PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Android OS => Samsung Android => Galaxy S (GT-i9000) => Wątek zaczęty przez: beju w Czerwiec 16, 2010, 10:54:17
-
Witajcie.
Używam androida nie od dziś a od ponad roku, więc mniej więcej wiem co i jak.
Przechodząc do problemu -
1. Logowanie do google przebiega bez problemu, obustronna synchronizacja jest aktywna. Nie ma żadnych problemów z wymianą poczty, kontaktów, wydarzeń w kalendarzu.
2. Market odpala się normalnie, można przeglądać aplikacje, czytać opisy, oglądać screeny etc.
3. Problem - z bliżej nieokreślonych powodoów po instalacji kilku (2-3 aplikacji, obecnie linpack i apndroid) następuje blokada instalacji aplikacji. Aplikacja jest w "Pobierane pliki", ma status "Rozpoczynanie pobierania". I stoi tak już od doby.
Na początku próbowałem ubić proces i wyczyścić cashe marketu - nie pomogło.
Wylogowanie się z konta gmail i zalogowanie się ponownie - nie pomaga (na różnych kontach sprawdzałem).
Wipe pomaga, lecz po zainstalowaniu tych samych lub innych aplikacji w ilości 2-3 nastepuje ten sam problem.
Testowane na kilku różnych kartach sim różnych sieci, po wifi. Wersja softu i9000XXJE7 (wersja 7 z maja 2010)
Jakieś pomysły? Przesoftowałbym go ale póki co brak jakichkolwiek softów wiarygodnych w necie a także brak tutoriali.
Z tego co widzę - problem jest znany też dla support google:
http://www.google.com/support/forum/p/Android%20Market/thread?tid=57b5e3efa7477b50&hl=en (http://www.google.com/support/forum/p/Android%20Market/thread?tid=57b5e3efa7477b50&hl=en)
-
Zgłoś ten problem do Samsunga (wsparcie). Jestem ciekaw co Ci odpiszą. Czy oni o tym w ogóle wiedzą czy zielonego pojęcia o tym nie mają...
-
PopaY - wsparcie samsunga już wie o tym problemie :grin: ... B)
Co do flashowania - z tego co widzę z dokumentacji będzie identycznie przebiegało jak w przypadku Spica - przez Odin Multiloader. I przez osobne paczki (PDA, PHONE CSC) jak i jednym plikiem.
PS: Ciekawe rzeczy pisza w dokumentacji, od wersji JE4 zmienił się podział partycji systemowej :E
-
Podobny problem z Marketem miałem w HTC Desire...
Co prawda używałem go dość krótko bo zaledwie tydzień ale kilka razy zdarzyło się i przez prawie cały dzień nie mogłem nic pobrać, potem wszystko wracało do normy. W sumie nie wiem od czego to zależało...
-
jak tam market? coś się wyjaśniło?
-
dołączam się do pytania, mam problem w htc desire
-
Ja u siebie na Galaxy S akurat z Marketem nie mam żadnych problemów.
Skolejkowałem 7 aplikacji i wszystko się ładnie zainstalowało.
-
beju, i jak ?
-
Co jak? od półtorej miesiąca nie mam już Galaxy S.
Wieść ludowa niesie że wystarczy wyczyścić cashe mając root i problem znika.
-
Witam
Mialem ostatnio ten sam problem i po przejrzeniu paru stron w koncu udalo mi sie znalezc rozwiazanie!!!!
http://www.honeytechblog.com/fix-samsung-galaxy-market-download-system-restore-issue/ (http://www.honeytechblog.com/fix-samsung-galaxy-market-download-system-restore-issue/)
Mam nadzieje ze dalej bedziecie sie cieszyc dobrodziejstwem AM :)
Pozdro
-
wow mam nadzieję, że jednorazowo wystarczy bo czyścić to ręcznie co jakiś czas to jakieś nieporozumienie :wink:
-
Ja myślałem że też mam problem z marketem ale winą było to że telefon był podłączony do komputera. Nie był jako pamięć masowa jedynie komputer miał lądować telefon i miałem debug mode włączony. Po odłączeniu telefonu i ponownej próbie działa.
-
Dzisiaj też nie mogłem nic pobrać przez jakiś czas, myślałem że to coś z marketem, wiec nie szukałem rozwiązania. Po jakiejś godzince spróbowałem podobnie i poszło bez problemu, bez żadnego kombinowania z czyszczeniem...
-
a to standard
nie raz tak bywa
kolejkowanie czy jakoś tak to się zwie
ale wystarczy kliknąć pobierz i poczekać - pobierze nawet jak ruszy po godzinie
-
O kolejkowaniu wiem, dzisiaj po ok paru sekundach od klikniecia instaluj pojawiał się błąd że pobieranie zakończyło się nie powodzeniem, tak jak w linku parę postów wyżej. Bez czyszczenia "odblokowało" się po godzince i mogę pobierać bez problemu. Może te dane czyszczą się automatycznie po jakimś czasie? Dzisiaj dość sporo pobierałem (szukam dobrego mp3 playera, jak narazie uważam że najlepsza jakość dźwięku oferuje standardowy odtwarzacz z włączonym "efektem " 5.1, brakuje mi tylko zmiany utworu z pstryczka sluchawek) i może nadmiar danych go przyblokował.
-
nie zauważyłem aby cache się sam czyścił- ale są programy które robią to automatycznie
bez tego wystarcza restart - działa szybciej niż ręczne czyszczenie
-
u mnie dalej market nie pobiera, ani czyszczenie ni epomoglo ani restart gs'a ani opis podany przez kolege na honeytech.
jest tak juz od dluzszego czasu...
bryndza lekka...
-
u mnie dalej market nie pobiera, ani czyszczenie ni epomoglo ani restart gs'a ani opis podany przez kolege na honeytech.
jest tak juz od dluzszego czasu...
bryndza lekka...
a masz Eclair ? jeśli tak to sprawdź swojego imeil-a czy nie zmienił się na uniwersalny :grin: