Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku

  • 584 Odpowiedzi
  • 82847 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Uploadertix

  • *
  • 93
  • Płeć: Mężczyzna
  • ..::Extreme user::..
  • Sprzęt: i5700 (spica)
Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« dnia: Wrzesień 08, 2009, 13:51:08 »
Jak wysyłać Toshibę G900 na gwarancję?

Obszerny poradnik dla wszystkich tych, których czeka serwis tośki. Postaram się krok po kroku opisać co należy zrobić, aby bezproblemowo wysłać toshibę na serwis, bez obaw o niedopatrzenia. Poradnik jest pisany na podstawie moich osobistych doświadczeń, dlatego należy zwrócić uwagę iż niektóre czynności/dane mogą się u Was różnić. Również czas naprawy jest podany orientacyjnie.
Za wszelkie czynności związane z serwisowaniem naszego urządzenia warto wziąć się "na spokojnie" wieczorem, tak, żeby następnego dnia kurier bezproblemowo odebrał od nas paczkę. Kurierzy zazwyczaj funkcjonują w dni robocze, warto o tym pamiętać!

Gotowi? No to - zaczynamy!


I. Przygotowanie Toshiby.

Pierwsze, od czego powinniśmy zacząć po wykryciu usterki jest wgranie oryginalnego romu (opis wgrywania romu TUTAJ), jeśli mieliśmy zainstalowany inny niż standardowy (czyli np. 6.1 lub 6.5). Oryginał (windows mobile prof 6.0) oznaczony jest 3.06 BAI lub 3.07 BAI. Na forum są dostępne w/w romy, dla ułatwienia podaję linki do tematów:

http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=111613.0
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=97528.0

UWAGA: Na podstawie doświadczeń różnych ludzi, którzy na serwis tosię wysyłali wynika, że wersja oprogramowania nie jest przez serwisantów sprawdzana. Dlatego można w wyjątkowych sytuacjach pokusić się o wysłanie urządzenia z nieoryginalnym romem, np. jeśli padło złącze usb. Jednak pamiętaj, że robisz to na własną odpowiedzialność i możesz, jeśli będziesz miał pecha, w najgorszym przypadku otrzymać sprzęt nienaprawiony z powrotem, wraz z anulowaną gwarancją. Dla "świętego spokoju" tak jak podałem, zaczynamy od wgrania oryginalnego softu.

W pierwszym kroku warto też przyjrzeć się Toshibie, może przy okazji znajdą się inne wady, które dotąd pomijałeś, a warto by było takowe usterki naprawić? Np. problemy z połączeniem GPRS, 3G?

PAMIĘTAJ: Uszkodzenie mechaniczne typu zdarta obudowa, porysowany/rozlany wyświetlacz, czy zalanie telefonu w żadnym wypadku nie jest podstwą do rozszczeń gwarancyjnych, serwis na pewno takich usterek nie naprawi (jak już, to z dobrej woli przy okazji wymiany innych popsutych części).

II. Zabieramy się za niezbędne papierki.

Pierwsze dwa powinniśmy mieć na miejscu, w domu, w dokumentacji związanej z toshibą. Są to:
a) Gwarancja (mała karteczka, rozmiarów ok 1/4 kartki a4, zawierająca postanowienia gwarancyjne wypisane drobnym maczkiem, oraz wszelkie rubryki na adnotacje serwisanta). Gdy gwarancja się zawieruszy, to jeszcze nie koniec świata, można wysłać bez niej - najważniejszy jest podpunkt "b", czyli:
b) Oryginał faktury, tudzież paragon

Jeśli jesteśmy w posiadaniu skanera, warto przed wysyłką zrobić ksero w/w dokumentów. Dlaczego? Jeśli paczka zaginie, to mamy dodatkową podstawę do wszelkich rozszczeń. Moje prywatne doświadczenia pokazują, że warto robić ksero najważniejszych dla nas dokumentów zawsze (chociażby dlatego, że niektóre paragony po trzech miesiącach bledną zupełnie, nawet nie narażone na promienie słoneczne).

