PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Toshiba => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => G900 => Wątek zaczęty przez: david911 w Styczeń 02, 2009, 14:36:15

Tytuł: Wirtualna maszyna Javy
Wiadomość wysłana przez: david911 w Styczeń 02, 2009, 14:36:15
Witajcie
Czy G900 obsługuje gry i aplikacje napisane w Javie? Czy działają na nim gry 3D? Jak aplikacje są skalowane? Wiem, że do tak zaawansowanego sprzętu powinno się stosować aplikacje napisane pod jego system, ale niektórych po prostu nie da się zamienić (jak np. rozkład jazdy autobusów w Javie).

Czekam na odpowiedzi
Tytuł: Odp: Wirtualna maszyna Javy
Wiadomość wysłana przez: marcinl w Styczeń 02, 2009, 14:42:27
jaki masz rozkład?
Tytuł: Odp: Wirtualna maszyna Javy
Wiadomość wysłana przez: GiantMaster w Styczeń 02, 2009, 14:44:09
powiem tak... gry java bez żadnych przeróbek w tośce wyglądają nawet 320 x 240 jak 1/8 ekranu w jednym rogu czyli baaardzo małe... po 2 bez keyfixa klawisze opóźniają się o jakieś 3-4 sekundy keyfixa znajdziesz pod tematem przyklejonym tam coś o programikach i tam pisze co i jak... tyle wiem bo tylko próbowałem zagrać a jak już to polecam worms world party :)
Tytuł: Odp: Wirtualna maszyna Javy
Wiadomość wysłana przez: david911 w Styczeń 02, 2009, 14:49:26
jaki masz rozkład?

Ginger (http://ginger.pasjagsm.pl/)


A co z aplikacjami, które same się powinny dostosowywać do wielkości ekranu?? (jak ta wyżej)
Tytuł: Odp: Wirtualna maszyna Javy
Wiadomość wysłana przez: marcinl w Styczeń 02, 2009, 14:51:11
używałem microbusa i mmpk - nie było problemów działały oba na pełnym ekranie
Tytuł: Odp: Wirtualna maszyna Javy
Wiadomość wysłana przez: maniekasus w Styczeń 02, 2009, 15:21:33
powiem tak... gry java bez żadnych przeróbek w tośce wyglądają nawet 320 x 240 jak 1/8 ekranu w jednym rogu czyli baaardzo małe... po 2 bez keyfixa klawisze opóźniają się o jakieś 3-4 sekundy keyfixa znajdziesz pod tematem przyklejonym tam coś o programikach i tam pisze co i jak... tyle wiem bo tylko próbowałem zagrać a jak już to polecam worms world party :)


240x320 ruszają bez przeróbek, odpowiednia emulator JAVY jest chyba w temacie Clean&Clear
Tytuł: Odp: Wirtualna maszyna Javy
Wiadomość wysłana przez: mr.deimos w Styczeń 02, 2009, 15:35:22
Rozkłady Ginger działają jak należy zarówno na wbudowanym w fabryczny rom interpreterze (ogólnie beznadziejnym), jak i na podawanym kiedyś przez globalbusa jbed3Dmod (http://www.4shared.com/file/71784092/6093b693/jbed3dmod.html). Na tym ostatnim to i opera mini i część gierek też wygląda nieźle.
Tytuł: Odp: Wirtualna maszyna Javy
Wiadomość wysłana przez: wikrap1 w Styczeń 03, 2009, 16:23:12
powiem tak... gry java bez żadnych przeróbek w tośce wyglądają nawet 320 x 240 jak 1/8 ekranu w jednym rogu czyli baaardzo małe... po 2 bez keyfixa klawisze opóźniają się o jakieś 3-4 sekundy keyfixa znajdziesz pod tematem przyklejonym tam coś o programikach i tam pisze co i jak... tyle wiem bo tylko próbowałem zagrać a jak już to polecam worms world party :)

Zalezy od gry i midlet managera :P mi na jeodku na przykład działają gry na pełnym ekranie(przynajmniej te co mam i testowałem) Często w niższej rozdzielczości(rozciagnięte) ale cóż się dziwić :wink:

Ale jest poważniejszy problem, nie znalazłem do tej pory midletmanagera, który obsługiwałby midlety *.jar :S
Przetestowane do tej pory:
Java- (...)critical information is missina from the aplication file(...)
jeodek- j.w

I teraz alikacja, która wedł. opisu obsługuje *.jar-Jbed3DMod- wali komunikat, że nia ma wystarczająco miejsca w romie, żeby zainstalować aplikację, mówi , że potrzebuje 8kb, a wolne mam ponad 4mb :O

Jakieś propozycje? :)
Tytuł: Odp: Wirtualna maszyna Javy
Wiadomość wysłana przez: globalbus w Styczeń 03, 2009, 16:25:22
a nie lepiej było zainstalować na storage card? wtedy nie ma problemu...
Tytuł: Odp: Wirtualna maszyna Javy
Wiadomość wysłana przez: mr.deimos w Styczeń 03, 2009, 17:24:18
a nie lepiej było zainstalować na storage card? wtedy nie ma problemu...
Dziwna sprawa, ja mam tego jbeda w pamięci głównej i takiego błędu nie wywala, a większość midletów instalowałem właśnie z samego .jar
Tytuł: Odp: Wirtualna maszyna Javy
Wiadomość wysłana przez: marcinl w Styczeń 03, 2009, 17:27:17
może za mało pamięci ma wikrap1
Tytuł: Odp: Wirtualna maszyna Javy
Wiadomość wysłana przez: wikrap1 w Styczeń 03, 2009, 18:19:06
No właśnie nie  B) A odkąd w romie globalbusa przybyło oempaczek, to mam w romie 4MB wolnego, ale to jest 4MB czyli sporo więcej jak 8KB, coś jest nie tak, nie? :S
Napisane: Styczeń 03, 2009, 18:16:29
A na pamięci mam grubo ponad 2 giba wolnego, jak ktoś tu pisał, ze na pamięci wewn. mu działa, to tak sprubuję, o ile mi się zmieści :P
Tytuł: Odp: Wirtualna maszyna Javy
Wiadomość wysłana przez: marcinl w Styczeń 03, 2009, 18:19:40
a próbowałeś na karcie?
Tytuł: Odp: Wirtualna maszyna Javy
Wiadomość wysłana przez: miba w Styczeń 03, 2009, 18:46:09
Oczywiście nie każdy jar jest midlet-em. Mówimy o tych co nimi są?
Tytuł: Odp: Wirtualna maszyna Javy
Wiadomość wysłana przez: wikrap1 w Styczeń 03, 2009, 18:51:20
No na karcie mmiałem przecież :P

O dziwo jak zainstalowałem tego managera na wewnętrznej, to zaczął działać jak należy :O Wczytuje jary, ale nadal nie działa mi pewna aplikacja, która teoretycznie powinna działać, na PCcie działa :S Ale to już chyba nie do przeskoczenia :S
Napisane: Styczeń 03, 2009, 18:47:16
Oczywiście nie każdy jar jest midlet-em. Mówimy o tych co nimi są?

Tak