na umowie jest sprzedaż usług i aparatu między tobą a sięcia, u mnie na umowie sprzedaży było jak byk napisane że sprzedawcą jest P4 sp. z o.o.
więc wobec prawa na umowie-kupna sprzedaży stroną jest P4 czyli play (przykładowo, po swoim przykładzie opisuję).
z racji niezgodności towaru - kupiłem aparat w salonie w empiku, ale całą procedurę niezgodności przeprowadziłem w salonie w Złotych Tarasach.
oczywiście tak jak mówisz, możliwe jest że były zbierzne numery nip i właściciel, choć wątpie, dzwoniono do mnie w sprawie wymiany tego aparatu co do ustalenia modelu na który będę miał wymienione z centrali Play a nie z salonu... Więc trzeba dokładnie to sprawdzić. tak czy siak - udało się

Śmieszna historia z tym play. kiedyśtam złożyłem CV do play na koordynatora działu jakiegoś na infolini. Dzwoni do mnie ktoś z numeru zastrzeżonego i przedstawia się dziewczyna że dzwoni z play. to ja od razu z gradem pytań o reklamację itp. A ona potem jak już skończyłem zarzucać play'owi nieżetelność i inne zapytała się czy nadal jestem zainteresowany Ofertą pracy