Mamy już dwie najważniesze rzeczy z tzw. "papierków", teraz kolej na następny, czyli druk serwisowy. Jeszcze zanim zaczniemy wypełnianie tego świstka, to warto napisać coś o samym serwisie. A jest nim dla Toshiby w Polsce firma CCS ( http://www.ccsonline.pl/ ) mieszcząca się w Warszawie, do której nasz sprzęt wysyłamy bezpłatnym kurierem (jak "ugryźć" kuriera - o tym nieco dalej). Wszelkie informacje na temat wysyłanej do nich tosi firma ta czerpie z tego dokumentu:

c) Formularz zgłoszenia do naprawy - http://www.ccs-serwis.com.pl/test/druk.php

Musimy teraz wypełnić po kolei większość rubryczek:

1. Na samej górze wpisujemy dzisiejszą datę;

2. Druga sekcja jest podzielona na dwie części: Zgłaszający i Klient. Jest tak dlatego, że druk serwisowy jest przystosowany również dla firm pośredniczących w postępowaniu gwarancyjnym. My wypełniamy tylko sekcję "Klient";

3. Kolejna część, to dane dotyczące operatora i rodzaju problemu. W przypadku operatora, jeśli nasz smartphone nie ma simlocka, to zaznaczamy tą opcję bez względu na to, z jakiej karty sim na nim korzystamy. Jeśli simlock jest na Play, zaznaczamy tą opcję. Z kolei "Tytuł" to w przypadku typowej naprawy sprzętu: Gwarancja;



4. Następna sekcja, to informacje o sprzęcie. Tutaj kolejno wpisujemy producenta, model itd. tak jak na obrazku poniżej:

Numer IMEI naszego urządzenia znajdziemy w dwóch miejscach - na naklejce z boku fabrycznego pudełka oraz na naklejce pod baterią w smartfonie.
W rubryce "uszkodzenia mechaniczne" wpisujemy zgodnie ze stanem faktycznym wszelkie zarysowania, ubytki. Jest to o tyle ważne, że jeśli sprzęt wróci z gwarnacji "w kawałkach" przeorany gwoździem, to mamy podkładkę do pertraktacji z serwisem. Jeśli nasza tosia to "nówka sztuka" wpisujemy: brak jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych.

5. W sekcji Załączono kolejno zaznaczamy to, co dostarczamy wraz z naszą G900. I tutaj istotne jest:
a) Jeśli nie mamy problemów z ładowarką, to jej nie wysyłamy;
b) Baterię warto dołączyć, lecz koniecznie wpisujemy w rubrykę "inne" jej numer seryjny;
c) Karta gwarancyjna oraz dowód zakupu to pozycje obowiązkowe;
d) Wszystko inne, co załączamy dopisujemy w rubryce "inne"

UWAGA: Jeśli uszkodzenie nie dotyczy peryferiów, to nie trzeba wysyłać do serwisu słuchawek, ładowarki, karty pamięci, rysika, książeczek, płyt cd itd.

6. Powoli dochodzimy do końca formalności, teraz czas na sekcję z opisem usterki. Tutaj staramy się jak najbardziej klarownie przekazać co nie działa, warto też zaznaczyć że zarówno soft reset jak i hard reset nie rozwiązuje tych problemów.

7. Na samym końcu zaznaczamy rodzaj usterki: ciągła lub okresowa. Zazwyczaj usterki są "ciągłe". Przy "zgoda na naprawę do 200pln" zaznaczamy "nie" - i tak serwis w razie czego informuje nas o wszelkich usterkach, które nie są objęte gwarancją.



Dotarliśmy do końca, teraz już tylko pozostaje wydrukować formularz. Klikamy na "Drukuj", wyskoczy nam okienko związane z drukowaniem. Zaznaczamy w nim liczbę kopii: 2 (jedna pójdzie do serwisu, druga zostaje u nas). Po wydrukowaniu podpisujemy się czytelnie na samym dole pod "Akceptuję warunki naprawy" i nie zapominamy o dacie.

