Strona główna
Pomoc
Kalendarz
Zaloguj się
Rejestracja
Mikrofon
PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Android OS
Samsung Android
Galaxy S (GT-i9000)
Mikrofon
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Mikrofon
11 Odpowiedzi
2472 Wyświetleń
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Booz
67
Płeć:
Sprzęt: HTC Touch Diamond 2
Mikrofon
«
dnia:
Styczeń 28, 2011, 18:49:31 »
Mam problem zmikrofonem który przestaje działać w trakcie rozmowy. Telefon ma 2 dni, nic wielkiego nie instalowałem. Kupiony u play ale jeszcze na karcie orange. Czy już mam iść do serwisu
?
Pozdr
Tomek
Zapisane
jeszcze coś wymyślę
PopaY
1373
Płeć:
Abstynent głupoty ;)
Sprzęt: Wystarczający by zadowolić każdą kobietę
Odp: Mikrofon
«
Odpowiedź #1 dnia:
Styczeń 28, 2011, 23:36:31 »
No skoro nie działa to serwis
Na co chcesz niby czekać?
Jesteś pewny, że sam przez przypadek nie wyłączasz mikrofonu?
Zapisane
What we do in life echoes in eternity...
Booz
67
Płeć:
Sprzęt: HTC Touch Diamond 2
Odp: Mikrofon
«
Odpowiedź #2 dnia:
Styczeń 29, 2011, 08:07:10 »
Ale czy w trakcie rozmowy to jest możliwe aby włączyć mikrofon?
Zapisane
jeszcze coś wymyślę
lovtza
192
Sprzęt: iPhone 4 32GB
Odp: Mikrofon
«
Odpowiedź #3 dnia:
Styczeń 29, 2011, 08:59:05 »
Moj kolega tez ma problem z mikrofonem, telefon ma juz chyba ze 2 miechy.
Chodzi o te ze na 10 rozmow 4 sa problemowe, co ciekawe wczoraj powiedzial mi ze zmiana z 3g sieci na gprs pomogla.
Sadzicie ze to moze byc wina softu?
Zapisane
Kamill
357
Płeć:
Sprzęt: SGS
Odp: Mikrofon
«
Odpowiedź #4 dnia:
Styczeń 29, 2011, 09:20:11 »
Nic nie zaszkodzi zaktualizować soft (i ew. zrobić wipe'a), skoro ma to jakiś związek z przełączaniem sieci 2G/3G.
Zapisane
lovtza
192
Sprzęt: iPhone 4 32GB
Odp: Mikrofon
«
Odpowiedź #5 dnia:
Styczeń 29, 2011, 09:21:15 »
ok to wrzuce mu odrazu 2.2.1 jpu bo mam a on ma 2.1 jm1
thx
Zapisane
Booz
67
Płeć:
Sprzęt: HTC Touch Diamond 2
Odp: Mikrofon
«
Odpowiedź #6 dnia:
Styczeń 29, 2011, 23:48:00 »
Trop okazuje się dobry. Dostałem maila z samsunga coby zresetować sprzęt (softwaerowo). Poczekam jeszcze do wtorku kiedy aktywuje się moja simkarta w play. Może to jakaś zamotka tamtejszych fachowców
Zapisane
jeszcze coś wymyślę
lovtza
192
Sprzęt: iPhone 4 32GB
Odp: Mikrofon
«
Odpowiedź #7 dnia:
Styczeń 30, 2011, 09:24:17 »
Nie wiem prawde mowiac co ci moze powiedziec innego samsung. No ale i tak nie masz wyjscia.
Zapisane
Blitzen
45
Płeć:
Nasty Canasta
Sprzęt: Samsung Galaxy S
Odp: Mikrofon
«
Odpowiedź #8 dnia:
Styczeń 30, 2011, 18:35:20 »
Jest to znany problem. Nie wiem czy nie naruszam tu regulaminu podając linka do konkurencyjnego forum (jeśli tak to proszę o usunięcie). Sporo użytkowników (głównie Orange) zgłaszało kłopoty z połączeniami:
Poczytaj tu: [edit - forum nie pozwoliło na wklejenie linka więc poszukaj wątku na android com pl dotyczącego problemów z mikrofonem - jest tam około 30 stron opinii na ten temat.
Ponoć po zaktualizowaniu do Froyo i wyżej, problem zanika. Co ciekawe spotykany jest tylko w niektórych rejonach kraju - może mieć to coś wspólnego z infrastrukturą sieci w tych okolicach.
Ja u siebie nie zanotowałem ani jednej sytuacji opisywanej przez wkurzonych użytkowników ale ja mam wyłączony 3G - działam tylko na 2G a z transmisji korzystam jak mam dostęp do Wi-Fi. Problemy pojawiają się wyłącznie przy używaniu 3G i jednoczesnej rozmowie. Zresztą powyższy link dużo wyjaśnia. Polecam lekturę.
«
Ostatnia zmiana: Styczeń 30, 2011, 18:39:01 wysłana przez Blitzen
»
Zapisane
lovtza
192
Sprzęt: iPhone 4 32GB
Odp: Mikrofon
«
Odpowiedź #9 dnia:
Styczeń 30, 2011, 18:38:30 »
Dzieki wielkie za info
Zapisane
Booz
67
Płeć:
Sprzęt: HTC Touch Diamond 2
Odp: Mikrofon
«
Odpowiedź #10 dnia:
Styczeń 31, 2011, 19:30:18 »
dzięki - jutro mam aktywować kartę play więc potestuję u nich. Teraz przepiąłem się na 2G i faktycznie pomogło. Tak czy siak chcę przejść na FrOyO więc o ewentualnym sukcesie przekonam się za jakiś czas.
Pozdrawiam,
Tomek
Zapisane
jeszcze coś wymyślę
Booz
67
Płeć:
Sprzęt: HTC Touch Diamond 2
Odp: Mikrofon
«
Odpowiedź #11 dnia:
Luty 05, 2011, 08:43:47 »
i od tygodnia jak jestem w PLAY problem się nie ujawnił - więc chyba faktycznie coś z pomarańczką bylo nie tak.
Dzięki za wsparcie
t
Zapisane
jeszcze coś wymyślę
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »