Optymalizowanie/poszerzanie funkcjonalności Samsunga Galaxy S

• 4 Odpowiedzi
  • 2685 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Kuba666

• 5
    • Blog
Optymalizowanie/poszerzanie funkcjonalności Samsunga Galaxy S
« dnia: Kwiecień 06, 2011, 19:05:42 »
Hej,
zakładam wątek po raz pierwszy na forum, mam nadzieję, że nie dubluję jakiegoś istniejącego już tematu (przeglądałem dział i nie znalazłem niczego podobnego).

Przechodząc do rzeczy:
Stałem się właśnie posiadaczem Samsunga Galaxy i9000 S i, jak to zwykle bywa, na pierwszy rzut oka wygląda bardzo przyjemnie/jestem zadowolony. Mam pytanie: czy istnieją jakieś aplikacje specjalnie desygnowane dla tego modelu, o których powinienem wiedzieć/które możecie mi polecić/warte zainstalowania lub wręcz nieodzowne? Jestem zupełnie zielony, a chciałbym być świadomym użytkownikiem (do tej pory korzystałem tylko z iOSa), więc chodzi mi po prostu o garść rad dla początkującego. Sugeruję się przede wszystkim tym, że kiedy dostałem pierwszego iP3g, to musiałem spędzać dziesiątki godzin w internecie, żeby poznać wszystkie funkcjonalności telefonu. (Ale tam to było bardziej skomplikowane, bo musiałem przede wszystkim zacząć od JB...)

Nie znam się, więc interesują mnie wszystkie rady - za każdą będę wdzięczny. Nawet kursy robienia zdjęć... bo np. znalazłem coś takiego na mojego ip (sic!) - http://iphone-apple.pl/?p=11 :D Póki co nie sprzedaję 3g, ale mam nadzieję, że już niedługo uzależnię się od SGSa i zmienię zdanie. :P
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 06, 2011, 19:12:30 wysłana przez Pieka »

*

Offline tomaszkap

• 8932
  • Mój avatar to Sawyer
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A52 5G
Odp: Optymalizowanie/poszerzanie funkcjonalności Samsunga i9000 S
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 06, 2011, 19:10:49 »
[gmod]Po pierwsze zapoznaj się z Regulaminem - sig.[/gmod]

Po drugie - patrz dział Oprogramowanie i Android Ogólnie. Na SGS można zainstalować wszystkie programy dla Andka.

Połączone: Kwiecień 06, 2011, 19:12:48