III. Paczuszka

Zanim zamówimy kuriera, warto przygotować paczkę. Ważna uwaga: oryginalne pudełko z toshiby wykorzystujemy w ostateczności. Jeśli mamy jakieś małe, w sam raz pasujące na tosię pudełko, to pakujemy do niego wszystko. Zasada pakowania jest prosta: jak najwięcej pianek, folii bąbelkowych lub innych przydatnych amortyzujących upadki paczuszki wypełniaczy. Dlaczego? Kiedyś wysyłałem na serwis komputer, którego z braku czasu serwis odpowiednio nie zabezpieczył. Po powrocie komputer wyglądał, jakby tuzin dresów walił weń pałkami baseballowymi i to przez cały dzień. To nauczyło mine ostrożności z kurierami :)
Tak więc tosię owijamy folią bąbelkową lub zwykłą folią (moze być taka na śmieci). To samo robimy z baterią. Dno pudełka również ścielimy gęsto tego typu wypełniaczami. Wkładamy urządzenie, na to kolejną warstwę wypełniaczy, oraz na samą górę wszystkie papiery (oryginały faktury, gwarancji, oraz podpisane zgłoszenie serwisowe). Pudełko zamykamy i wszystkie jego brzegi oklejamy taśmą klejącą. W ten sposób przygotowaną paczuszkę mierzymy (długość, wysokość, głębokość), gdyż będzie to potrzebne przy wypełnianiu listu przewozowego.

IV. Kurier

UWAGA: Kurier jest bezpłatny! Nie musimy płacić ani grosza zarówno przy wysyłce, jak i odbiorze urządzenia.

Firmą kurierską współpracującą z CCS jest DHL. Do zamówienia kuriera niezbędna będzie rejestracja na jego stronie. W tym celu przechodzimy na:

http://www.dhl.com.pl/zamowkuriera/

Najpierw rejestrujemy nowe konto, o ile jeszcze takowego u dhla nie posiadamy (przycisk "zarejestruj się" na środku strony). W formularzu wypełniamy nasze dane osobowe, oczywiście zgodnie z prawdą (kurier jakoś musi do nas trafić), we wszystkich polach oznaczonych gwiazdkami. Dokonujemy wszelkich niezbędnych potwierdzeń, i gdy mamy już konto, logujemy się na stronie, do której link podałem już wyżej.

Wypełniamy wirtualny list przewozowy - wszystko jest tak intuicyjne, że nie będę tutaj tłumaczył kolejnych kroków. Jedynie warto zwrócić uwagę na kilka rzeczy:

- już na pierwszej stronie zaznaczamy, że płatnikiem jest "odbiorca";
- po wypełnieniu nie musimy niczego drukować, list przewozowy będzie miał kurier
- typ usługi, jaki wybieramy to: "PRZESYŁKA KRAJOWA z dostawą do końca dnia roboczego"
- zaznaczamy opcję "ubezpieczenie" i wpisujemy coś ok. 1000zł
- tuż przed zatwierdzeniem zlecenia wybieramy sobie dzień i godzinę przyjazdu kuriera taki, jaki jest dla nas najwygodniejszy

UWAGA: Gdy kurier będzie od nas odbierał paczkę, prosimy żeby w uwagach dopisał "1szt smartphone toshiba g900" - to wymóg firmy ccs, w razie gdyby z paczką coś się stało i trzeba było wypłacić ubezpieczenie.

UWAGA: Prosimy kuriera o nalepienie na paczkę znaczka "uwaga szkło". Płaci za to odbiorca, nawet jest taka sugestia na stronie ccs.

V. Czekamy na serwis.

Kurier zabrał nam sprzęt, jednak my możemy cały czas mieć pod kontrolą to, co się z nim dzieje. Pierwszą sprawą jest możliwość sprawdzenia na stronie dhl informacji, gdzie jest nasza paczka. Przechodzimy pod adres:

http://www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/szukaj.aspx?t=0

I w polu numer przesyłki wpisujemy nasz numer listu przewozowego, po czym klikamy na szukaj.

UWAGA: Informacje na temat paczki nie są aktualizowane w czasie rzeczywistym. Na ogół lista czynności pojawia się kolejnego dnia rano!

Po dostarczeniu do CCS paczki, mamy możliwość sprawdzenia na jakim etapie naprawy znajduje się nasze urządzenie. Ponownie wykorzystujemy nasz numer listu przewozowego (można zamiennie z numerem IMEI), tym razem na stronie CCS:

http://www.ccs-serwis.com.pl/aa_status_param.php

Jeśli coś jest dla nas niejasne, możemy zadzwonić pod numer serwisu, podany na stronach ccs. To wszystko, co jest dla nas dostępne w tym momencie.

UWAGA: CCS nie rejestruje paczek od razu, czasem trzeba nieco poczekać, w moim przypadku było to kilka dni.

