rom, kernel modem etc.?

*

Offline orzo

  • *****
  • 1042
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Płynność w Asphalt6
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 11, 2011, 14:58:23 »
mogę się zgodzić z kolegą SkoreK89.. niestety. niektóre mapy śmigają aż miło, a inne mają na oko ok. 15-20 fps i nie chcą więcej. działo się tak na każdym romie: MIUI, Sensation 1.5, exynos 7.0-7.2, stock
Mio P560 -> Toshiba G900 , iPod touch 2g -> Samsung Galaxy S2

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Płynność w Asphalt6
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 11, 2011, 15:05:52 »
przeszedłem całego A6A na SGS2 (tego ze sklepu Samsunga) od nowa, zostały mi tylko do zdobycia 3 gwiazdki w 3 ostatnich etapach
ani jeden etap, ani przez chwilę nie przymulił nawet na 800Mhz
też grałem na różnych romach - ponieważ często zmieniam romy i na żadnym nie miałem problemów z tą grą zassaną ze sklepu Samsunga (poza artefaktmi w menu na 800Mhz)
standardowa wersja z AM którą kupiłem jak miałem DHD nie chciała poprawnie działać na SGS2

*

Offline SkoreK89

  • **
  • 150
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy SII KI4
Odp: Płynność w Asphalt6
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 11, 2011, 17:28:18 »
Mam wersje: 1.0.5, 1.0.1 od Samsunga oraz 1.0.1 ze sklepu gameloft za 11zł. Ta ostatnia chodzi najpłynniej, tylko w niektórych mapach klatek jest na moje oko 25. Wersja od samsunga to w ogóle padaka i każda mapa ma miejsca gdzie animacja nie ma płynności.

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Płynność w Asphalt6
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 11, 2011, 17:31:56 »
bardzo dziwne
przeciez ta gra chodziła bez lagów na o wiele słabszym DHD
sprawdzałeś może wyniki jakiś benchmarków?

*

Offline SkoreK89

  • **
  • 150
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy SII KI4
Odp: Płynność w Asphalt6
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 11, 2011, 17:37:26 »
Tak, AnTuTu pokazuje wynik na poziomie 5915  z czego wynik 3d to 1231. Mógłbym Cie prosić o podanie Twoich wyników z AnTuTu?

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Płynność w Asphalt6
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 11, 2011, 17:47:47 »
AnTuTu - 5855 (3D - 1232)
Quadrant - 3900
Linpack - 92

bez OC, UV

*

Offline SkoreK89

  • **
  • 150
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy SII KI4
Odp: Płynność w Asphalt6
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 11, 2011, 18:05:46 »
Linpack Multi-Thread 84-88, czasami nawet 74.
Quadrant 3709

Sam już nie wiem, czy coś z moją galaktyką jest coś nie tak. Każdy mówi, że asphalt jest płynny, a nie jest aż tak kolorowo. Np. mapa Moskwy

*

Offline romulus

  • ******
  • 2929
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mam to gdzieś
  • Sprzęt: LG OPTIMUS 4X HD P880
Odp: Płynność w Asphalt6
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 11, 2011, 18:27:08 »
A6 chodzi płynnie tylko na cortexach, wspomnę że a5 na MM chodził płynnie na 550mhz a na qulcommach1ghz przycinał, poza quadrantem polecam benchmark opengl 2,0 gdzie ten gpu nie wypada tak dobrze a A6 i podobne gry ogl właśnie wykorzystują. 
Na moim cortexie chodzi super w wersji 3D i HD
Po co pytać człowieka, gdzie idzie. Jak ktoś idzie, to gdzieś idzie, sam wie najlepiej, gdzie idzie, nie muszą zaraz wszyscy wiedzieć, gdzie idzie.

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Płynność w Asphalt6
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 11, 2011, 20:19:47 »
A6 chodzi płynnie tylko na cortexach
ależ nie tylko
mam film zrobić?
jak na razie jedyna osoba skarży się na płynność A6A na SGS2
próbujemy tylko dociec co jest nie tak

*

Offline romulus

  • ******
  • 2929
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mam to gdzieś
  • Sprzęt: LG OPTIMUS 4X HD P880
Odp: Płynność w Asphalt6
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 12, 2011, 20:30:54 »
tak tak, jedna bo większość nie wie co to znaczy płynność. na htc też tak pisali, że mają super płynnie dopóki nie położono obok badziewiastej Motoroli a quadrant pokazywał 2x tyle punktów w HTC, to pewnie tak samo jak z plamami na wyświetlaczach, zasięgiem itd.
Po co pytać człowieka, gdzie idzie. Jak ktoś idzie, to gdzieś idzie, sam wie najlepiej, gdzie idzie, nie muszą zaraz wszyscy wiedzieć, gdzie idzie.

