Toshiba g900 - pomoc ogólna

  • 10 Odpowiedzi
  • 5449 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Toshiba g900 - pomoc ogólna
« dnia: Listopad 30, 2012, 15:00:30 »
Witam
Zakupiłem ostatnio ten telefon, ale nigdy nie miałem do czynienia z windowsem mobile na dłuższą metę. Praktycznie w ogóle się nie orientuje co gdzie jest. Z tego co widzę w informacjach mam:
Windows Mobile 6.1 Professional
Sys. CE 5.2.0 (w 21109.5.0.0)
Pierwsze pytanie czy można zaktualizować soft na nowszy/ lepszy żeby telefon lepiej chodził ?
Drugie pytanie to chciałbym spytać ile on powinien się ładowac ? wczoraj o 23 podlączyłem go pod ładowarkę i dzisiaj o 12 odłączyłem i ku mojemu ździwieniu miał tylko 60% naładowania ... To normalne ? troche się nim pobawiłem i już mam 30% ...
Możecie mnie trochę wprowadzić w ten świat, bo jestem naprawdę zielony.
Dzięki i pozdrawiam

Odp: Toshiba g900 - pomoc ogólna
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 30, 2012, 16:48:51 »
Cześć!
Co do Windowsa, możesz go zaktualizować do WM 6.5, tylko stracisz chyba możliwość otwierania programów za pomocą czytnika linii papilarnych.
Jak jesteś początkujący, to polecam pobuszować w dziale G900, na początek w przyklejonych tematach. :evil:
A bateria... ja jak chcę używać Tośki to tylko z ładowarką, po 2-3 minutach bez ładowarki zdycha :E Także tego, bateria Twoja jak i moja do wymiany. BTW, w Tośce jest trochę zwalony sterownik (czy coś takiego) od sprawdzania stanu naładowania baterii, także nieraz wyświetla co chce, ale to w sofcie, nie hardware. :grin:
Pozdrawiam. :ok:

Odp: Toshiba g900 - pomoc ogólna
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 30, 2012, 17:33:29 »
I tak nie bede korzystał z tego czytnika, chodzi mi o najnowszy soft byle by się nie ciął ...
Ciężka zaktualizować ? dostanę jakiś link :P

*

Offline tomaszkap

  • *****
  • 8899
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mój avatar to Sawyer
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A52 5G
Odp: Toshiba g900 - pomoc ogólna
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 30, 2012, 18:17:10 »