VI. Podsumwanie

Przybliżony czas wykonywania czynności związanych z serwisem:

Załatwianie "papierologii" - 15min.
Przygotowanie paczki - 10 min
Czynności związane z kurierem - 10 min.
Czas oczekiwania na kuriera - ok 1 dzień
Dostarczenie paczki do CCS - na następny dzień po wysłaniu
Oczekiwanie na rejestrację serwisu w CCS - 3 dni
Serwis - 7 dni
Oczekiwanie na powrót urządzenia z serwisu - 3 dni (zahaczyło o weekend)

Całkowity czas trwania serwisu u mnie = 14 dni

Przy odbiorze paczki, można ją rozpakować i sprawdzić, czy wszystko z urządzeniem jest w porządku, kurier musi zaczekać. Jeśli wszystko działa i toshiba wróciła z wszystkimi częściami i bez dodatkowych zarysowań, to możesz już cieszyć się swoim smartphone na nowo :) W razie komplikacji - spisuje się protokół.

Życzę wszystkim samych pomyślnych i szybkich serwisów, mam nadzieję, że ten poradnik pomoże Wam szybko i bezboleśnie przebrnąć przez cały proces serwisowania Tośki! :)

Zezwalam na kopiowanie powyższego poradnika, jedynie z wyraźną, wytłuszoną adnotacją o źródle pochodzenia i z bezpośrednim linkiem do strony na forum pdaclub!
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 08, 2009, 16:22:36 wysłana przez Uploadertix »
Były: kilka "niepda", Motorola a925, Toshiba G900, SE Xperia X1
Jest: Samsung i5700

*

Offline virusotron

  • Ekspert Toshiba g900
  • *****
  • 1408
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 08, 2009, 14:24:50 »
Bardzo ładnie  chociaż karta gwarancyjna NIE jest wymagana.Sama faktura paragon syknie. Reszta ok. ja bez toski byłem 7 dni kalendarzowych liczę razem z kurierem.Artykuł na pewno sie przyda
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

*

Offline Fliganos

  • ***
  • 467
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba g900 na C&C 1.35 Globalbusa
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 08, 2009, 15:27:57 »
Gratuluję!
Bardzo dobry i rzetelny poradnik. Przydałoby się dopisać jeszcze na ile czasu jest gwarancja Tośki.

I tutaj taki mały błądzik:
Cytuj
I. Przygotowanie Toshiby.

Pierwsze, od czego powinniśmy zacząć po wykryciu usterki jest wgranie oryginalnego romu (opis wgrywania romu TUTAJ), jeśli mieliśmy zainstalowany inny niż standardowy (czyli np. 6.1 lub 6.5). Oryginał (windows mobile prof 6.0) oznaczony jest 3.06 BAI lub 3.07 BAI. Na forum są dostępne w/w romy, dla ułatwienia podaję linki do tematów:

Mianowicie odnośnik "TUTAJ" nie działa.



O wielki Adminie tudzież Moderatorze proponuje wątek przykleić, lub podlinkować do indeksu!
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 08, 2009, 15:30:30 wysłana przez Fliganos »

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 08, 2009, 16:07:41 »
A nie jest w indeksie przypadkiem?  :mysli:

*

Offline Uploadertix

  • *
  • 93
  • Płeć: Mężczyzna
  • ..::Extreme user::..
  • Sprzęt: i5700 (spica)
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 08, 2009, 16:28:13 »
@Fliganos, dzięki za podpowiedź, poprawiłem ;)
@virusotron, szczerze mówiąc nie wiedziałem ;) Adnotacja przy odpowiednim podpunkcie już dopisana!

Dziękuję wszystkim za uwagi - to bardzo cenne, bo pisząc dość obszerny tekst zawsze, ale to zawsze się jakieś błędy wkradają, no i pomoc innych jest wręcz niezbędna :)

Dziękuję również moderatorowi @miba, za podlinkowanie tematu w indeksie. Oby się przydał  :ok:
Były: kilka "niepda", Motorola a925, Toshiba G900, SE Xperia X1
Jest: Samsung i5700

*

Offline pHarel

  • ***
  • 468
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4S / iPhone 5S 32GB / MacBook Air 13
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 17, 2009, 20:16:56 »
Poradnik się  przyda :ok: Może by tak go podpiąć?
Jakieś tam>Hermes>K750>K800>TOSHIBA G900>Diament>i900 Omnia>HTC G1>I900 Omnia>I5700>SGS II>ZTE Blade>Milestone>SGS III > Dell X51 / iPAQ 4100 / iPhone 4S /iPhone 5S 32GB / MacBook Air 13,3 mid 2013 / ATV3

