PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Android OS => Samsung Android => Galaxy S II (GT-i9100) => Wątek zaczęty przez: likon9311 w Sierpień 15, 2012, 17:36:28

Tytuł: Naprawa brickeda w galaxy s2 i9100
Wiadomość wysłana przez: likon9311 w Sierpień 15, 2012, 17:36:28
Witam wszystkich forumowiczów. Chciałbym się zapytać czy kupienie tego galaxy s2 jest dobrym pomysłem. Czy da go w miarę za małe pieniądze naprawić? Wystarczy tylko na nowo wgrać cały system czy sprawa jest grubsza?? Proszę o odpowiedź. Rozchodzi się o ten samsung  http://allegro.pl/samsung-galaxy-s2-i9100-uszkodzony-bricked-i2564072238.html (http://allegro.pl/samsung-galaxy-s2-i9100-uszkodzony-bricked-i2564072238.html)
Tytuł: Odp: Naprawa brickeda w galaxy s2 i9100
Wiadomość wysłana przez: Flameman w Sierpień 15, 2012, 19:01:37
Skoro gość go sprzedaje, znaczy że po zabawie z custom romami itp. coś sknocił, czyli idąc tym tokiem myślenia musiał mieć pewną wiedzę techniczną pozwalającą to zrobić, tak więc na 99% nie odbrickujesz go.Ewentualnie poczytaj na xda-developers o odbrickowaniu S2 i oceń szanse takiej operacji.
Tytuł: Odp: Naprawa brickeda w galaxy s2 i9100
Wiadomość wysłana przez: robix1999 w Sierpień 17, 2012, 09:27:39
obstawiam że jest zwalony na chipie przez brickbug - i na 90% pomoże tylko serwis i wymiana płyty głównej - w najbardziej optymistycznej wersji uda się go postawić kosztem 2gb pamięci wewnętrznej (o ile właściciel już nie próbował tej metody)
nie wierzę natomiast że wgrywając siyah kernela koleś nie umie Odinem załadować stockowego roma i odpalić telefon
Tytuł: Odp: Naprawa brickeda w galaxy s2 i9100
Wiadomość wysłana przez: Mishuggah w Sierpień 17, 2012, 10:21:17
Dokonując zakupu przez internet przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy kupna i zwrot towaru w określonym terminie (7 dni chyba)... wprawdzie w stanie nienaruszonym, ale... ile czasu potrzebujesz, żeby spróbować odceglenia telefonu?! :)
Tytuł: Odp: Naprawa brickeda w galaxy s2 i9100
Wiadomość wysłana przez: robix1999 w Sierpień 17, 2012, 11:01:20
Dokonując zakupu przez internet przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy kupna i zwrot towaru w określonym terminie (7 dni chyba)... wprawdzie w stanie nienaruszonym, ale... ile czasu potrzebujesz, żeby spróbować odceglenia telefonu?! :)
ja nie wiesz to nie pisz - 10 dni jest na zwrot ze sklepów internetowych a nie na aukcjach to raz, a dwa że sprzedający może zastrzec sobie że że nie ma mowy o zwrocie(tak też zrobił) i możesz mu co najwyżej rękę uścisnąć na pożegnanie
ponieważ nie pisze nic o rachunku/paragonie to gwarancji nie ma - za to jest spore prawdopodobieństwo że telefon został skradziony/zgubiony i przyjdzie nam wezwanie na policje i trzeba będzie się tłumaczyć

nic tylko kupować :P
Tytuł: Odp: Naprawa brickeda w galaxy s2 i9100
Wiadomość wysłana przez: Mishuggah w Sierpień 17, 2012, 11:17:25
Dokonując zakupu przez internet przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy kupna i zwrot towaru w określonym terminie (7 dni chyba)... wprawdzie w stanie nienaruszonym, ale... ile czasu potrzebujesz, żeby spróbować odceglenia telefonu?! :)
ja nie wiesz to nie pisz - 10 dni jest na zwrot ze sklepów internetowych a nie na aukcjach to raz, a dwa że sprzedający może zastrzec sobie że że nie ma mowy o zwrocie(tak też zrobił) i możesz mu co najwyżej rękę uścisnąć na pożegnanie
ponieważ nie pisze nic o rachunku/paragonie to gwarancji nie ma - za to jest spore prawdopodobieństwo że telefon został skradziony/zgubiony i przyjdzie nam wezwanie na policje i trzeba będzie się tłumaczyć

nic tylko kupować :P
ok, dzięki za doinformowanie :)
Tytuł: Odp: Naprawa brickeda w galaxy s2 i9100
Wiadomość wysłana przez: billyj80 w Sierpień 17, 2012, 13:31:35
nie kupuj, szkoda pieniedzy, faktycznie jezeli grzebal w telefonie, to na 100% probował odratowac go znanym sposobem z xda (pit+recovery), ja tez uwalilem telefon i nawet te wspomniane poswiecenie 2gb nie pomoglo, wiec ryzyko jest spore
Tytuł: Odp: Naprawa brickeda w galaxy s2 i9100
Wiadomość wysłana przez: krissos w Sierpień 18, 2012, 08:48:24
Jeśli była by gwarancja to nie było by problemu , bo w serwisie zrobili by to za darmo. Tak było w mojej sytuacji jak koledze uwaliłem s2, wymianaq płyty głównej w serwisie bez kosztów czyli na gwarancji.