Tosia mi sie gotuje :\

• 6 Odpowiedzi
  • 1125 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Cheetos

• **
  • 126
  • Sprzęt: HTC Magic
Tosia mi sie gotuje :\
« dnia: Lipiec 24, 2009, 16:16:58 »
witam.
mam taki problem: podczas ladowania moja tosia doslownie sie gotuje  :( bateria i obudowa strasznie sie grzeje, musze miec ja ciagle rozsunieta i dmucham na nia co chwile zeby mi sie procek nie zagotowal  :S
ktos ma taki sam problem? czy moze to normalne? da sie jakos temu zaradzic?
prosze o pomoc
To że nie umiem, nie znaczy że jestem głupszy niż Ty..
Poprostu nie mam doświadczenia :D

*

Offline marsozerca

• **
  • 211
  • obserwator ;)
  • Sprzęt: Tośka g900@520MHz@ Win6.1 :)
Odp: Tosia mi sie gotuje :\
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 24, 2009, 16:21:09 »
Hmm ciekawe, mi się dość mocno nagrzewa jak ją obciążę- np. oglądam film... A próbowałeś włożyć kartkę papieru pod baterię?
Mam swoje życie wy mówicie mi jak żyć
mam swoją drogę wy mówicie mi którędy iść
mam swoje pięści słyszę z kim się bić
i swoje serce kogo kochać z kogo kpić

« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 24, 2009, 17:21:58 »
no musze Ci powiedzieć że jak ładuje PDA to sie bateryjka też troche przygrzewa ale jakoś się tym zbytnio nie przejmuje
apropos wgrałem dzisiaj od nowa rom 1.31 i poznikały mi wszystkie kontakty z sim jak je przywrucić na fona?

*

Offline y37

• 355
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 24, 2009, 19:26:39 »
no elektornika sie nagrzewa, ja juz tydzien korzystam z g900 jako modem pod ładowarką ,jest caly czas ciepła i nic sie nie dzieje tak wiec nie panikować i nie trzymac na sloncu

a i wysoka temperatura moze wplynac na wydajnosc, nic tam sie nie zagotuje
było: toshiba g900, htc wizard, nec mobilepro 900c, nokia e61, htc g1, iphone 3g,nokia n95,x10 mini pro,htc tynt II, htc g1, bb 9780

*

Offline miba

• 4050
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 25, 2009, 06:16:01 »