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 17, 2009, 21:42:57 »
Poradnik się  przyda :ok: Może by tak go podpiąć?
Indeks! Tam są linki do ciekawych wątków. Wszystkiego nie podepniemy i nie ma takiej potrzeby  :-|

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 18, 2009, 20:45:27 »
wszystko jest ale nie ma najwazniejszego.
Adres na który wysłać paczke :)

*

Offline Mateunio

  • ***
  • 429
  • Płeć: Mężczyzna
  • BMW E34 Driver
  • Sprzęt: SGS III 20GB
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 20, 2009, 11:30:02 »
Witam!
Jesli mozna prosze o jak najszybsza odpowiedz.
Kogo mam wpisac w zamowieniu kuriera jako "osoba kontaktowa"?
Pozdrawiam!

Prosze o szybka odpowiedz bo "robota stoi" Stoje w miejscu i nie moge dokonac zapisu listu. A Toska juz gotowa i wszystko gotowe, tylko ta osoba kontaktowa. POmocyy!!
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 20, 2009, 11:46:35 wysłana przez Mateunio »
Tylny naped jest jak sex. Po co jechac na recznym, jak mozna dac w piz*e

*

Offline virusotron

  • Ekspert Toshiba g900
  • *****
  • 1408
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 20, 2009, 13:19:34 »
kuriera zamow przez telefon..... raz nikt niebedzie sie pytał o osobe, pozatym system i tak zapewnie zmusi Cie zebys zadzwonił.
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 04, 2009, 20:04:59 »
dostalem list od ccs ze naprawa sie przedluzy bo nie maja częsci.
Wie ktos jak wyglada to od strony prawa? Wedlug mnie musza sie zmiescic w 2 tygodniach , i mnie to nie interesuje czemu sie nie mieszczą. A list dotarł do mnie po 2 tygodniach dopiero wiec bede miesiac bez telefonu  :O ?

*

Offline saknis

  • ****
  • 696
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Hero
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 05, 2009, 06:49:54 »
Mają tyle czasu, w jakim zobowiązują się naprawić PDA w gwarancji :)

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 06, 2009, 22:41:42 »
dostalem list od ccs ze naprawa sie przedluzy bo nie maja częsci.
Wie ktos jak wyglada to od strony prawa? Wedlug mnie musza sie zmiescic w 2 tygodniach , i mnie to nie interesuje czemu sie nie mieszczą. A list dotarł do mnie po 2 tygodniach dopiero wiec bede miesiac bez telefonu  :O ?


Też dostałem taką informację.
Telefon wysłałem 14.09.'09, do naprawy przyjęli dzień później, list wysłali 21.09.'09 i do dziś status naprawy nie zmienił się (oczekuje na dostarczenie części zamiennych). Jak zapytałem mailem ile to może potrwać, to odpisali, że nie mają odpowiedzi od producenta i nie mogą zgadywać.  :worried:
Niestety warunki gwarancji nie są co do czasu naprawy określone. Więc nijak za to nie odpowiadają.
Z tego co pamiętam to chyba kochas315 czekał ok. miesiąc. Nie pozostaje nic innego jak uzbroić się w cierpliwość. Oby nie było dłużej.

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 07, 2009, 18:56:34 »
mam pytanie posiadam karte gwarancyjna ale z mojego paragonu nikt juz sie nie doczyta bo jest całkowicie biały i teraz nie wiem co robic a tosia mi własnie padła czy wysyłac do ccs czy isc do multi tam gdzie go kupowałem

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 07, 2009, 22:11:53 »
Masz jakieś inne dokumenty że tam kupowałeś ( np e-mail z zapytaniem o ofertę i odp )? Chyba trzeba z tym multi się dogadać...

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 08, 2009, 22:04:57 »
nic takiego nie mam bo kupowałem go w sklepie u mnie w miescie posiadam tylko karte gwarancyjna z pieczatka i data zakupu

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 09, 2009, 10:15:14 »
Ja bym pogadał z tym ze sklepu żeby mi oświadczenie podpisali, że u nich kupowałem.

