PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Android OS => Samsung Android => Galaxy S II (GT-i9100) => Wątek zaczęty przez: pito3625 w Grudzień 27, 2012, 10:00:19
-
Witam
Telefon galaxy s2, sieć t-mobile, wersja android 2.3.5.
Telefon od jakiegoś czasu ma problem z połączeniem internetowym. Na pasku jest ikonka 3G gdy wchodzę do sieci zmienia się na H+ i raz przesyła dane a raz nie ale najczęściej nie przesyła. Przeczytałem gdzieś na forum, że gdy telefon znajduje się na styku kilku nadajników następuje przełączanie między sieciami i wtedy występują problemy. Czy ktoś spotkał się ostatnio z takimi objawami?? Mieszkam w Puławach pracuje w Rykach w obydwu miejscowościach jest 3g. Zauważyłem jeszcze że gdy telefon znajduje się na edge'u jest wszystko ok, tylko wiadomo prędkość internetu jest do d...
pzdr
-
Spróbuj zmienić modem a najlepiej Rom na nowszy, bo jedziesz na bardzo starej wersji Andka.
-
Wgram dziś nowszy rom.
Ale znalazłem info od innego użytkownika na innym forum, że właśnie na najnowszym miał takie same problemy jak ja, przeinstalował na wersję właśnie 2.3.5 i problemy zniknęły.
-
Spróbuj jeszcze usunąć APN y inne niż t-mobile. Kiedyś miałem cyrki z orange i pomogło właśnie usunięcie zbędnych APN.
-
APN ' ów innych nie mam
Połączone: Grudzień 27, 2012, 23:05:13
taką dostałem dziś informację z T-mobile, czyli nie pozostaje nic więcej jak czekać:
"Witam
Dziękuję za nadesłaną korespondencję.
Uprzejmie informuję, że w obecnej chwili w miejscowości Puławy prowadzone są prace modernizacyjne w celu podniesienia zasięgu oraz transmisji danych do maksymalnie dostępnych w naszym kraju. Może to niestety przełożyć się na jakość zasięgu i połączeń. Prace powinny zostać zakończone na początku przyszłego roku, jednak nie jest nam znany dokładny termin. O zakończeniu prac i rozwiązaniu problemu zostanie Pan poinformowany wiadomością sms. Na okres owych utrudnień proponuję zmianę ustawień wyboru sieci w telefonie z automatycznego GSM/3G na tylko zasięg GSM, czyli 2G. Jest to możliwe w ustawieniach – sieci zwykłe i bezprzewodowe – sieci komórkowe. Za utrudnienia z góry przepraszamy, są one jednak podyktowane chęcią podniesienia Państwa satysfakcji z usług naszej sieci.
Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne."
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi.