nie wlacza sie po wgraniu clockwork mod

• 1 Odpowiedzi
  • 3102 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline iznenadjenje

• 30
  • Sprzęt: SGS 2
nie wlacza sie po wgraniu clockwork mod
« dnia: Luty 21, 2013, 23:07:58 »
Witam, sluchajcie nie robilem nigdy nic przy swoim i9100, jestem laikiem i potrzebuje pomocy.
Dzis wgralem 4.1.2 oficjalnie przez kiesa. Potem postanowilem zrobic roota co tez zrobilem przy pomocy odina, a potem wgralem clockwork mod w ten sam sposob.
Teraz telefon nie chce sie włączyć. Cos zrobilem zle? Jak to naprawic. Jak go uruchamiam to zostaje przy napisaie samsung jest zółty trojkat ale dalej staje nic sie nei pojawia i sie nie włącza.

Jakies sugestie. Wyczytalem ze moze pomoc przeinstalowanie romu, ale zeby to zrobic musze wrzucic jakies pliki na telefon, a go nie wykrywa.

naprawde prosze o jak najszybszą pomoc. nie mam telefonu a jest mi rano bardzo potrzebny...

#edit
dziekuje ci za szybko odpowiedz. Juz sciagam ten plik. Mam go wgrac tak samo jak cwm? a w opcjach zaznaczone tylko zostaja randomowe czy flash lock lub inne zaznaczyc?

a co do CM to mam go gdzies bo takiej dawce stresu nigdy wiecej chyba nie wgram custom roma.

#edit 2
wipe juz robilem trylion razy...
nawet jakis backup z tego recovery cwm robilem...w sumie nie wiedząc co sie stanie.

troche zle zrobilem bo w ramach paniki postanowilem zaczac dzialac i moglem narobic troche szkod, ale generalnie wazne zeby sie jakos telefon wlaczyl. to mi wystarczy na dzis juz.

nawiasem (straszny ten hostfile... wolno sie pobiera)

#edit 3
to wipe o ktorym mowisz juz robilem...
no nic narazie pozostaje mi czekac az sie wreszcie sciagnie link od ciebie.

###############
Mistrzu! Wielkie serdeczne dziękuję. Udało sie. Juz na dzis starczy jutro bede mial czas to bede sie bawil dalej, wazne ze telefon postawiony.
Należy ci się porządna flaszka.

@do moda.
Mysle ze mozna usunąć ten temat co by nie zasmiecal. Chyba ze komus sie przyda w podobnej sytacji.