To jest właśnie akceleracja 2D. Będzie używać bezpośrednio pamięć GoForce oraz za pomocą odpowiednich rejestrów tego układu będzie wspomagane rysowanie. Tak wiem, rozmawiałem z nim. Mnie Android natomiast nie przekonał... kolejny system pseudoPDA, który nadaje się do telefonów/smartphoneów... sry, ale dla mnie to "no go".

Lecz wsparcie od strony developerskiej ma zacne, a to jest wielki plus... Czy jest tutaj bałagan? IMO, nie. No ale możnaby faktycznie podzielić nieco wątek (czyt. utworzyć nowy). Android to Twoja kwestia.

Chociaż i tak to wszystko sprowadza się do jednego: statusu portu kernela.

Tak, emu Amigi, dokładniej 500tki (fame/c się długo kompiluje).
Tak, aplikacje korzystające z akceleracji GoForce nie mają problemu z wydajnością w landscape.
Rzeczywista wydajność? Jest na poziomie Intel Marathon 2700G (czyli PowerVR MBX Lite), niestety... jest to poniżej deklarowanych wartości przez NV, taki urok tej firmy.

3DFX oraz producenci PVR chyba jako jedyni nie kłamią co do cyferek.

Wyróżnia go jedynie to, że jest SoCem, ma "fake shadery" oraz pod WinMo pracuje w Common Profile, a nie Common Lite jak 2700G. Obydwa akceleratory są dużo wydajniejsze oczywiście od Q3Dimension z MSM72xx.
Będzie, będzie (aktualnie właśnie je tworzę, muszę przemyślić parę kwestii i sądzę, że się szybko pojawią, samemu mi na nich zależy

).
Yep... planowałem najpierw Axima... później Flamea... lecz jednak zostaję. I tak w sumie nikt by za mną nie płakał.