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Płynność w Asphalt6
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 12, 2011, 20:33:31 »
eee? a plamy i zasięg to względem czego?
SGS2?

Odp: Płynność w Asphalt6
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 22, 2011, 00:26:36 »
No to ja też się poskarżę  :mrgreen: . Zarówno w A6 jak i Fast5 płynność animacji pozostawia wiele do życzenia (A6 mam w wersji płatnej oraz tej od Samsunga). Może dla kogoś, kto nie grał wcześniej w A5 to jest płynne, ale wg mnie nie jest (niestety gry wyścigowe potrzebują dużo FPS, aby móc uzyskać wrażenie płynności). Często widać wyraźne klatkowanie (szczególnie jak jest duzo cieni, odbić i wiele samochodów), co przy wartkiej akcji potrafi zakończyć się kraksą. Szkoda, bo gry całkiem niezłe.

P.S. Gralem chyba na wszystkich wersjach romów jakie były i na żadnym nie było dobrze :). Roota nie mam.

Odp: Płynność w Asphalt6
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 22, 2011, 11:41:40 »
Spróbuję tego Asphalta to wam dam znać co i jak u mnie.

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Płynność w Asphalt6
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 30, 2011, 12:13:49 »
Teraz i ja mam kiszkę
po aktualizacji (przez SamsungApps) nie dość, że zniknęły wszystkie save! (miałem komplet gwiazdek!  :-|)
postanowiłem więc przejść od nowa i nie ma płynności tej co na poprzedniej wersji grrr :kill: nie klatkuje ale fpsów trochę brak i jest wyraźnie gorzej niż na poprzedniej wersji
dodatkowo aktualizacja zupełnie nic nowego nie wniosła - nie ma nowych aut, tras, zupełnie nic nowego!
skandal
jest może jakaś możliwość aby odinstalować samą aktualizację?

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Płynność w Asphalt6
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 09, 2011, 10:55:01 »
po zainstalowaniu romu HyperDroid_v4.0 płynność wróciła uff :ok:
« Ostatnia zmiana: Grudzień 09, 2011, 11:00:49 wysłana przez marcinl »

*

Offline SkoreK89

  • **
  • 150
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy SII KI4
Odp: Płynność w Asphalt6
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 10, 2012, 12:00:55 »
Zapomniałem o tym temacie :D Mi wersja 1.0.8 z marketu nareszcie działa super płynnie. Rom stockowy.

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Płynność w Asphalt6
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 10, 2012, 13:27:28 »
ee zaraz działa Ci na SGS2 Asphalt 6 A ten z Marketu? a nie ten z Samsung Apps?
mi nawet nie odpala ten z marketu
za to ten z SA działa bez zająkniecia i na Hyperdroid i na nowym SensatioN

*

Offline orzo

  • *****
  • 1042
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Płynność w Asphalt6
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 10, 2012, 15:24:38 »
ja mam tylko ten z marketu (na miui nie można zainstalować samsung apps) i działa tak, jak powinien działac  :ok:
Mio P560 -> Toshiba G900 , iPod touch 2g -> Samsung Galaxy S2

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Płynność w Asphalt6
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 31, 2012, 21:29:22 »
i jak u autora i tych osób którym A6A nie działał plynnie?
przez ten czas przetestowałem kilka romów i jeszcze więcej kerneli, kernel IMO ma tu większy wpływ
ostatnio - Dark Knight 2.5.2 (z Gadget Check rom v4 kernel robiony wspólnie z gokhanmoral - sijah), speed mod k19 t5, sijah 2.6.11
A6A na kazdym płynnie i stabilnie bez najmniejszych przycinek
dzis załadowałem najnowszego speedmoda - k20 i niestety Asphalt stracił wyraźnie fpsy... :(
podczas zabawy romami/kernelami zaraz po zmianie już w nawyk mi weszło odpalanie Asphalta aby sprawdzić czy dany kernel/rom sobie z min radzi :E

*

Offline orzo

  • *****
  • 1042
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Płynność w Asphalt6
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 01, 2012, 15:30:32 »
asphalt to w sumie dobry benchmark. chyba nie ma drugiej na tyle wymagającej gry (wymagającej w sensie ilości fpsów).
Mio P560 -> Toshiba G900 , iPod touch 2g -> Samsung Galaxy S2