Dziwi mnie ta dyskusja o aparacie Tośki. A jakie zdjęcia, czemu takie kiepskie, jak poprawić, jaka rozdzielczość, czemu takie brzydkie. Panie i Panowie nie traktujcie telefonu lub pda z wbudowaną "kamerką" jak aparat. Coś co ma 2-5 mm obiektyw
nie służy do robienia zdjęć! i trzeba to zrozumieć. Jak chcecie robić zdjęcia to róbcie aparatem fotograficznym bo do tego służy. Na kpinę zasługują te Mpix w telefonach (a nieobeznanym wydaję się, że im więcej tym lepiej) bo nie są one tak ważne jak ważna jest wielkość/średnica obiektywu im ten większy tym więcej dociera do niego "informacji" z zewnątrz (dlatego najlepsze są lustrzanki z szerokim obiektywem). Oczywiście nie jestem ekspertem od fotografii ale te kwestie są logiczne. Kamerki w urządzeniach przenośnych działają jako tako tylko i wyłącznie w miejscach wysoko naświetlonych (czytaj na dworze w słoneczny dzień). Przekonałem się o tym robiąc zdjęcia N95 w ciemnym pokoju, niby flesz, niby 5Mpix a zdjęcie do dup...
Czy ktoś moglby wrzucic gdzies przykladowe zdjecia robione na zewnatrz oraz wewnatrz ale przy dobrym oswietleniu i mozliwie dobrze zrobione coby mozna bylo ocenic tenze aparat?
Z gory dzieki.
A co chcesz robić zdjęcia weselne

? Czego można się spodziewać od urządzenia, które ma WiFi, klawiaturę sprzętową, 3 calowy wyświetlacz i inne użyteczne rzeczy, że dorzucą jeszcze 35 mm obiektyw?
Aparat 2mpix ale raczej słabo go oceniam. Komórki SE np W850i albo K800I robią lepsze fotki.
Jutro coś wkleję w full rozdzielczości.
Słaby jest także aparat w N95. Zrób zdjęcie w ciemnym pokoju a jedynym źródłem światła będzie świeczka paląca się na stole

ocenić mogę - jest kiepski
tu są przykładowe fotki i opinie dot. aparatu - http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=100867.0
Oczywiście są programy "polepszające" kamerkę, ale to jest retusz przede wszystkim optyczny (tak mi się wydaje), bo najważniejszy jest sprzęt jak ten jest kiepski to nic dobrego z tego nie wyjdzie.
Wybaczcie Koledzy ale jak kupując G900