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 16, 2009, 19:34:23 »
trzymają mi juz tośke od miesiąca. Przed wczoraj napisali maila ze nawet niewiedza kiedy im producent przysle częsci, bo nie podał terminu.
Czy to nie przesada?? Rozumiem że to nie od nich zalezy ale tym bardziej nie odemnie, ich problem żeby mi to naprawić, a tu sie okazuje że mój problem też bo nic z tym nie moge zrobić :/

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 19, 2009, 18:19:23 »
chciałbym poinformowac wszystkich ze nie potrzebny jest paragon aby wysłac telefon na gwarancje wystarczy wypisana karta gwarancyjna z pieczątka oraz data zakupu reszte mozna samemu wypisac tzn.model oraz imei ;)  moj telefon juz ma status "oczekuje na dostarczenie części zamiennych" a wysłałem go w czwartek wiec teraz tylko pozostaje czekac za sprawna tosia
pozdro

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 19, 2009, 18:52:08 »
Cytuj
Witam,

Informuję, iż Producent – Toshiba nie uwzględnił w warunkach karty
gwarancyjnej wytycznych dotyczących wymiany telefonu na nowy jak i terminu
naprawy.

Gwarantem tego telefonu jest Toshiba a nie nasz serwis! Do mometu w którym
nie otrzymamy dostawy podzespołów od Producenta proces serwisowy nie
zostanie zakończony. Na dzień dzisiejszy serwis nie otrzymał takiego
potwierdzonego terminu od Toshiba.

Warunki karty gwarancyjnej również nie przewidują z tego tytułu
rekompensaty.


Pozdrawiam

troche sobie w kulki polecieli.
Ciekawy jestem ile czasy bede czekał, mam nadzieje ze nie dluzej niz 2 miesiace.


*

Offline marsozerca

  • **
  • 211
  • Płeć: Mężczyzna
  • obserwator ;)
  • Sprzęt: Tośka g900@520MHz@ Win6.1 :)
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 19, 2009, 19:13:13 »
To może jakieś zapytanie do Toshiby, skoro CCS się odcina od tego?
Mam swoje życie wy mówicie mi jak żyć
mam swoją drogę wy mówicie mi którędy iść
mam swoje pięści słyszę z kim się bić
i swoje serce kogo kochać z kogo kpić

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 23, 2009, 18:36:02 »
witam. ja czekam na naprawę Toski od 16 września...dramat jak funkcjonują usługi CCS.

*

Offline paja

  • **
  • 101
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 29, 2009, 15:31:45 »
chciałem tylko dodać od siebie, że nie wymagany jest oryginał faktury, wystarczy zwykła kopia.

*

Offline virusotron

  • Ekspert Toshiba g900
  • *****
  • 1408
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 29, 2009, 19:41:47 »
Faktura moze byc kolegi....(ja swoja pozyczyłem i przeszło)
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 05, 2009, 20:15:43 »
Powoli zbliza sie okres 2 miesięcy od kiedy toshiba poszła do serwisu
zastanawiam sie czy wogóle jeszcze ją zobacze na oczy.

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 05, 2009, 20:22:03 »
Chyba mają nadzieję na możliwość naprawy, bo inaczej by Ci ją chyba jednak oddali. Byś może po uzgodnieniu z producentem jak postępować w takich przypadkach jeśli chodzi o rekompensatę.

*

Offline virusotron

  • Ekspert Toshiba g900
  • *****
  • 1408
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 05, 2009, 20:51:24 »
wszyscy dostana tg01 i bedzie wporzo ;]
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 05, 2009, 23:02:39 »
marzenia dozwolone CCS pewnie nie kontaktuje sie w naszej sprawie z producentem skoro ile rozmów z konsultantem tyle rożnych wersji

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 10, 2009, 17:21:28 »
Cześć.

Mam pytanko czy ktoś z forumowiczów uzyskał przyspieszenie "naprawy" gwarancyjnej CCS ?? Czekam na moją tośkę prawie dwa miesiące i już powoli tracę siły - wiem tylko tyle , że czekają na części od producenta i telefon może leżeć ile zechcą - zgodnie z prawem zresztą ....

Pozdrawiam.

*

Offline azyork

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 11, 2009, 18:02:40 »
... uzyskał przyspieszenie "naprawy" gwarancyjnej CCS ?? ...


Nie rozumiem co to miałoby oznaczać? Wydaje mi się, że oni akurat tu są rzeczywiście solidni (to kiepski żart z ich strony internetowej) i mają nas wszystkich, bez wyjątku w dup.e .
Chociaż kto to wie.
« Ostatnia zmiana: Listopad 11, 2009, 22:16:15 wysłana przez azyork »